• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suositelkaa mulle pyörää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilannekatsausta:

Mä jo innostuin, että Suzuki LS 650 Savage. Yksipyttyinen. Pakko olla hiaaaano! No, sit lueskelin, että huippunopeus 130 luokkaa ja mahdollisia kulumisongelmia kannessa tahi nokissa. Se siitä. Toisaalta, harvoinpa olen kauhean kovaa ajanut. Joskus kolmekymppisenä sitä tuli vähän päästeltyä, mutta...

Aloitusviestissäni kommentoin, että ei ainakaan Kawasaki Zet äR seiskaa. Se on tehoton. Koskahan olen käyttänyt kilokyykyn kaikkia tehoja? En koskaan. Tuskin edes seiskapuolikkaan. Ongelma ei kuitenkaan ole tehon puute, vaan rivinelikon tasaisuus. Olisi kiva, kun pyörä vähän tärisisi ja jossain kohtaa tulisi tehopiikki ja nykäisy. Pitääkö mun nyt hommata kaksitahtinen? :D

Ehdotelkaapa minulle jokseenkin pystyssä istuttavia kaksipyttyisiä! Suzuki SV1000S minulla aikanaan oli. Siitä nyrvähti kiertokangen laakeri ja rempan hinta nostatti hiukset pystyyn. Honda VTR1000F:n ongelmana on tuo ajoasento. Suzuki GR650 voisi olla, mutta saako siihen enää osia. Budjetti on yhä sen 2400...

Back