• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suositelkaa renkaita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naape
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse suosittelen Misukan Pilot Power 2CT:tä, kilsoja takana n 10 tkm ja nyt alkaa olla vaihtokunnossa. Pito kuivalla ja märällä kelillä kiitettävä, samoin kulutuskestävyys.

Mites muuten noi rinkuloiden profiilit ylipäätään poikkeaa toisistaan? Nyt kun edessä ja takana on nuo PP 2CT:t niin ainakin verrattuna edellisiin Metzelereihin tuntuu että pyörä kääntyy erittäinkin herkästi mutkiin. jostain vanhasta ketjusta muistelin lukeneeni että että renkaissa olisi esin jotain U ja V -mallisia profiileja, olenkohan ymmärtänyt tämän oikein?

takarengas kun alkaa olla tiensä päässä niin tilalle tekisi mieli vaihtaa ehkä PR2 tai PR3, ovatkohan ne "vakaampia" mutka-ajossa?

Osaatko sanoa että missä rataryhmässä näin on käynyt? Itse olisi tarkoitus ensi kesänä tutustua .orgin ratapäivien myötä ratailuun eikä tekisi heti mieli kyllä rueta kuumottelemaan että alkaako renkaasta irtoamaan palasia kun osaaminen ja vauhti hieman vasta-alkajasta kehittyy. Hitaassa ryhmässä tuskin kumminkaan tarvitsee tuollaisia vielä murehtia? :D

Hitaassa, mutta alla 1400 ZZR:ssä ja Hayabusassa joista molemmat rouhii painon ja voiman kombinaationa kyllä melkoisella kammella kumia avauksissa, ryhmässä kuin ryhmässä. Tosin nyt kun äidyin asiaa tarkemmin aprikoimaan, en muista oliko palojen lohkeilu kiihdytys vai jarrupuolella lamellia...

Nopeaan ryhmään uskaltaisin väittää -tosin vailla kokemusta- että moisella renkaalla lähtee vain tyhmänrohkea ja keskiryhmänkin nopeammassa päässä en ainakaan itse enää PP3:lla lähtisi onneani kokeilemaan. Tähän varmaan antaa viisaammat ja kokeneemmat painavamman sanan.

Viimeksi muokattu:
Back