Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistähän ko. soundit mahtais löytyä?Silloin tällöin, kunhan vaan aikaa löytyy. Mopona itsestään selvyys, takavuosien kunkku Superbike; VTR SP1, johon olen hommannut aidot v-2 soundit.![]()
Toi Moto GP2 on vaan pirun vaikea...ainakin näppäimistöltäSuosittelen Hommaamaan MotoGP2:sen. Löytyy PC:lle ja Xboxille.
![]()
Replay-ominaisuus on ihan huikea, muutenkin pelissä on detailia ja fiilistä melkoisesti.
sivun osoite ei ole enää ylhäällä, mutta kokeile googlettamalla käyttämällä hakusanoja esim. add-on, sbk 2001, downloads for sbk 2001 ym...Mistähän ko. soundit mahtais löytyä?Silloin tällöin, kunhan vaan aikaa löytyy. Mopona itsestään selvyys, takavuosien kunkku Superbike; VTR SP1, johon olen hommannut aidot v-2 soundit.![]()
Mulla ei sitten taas toimi toi MotoGP2 kunnolla. Kaatuu koko kone käytänössä joka kerta. Etenkin jos on ajanut hyvinAiniin, mulla ei Superbike 2001 toimi. Panen pelin pyörimään kunnes tulee alkumainos "ea sports" ja sen jälkeen lykkää takasin windowsiin ja se siitä.. Kuulema jollain muillakin on samanlainen ongelma, ainakin nettiä selatasseni luin niin..
Tohon auttaa NoCD-crack ja sitten se kun vaihtaa käynnistystiedoston sopimaan Windous 98:lle. Peli kun on suunniteltu toimimaan Windous 95/98:ssaAiniin, mulla ei Superbike 2001 toimi. Panen pelin pyörimään kunnes tulee alkumainos "ea sports" ja sen jälkeen lykkää takasin windowsiin ja se siitä.. Kuulema jollain muillakin on samanlainen ongelma, ainakin nettiä selatasseni luin niin..
Minä löysin Stockmannin aleläjästä.Mulla kaatuili melkein kaikki pelit wintoosan xp pron kanssa ja katuilu loppui, kun hain verkosta näytönohjaimen kotisivuilta uusimmat ajurit: ei olleet asennus-cd:n ajurit yhteensopivat...
SBK 2001: mistä löytää?![]()