Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi tuolla ei ole Ducsun Panigalea?
Varmasti olosuhteiden muutos pilvisestä auringonpaisteeseen vaikutti, koska monella kuskilla oli niin erilaiset kisat ykkös- ja kakkoslähdössä.Nyt vaan peukut pystyyn Sykesin puolesta, joko nyt viimeinkin alkaisi sujua...

Noni, alko itelläkin toimimaan toi player... eka oli hieman huolta aikasemmin päivällä kun Eurosport 1 ja 2 ei toiminu mut muut kanavat toimi, sieltä ois jotain mäkihyppyä sun muuta pitäny tulla mut eivät toimineet. Nyt SBK kyllä tulee nätisti. Mutta mulla on kyl selostus suomeksi ja valinnaisina sitten muut pohjoismaat, asutko sä jossain ulkomailla vai miten olet englanniksi saanu selostuksen?mulla toi eurosportin player toimii moitteetta yhteys 200mb. Enpä ole perehtynyt selostuksiin kun englannin kielellä mulla tulee ja se passaa parhaiten![]()
Noni, alko itelläkin toimimaan toi player... eka oli hieman huolta aikasemmin päivällä kun Eurosport 1 ja 2 ei toiminu mut muut kanavat toimi, sieltä ois jotain mäkihyppyä sun muuta pitäny tulla mut eivät toimineet. Nyt SBK kyllä tulee nätisti. Mutta mulla on kyl selostus suomeksi ja valinnaisina sitten muut pohjoismaat, asutko sä jossain ulkomailla vai miten olet englanniksi saanu selostuksen?

Mikähän tuon Turkkilaisen ajotyylissä mättää kun supersportissa se on ihan ässä mutta ei päässyt superbiken puolella mihinkään eikä moto2-tulokset olleet juuri sen parempia?
Samaa olen kyllä ihmetellyt. Yleensä nopea on nopea joka pelillä, mutta Kenan on huippunopea vaan sportin kyydissä.
Eipä ihan ehtinyt valmistua kyseinen mopo ajoissa ja eivät saaneet luokitusta. (Ei tainnut olla kiinnostustakaan tehtaan puolesta?). Varmaan ensi kaudella ajavat sillä wsbk:ta ja tällä kaudella stokkia ainakin osittain. Ekoissa testeissä tuli savuja myös sen verran pihalle, että ehkä ihan hyväkin näin. Kuitenkin 1098R on se, jolla on voitettu viimeksi mestaruus ja nytkin kärkikympissä on useampi moinen. Tuskinpa se mallin vaihdos niin suurta eroa vauhtiin tekisi (ainakaan parempaan suuntaan) että kannattaisi ottaa isoja riskejä.
Bsb:ssä saa nähdä Panigalen tositoimissa jo tällä kaudella: http://www.britishsuperbike.com/news/teams-take-delivery-as-ducati-panigale-arrives-on-uk-soil.aspx
Bsb on muutenkin todella viihdyttävää seurattavaa, mielestäni paras sarja katsoa.