• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Superbikesta matkapyörä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Piss Japan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Piss Japan

New member
Hakusessa kesäkuun WDW reisuun 749s 2006 malliin sopivat sivulaukut. Vuokraan, ostan, lainaan. Olen myös kiitollinen linkeistä, mistä vois löytää sporttiset laukut, sporttiseen ajoon...
Saa tarjota. TACK

Viimeksi muokattu:
Hakusessa kesäkuun WDW reisuun 749s 2006 malliin sopivat sivulaukut. Vuokraan, ostan, lainaan. Olen myös kiitollnen linkeistä, mistä vois löyää sporttiset laukut, sporttiseen ajoon...
Saa tarjota. TACK

Itse olen todennut kaikkien mopojeni kanssa että paras ratkaisu jopa 3viikon Keski-Euroopan highspeed touringeihin on tavararulla pitkittäin takasatulan päällä. Ainoa "riesa" on päälle nousu, kun ei voi mennä normaalisti jalkaa yli heittämällä. Mutta ei haittaa tippaakaan sporttisempaakaan menoa, joissa varsinkin pehmeillä laukuilla on tapana yrittää ottaa ilmaa alleen.

Kymmenen päivän reissu keski-Eurooppaan 996:lla - tavarat mukana
pienessä tankkilaukussa ja keskikokoisessa repussa.
-R-

Täytyypäs sovitella tota mainitsemeesi tavararullaa kuinka se Streetfighterin takapenkille asettuu.

Kiitos osallistujille, näillä eväillä eteenpäin.

Vielä lisävinkkinä, ostin aikanaan setin sellaisia vakuumipusseja, eli minigripmäisiä suljettavia ilmatiiviitä pusseja. T-paidat yhteem, sukat&kalsarit yhteen jne. Sikahelppo plärätä tavararullasta ulos ne mitä tarvii ja kamaa menee 2* enemmän mukaan kuin vapaasti sullomalla. Sulkiessa vaan talloo ilmat ulos.

Reppu on haitta passolla ja kovissa nopeuksissa. Sitten on ollut vaan tankin päällä karttatasku, jossa kartta ja tietullirahat jne. Pääsee littanaksi tankin päälle tarpeen vaatiessa.

Mä oon monenlaista kokeillu ja tehny mut yksin kulkiessa on tuommonen Louisin laukku takapenkillä poikittain. Tämä laukku olisi hienompi mut vaikeampi puhdistaa pinnan takia.

Laukkuun lisäsin pohjalevyn jolloin se ei retkota vaikka ei olis täynnä (erittäin harvoin- tilaa on aikalailla). Katteen pultteihin Nupit Ja taakse penkin välistä kiinnitylenkit runkoon. Sit kiristettävillä hihnoilla kiinni. Toisessa päässä lenkki nuppeja varte ja toisessa karbiinihaka lenkkeihin.
Kiinnityshihnoissa kiinni pikkunen lisätasku sadekamppeille.

Hyvin pysyy kun on rungossa kiinni. Sivulta aukeavana helppo käyttää ja puhistuu helposti kun on sileä pinta. Läppä ei oo periaatteessa veden pitävä mut kun on 2 kertainen sulku ja asettaa niin ettei vesi valu sisään päin niin ei oo koskaan menny vettä sisään- kovemmissakaan sateissa.

Toi ei oo kun ehkä max 20 cm leveämmällä puolelleen kun kuski, ja käsien ja hartioiden ohi menevä ilmä ei kauheesti ota. En tosin 150+ nopeuksia oo kokeillu mut suomen motareilla ei vaikuta mitenkään.

Tää on todettu käytössä toimivaksi paketiksi. reissut ollu vikonlopuista vajaaseen pariin viikkoon.

Viimeksi muokattu:
aini... tankinpäällä pienehkö tankkilaukku jossa kulkee sit rahat ja puhelimet, navit+intercomit/radio etc- eli takalaukussa vaan se minkä katoaminen on ikävää mut ei turmiollista.

Back