• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Superblackbird 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sammy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sammy

New member
Bongasinpa tuommosen surffaillessa:

http://www.austria-xxbiker.info/news.htm

Näyttäs uus olevan 100 kuutiota isompi!
se paperilla oleva oli vissiin luonnos ja sininen on sitte se lopullinen.

naminami!!
062802jumpie_prv.gif

confused_orig.gif
Ikävä tuottaa pettymys mutta taitaa edelleen olla niitä
Photoshop kuvia? 2005 XX taitaa pysyä aika samana kun ei kilpailiatkaan päivitä.(ja tämähän oli mutu=ei fakta)

Samat kuvat levisi netissä jo kesällä 2003 ja silloin sanottiin että "brandnew Honda Blackbird 1200XX 2004"
withstupid.gif

...niin että silleen (ja edelleen mutu)

Ulkonäkö näyttäis pikavilkasulta samalta kuin 04 mallissa. Henkilökohtaisesti toivoisin ettei päivittyis isompaan ensivuonna, tuli näet hankittua 04 juuria alle ...
wink.gif

Kaveri osti 04 mallin XX:n ja muistaakseni värivaihtoehdot oli aika suppeat. Saattais viitata siihen, että varastoa myydään pois kun uutta mallia tulee ensi kaudelle... mutua mutua

Blackbirdin kojetaulu on ainakin kun suoraan autosta tai jostain.... ei jotenki ollenkaa sporttinen. en tykkää. muuten varmasti hieno pyörä. Mutta uuden 1000rr koeajettuani en usko että mikään voi olla parempaa..:)

Kaveri osti 04 mallin XX:n ja muistaakseni värivaihtoehdot oli aika suppeat. Saattais viitata siihen, että varastoa myydään pois kun uutta mallia tulee ensi kaudelle...  mutua mutua
Ainakin tammikuussa oli kaikki perusvärit tarjolla, kun oman pyörän ostin. No toisaalta olen kuullut huhua, että vanhan mallista xx ei enää valmisteta.. huoh odottavan aika on pitkä...
nixweiss.gif

uteliaisuus kasvo siinä määrin että pakkohan tuota oli kysellä.Eli uus malli tulee mutta sitä ei kerrottu että minkä näkönen se on.

Kaveri osti 04 mallin XX:n ja muistaakseni värivaihtoehdot oli aika suppeat. Saattais viitata siihen, että varastoa myydään pois kun uutta mallia tulee ensi kaudelle...  mutua mutua
Ainakin tammikuussa oli kaikki perusvärit tarjolla, kun oman pyörän ostin. No toisaalta olen kuullut huhua, että vanhan mallista xx ei enää valmisteta.. huoh odottavan aika on pitkä...
nixweiss.gif
Minä ostin uuden XX:n vapun tienoilla ja silloin oli värit ja mopot yleensäkin kortilla. Myyjä kertoi malllin vaihtuvan ja siksi ostinkin nyt uuden, enkä vasta ensi keväänä. Olen niin hemmetin taikauskoinen, etten halua ostaa lapsen kengissä olevaa uutta mallia. Kun taas nykyinen XX toimii kuin junan vessa.

Niin, hintakin pompsahtaa 20 000 euron paremmalle puolelle, myyjän mukaan.

Täälläpäin Suomea taas kauppias jolta omani ostin kertoili sellaista jotta tätä "vanhaa" mallia myytäisiin vielä ensi vuosi koska uuden tuleminen on ollut vähän niin ja näin, eli vielä valmistettaisiin tätä ah niin silmiä hivelevää 1100 bläkkäriä  
inlove.gif
wink.gif

Ja mitä noihin eri värien saatavuuteen tulee niin siihen samainen kauppias kertoili että tehdas valmistaa aina yhtä väriä sarjan kerrallaan, ja sen lähtiessä myyntiin seuraavaa väriä alettaisiin kasaamaan. Jos siis maahantuojan hankkima "väri-erä" myydään loppuun niin sitten on kelpuutettava toinen väri tai tyydyttävä hieman odottelemaan jotta seuraava erä lähtee maailmalle  
smile_org.gif

Näin siis täällä on minua informoitu, joku muu on toki saattanut saada muunlaisen vastineen kysymyksiin jossain muualla  
idea3.gif

Back