Superfast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja capital
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

capital

New member
Mitä olette maksaneet hanko-rostok kyseisellä firmalla.Kävin kattelee niitä hintoja, aika suolaisia kun meno-paluu mp=100e+2henkilöä ikkunattomassa b-hytissä n300e\henkilö.Käsitinkö oikein, toihan on s.....an kallista ja rosvousta.Toihan tulis maksamaan 700e pelkistä matkoista. Sehän tulee halvemmaksi ajaa sinne.
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif

Ei ole halpaa ei, yksin matkustaen A-hytissä maksoi 906,- plus moposta 100,- (m/p)

Lepotuolipaikat 150,- / hlö

Myyvät hytteihin myös ns. mies tai naispaikkoja, hieman halvempia...

HUPS, 700. viesti
cool.gif

Just makselin Superfastin laskun ja maksua kertyi 224€ meno-paluu mies ja mopo. Liikkeellä olen tosin pihivinkillä, eli lepotuolipaikalla. Jää rahaa  
033102beer_1_prv.gif

400 € meno-paluu lepotuoli paikoilla 2 henk. + 2 prätkää.
Autoliiton alennuksilla 50% prätkistä. Ei mun mielestä kovin paha hinta, jos niissä tuoleissa saa edes vähän nukuttua.

Paha mennä sanomaan noista superfastin lepotuolipaikoista, mutta Finnjetin lepotuolissa ei voi levätä edes kuolleena!
Viime kesänä saksaan mennessä oli käytössä mies- ja naishytit ja palatessa "lepotuoli" paikat. Jos niitä vertaa niin hyttipaikat tuntuu paratiisilta, vaikka ovatkin pieniä ja ankeita.
Kierrän vaikka siperian kautta, ettei tarvitse mennä "lepotuolipaikoille". Lepotuoli paikka käy vain, jos on todella kännissä!

Kyllähän on hilanneet hinnat pilviin , samalla rahalla kohta pääsee lentskarilla ja pyörä ruumassa matkustaen.
Frendin kanssa suunniteltu saksan reissua , ja kyllä kavahdettiin noita fastin hintoja.
Taitaa mennä ajamishommiksi
nixweiss.gif

Autoliiton alennuksilla 50% prätkistä. Ei mun mielestä kovin paha hinta, jos niissä tuoleissa saa edes vähän nukuttua.
Smotolla myös alennuksia, mm. tuo -50% mopon hinnasta. Sama se pystyykö lepotuolissa nukkumaan vai ei, paattihan on illansuussa perillä joten edessä on kuitenkin pikaiseen hotelli/telttayö... 100 e per suunta on minusta aika pieni raha jos vaihtoehtona on Ruotsin ja Tanskan läpi ajo... Via Balticasta ei kokemuksia. Tietysti jos varaa tarpeeksi aikaa eli muun reitin kuin E4...

Paha mennä sanomaan noista superfastin lepotuolipaikoista, mutta Finnjetin lepotuolissa ei voi levätä edes kuolleena!
Lepotuoli paikka käy vain, jos on todella kännissä!
Viime kesänä oli Saksaan mennessä lepotuolipaikat, mutta nukuttiin kyllä jossain käytävällä. Ei edes koitettu nukkua lepotuolissa.  
033102bebe_1_prv.gif

Toisaalta tuli kyllä oltua kännissäkin...
cool.gif
(laiva Rostockissa vasta kuuden jälkeen illalla, pystyi nauttimaan huoletta  
033102beer_1_prv.gif
)

edit: huomaa riittävä määrä hymiöitä

Smotolla myös alennuksia, mm. tuo -50% mopon hinnasta. Sama se pystyykö lepotuolissa nukkumaan vai ei, paattihan on illansuussa perillä joten edessä on kuitenkin pikaiseen hotelli/telttayö... 100 e per suunta on minusta aika pieni raha jos vaihtoehtona on Ruotsin ja Tanskan läpi ajo... Via Balticasta ei kokemuksia. Tietysti jos varaa tarpeeksi aikaa eli muun reitin kuin E4...
Tässä tapauksessa smoto on kelkkailijoiden asialla. Ei ole tarjous voimassa kesällä
omg.gif

----------------------------------------------------------
Jäsenetu moottoripyörälipuista on 50% ja koskee myös sivuvaunuja
Moottoripyöräetu on voimassa ajalla 1.1.2004-31.5.2004 ja 16.8.2004-15.12.2004
---------------------------------------------------------

Viime kesänä saksaan mennessä oli käytössä mies- ja naishytit ja palatessa "lepotuoli" paikat. Jos niitä vertaa niin hyttipaikat tuntuu paratiisilta, vaikka ovatkin pieniä ja ankeita.
Kierrän vaikka siperian kautta, ettei tarvitse mennä "lepotuolipaikoille". Lepotuoli paikka käy vain, jos on todella kännissä!
Yleensä lepotuolipaikoilla on hyvä meininki ja tapaa mielenkiintoisia ihmisiä mielenkiintoisessa kunnossa
ghostface.gif

Mä varasin superfastilta meno-paluun, neljä henkilöä ja kolme mopoo, meno b-luokassa ja paluu a-luokassa hinta 1495e

Koskahan sille Saksan välille tulee kunnon kilpailua! Itse näen kaksi vaihtoehtoa: a) lennän halpiksella Saksaan ja ostan mopon sieltä kahden viikon export-vakuutuksella b) lennän ja vuokraan pyörän. Kolmas vaihtoehto on, että pysyn Suomessa! :
veryangry.gif

Rouvan kanssa maksettiin just matkamme, hinta 1054e. Eli kaks henkee, yks bmw.
cool.gif

Hinta on kamala, mutta olimme laskevimamme että se Travemyndeen matkaava paatti olis kalliimpi. Se oli tosin ennenkuin tiesimme että joudumme ottamaan luxus-hytin menomatkalle.
veryangry.gif

Matkaan on kulunut jo yli 2keuria rahaa, vaikka lähtö on kuukauden päästä
crazy.gif

Kyllä mä sain Finnjetillä hyvin unta, enkä ollu ees kännissä  
biggrin.gif
Laivayhtiöt taisi muuttaa markkahinnat suoraan euroiksi. Melkeen tonni pelkästä onnettomasta kansipaikasta? Sick...  
veryangry.gif
onneksi mulla on paksu nahka takalistossa ja tykkään ajaa!

Mitä olette maksaneet hanko-rostok kyseisellä firmalla.Kävin kattelee niitä hintoja, aika suolaisia kun meno-paluu mp=100e+2henkilöä ikkunattomassa b-hytissä n300e\henkilö.Käsitinkö oikein, toihan on s.....an kallista ja rosvousta.Toihan tulis maksamaan 700e pelkistä matkoista. Sehän tulee halvemmaksi ajaa sinne.
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
Superfastilla ei myöskään sapuskat kuulu hintoihin. Joudut siis maksamaan vielä syömisesikin erikseen.
033102ass_1_prv.gif

Mainostamatta Finnlinesiä huomautan, että siellä ruoat kuuluvat matkan hintaan.
062802jumpie_prv.gif
Syödä saa niin paljon kuin napa vetää.
thumbs-up.gif

kotka

19.6 lähtö ja 7.7 paluu, kaksi henkeä B-hytti ja mopo.
hinta 844+50e. Alkuun oli menolla peräti A-hytti mutta ziljoonan soiton jälkeen saimme peruutetun B-kopperon ja samalla poistui A:n kulkine ilmaiseksi etu! No, joskus on myös aika rahaa.

Back