• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SuperRally, Seinäjoki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
V*ttu täällä ei oo ketään!
biggrin.gif
biggrin.gif

Työkaveri on pyörinyt Sjoella työn tiimoilta koko päivän ja kuulemma suunnilleen joka väylällä Sjokeen on poliisipartio pysäyttelemässä motoristeja. On varmaan mukavaa, kun lähdet kauniina päivänä vähän rallialueelta tuulettumaan ja saa viidettä kertaa sepustaa huonolla hollannilla poliisille samoja asioita. Työkaverinkin mielestä homma noin maallikon silmin näytti jo hoopolta. Kyllä täällä osataan toivottaa vieraat tervetulleeksi!
HD=rikollinen  
omg.gif

Jeps jee.

Menisivät eduskuntaan puhalluttamaan tahi kattomaan.

Pitäkää hauskaa.

Itse en pääse, enkä halua, koska edelleen en lähde mihinkään merkkisidottuun kokoontumiseen.
pidetään.

eikös tuo nyt oo semmonen sekapyöräralli ku buellit ja indianit on tontilla kans?  
tounge.gif
wink.gif
Ainakin samaan seurueeseen mahtuu monenlaisia pyöriä,kun tänään päivällä oli menossa retkue ylös kohti nortkappia ja yksi pyörä oli 90-luvun BMW.
Kaikki Rally kokoontumistarrat olivat siinä alkaen 2004,ja se oli BMW!!!!
Kaverit ajavat Harrikalla,mutta tuo mies pysyy Bemarissa  
bowdown.gif

Mitenkähän tuo oikein on, kun mediassa tuotiin selvin sanoin esiin, että alueelle pääsee vain HD, Buell ja Indian -pyörillä.

Entä jos joku pyrki sinne omavalmistepyörällä? Ulkopuolelle vain.

Mitenkähän tuo oikein on, kun mediassa tuotiin selvin sanoin esiin, että alueelle pääsee vain HD, Buell ja Indian -pyörillä.

Entä jos joku pyrki sinne omavalmistepyörällä? Ulkopuolelle vain.
määritelty on tämäkin omavalmiste -sääntö tuolla HDCF:n foorumilla. mutta kyllä siellä rallialueella niitäkin varmasti on.

Jep. Saihan siellä kusta Hondan päälle. Joku vesseli väänsi paskatkin..... Ettei vaan kaveri olis jo youtubessa....
idea3.gif

Mä ajattelinkin eilen ajellessani vastavaloon että mikä on kun juuri kukaan vastaantuleva motoristi ei morjesta takaisin, mutta liikkeellä olikin valiojoukkoa
wink.gif

Pyydän nöyrästi anteeksi kaikilta morjestamiltani HD kuskeilta.. menen katumaan ja kusemaan Hondani päälle
idea3.gif

Perjantaina tuli todistettua ainakin yhdet "oikeat" motoristit. Kuljettajalla ainakin oli kypärä päässä, mutta kyytiläisellä ei ja molemmat oli kyllä tukevassa laitamyötäisessä. Matkustaja piti yhdellä kädellä kiinni kuskista ja toisella puhui puhelimeen sekä horjahteli siihen malliin, että piti pitää toista jalkaa koko ajan jarrulla jos vaikka tippuu kyydistä. Yhden poliisin ohi ne ajo, mutta sekin oli selkä tiellepäin juuri sillä hetkellä.
Huikkasinkin sille poliisille asiasta, mutta se tuumas, että seuraava partio varmaan kattoo tarkemmin. Itse käännyin ennen törnävää kotikadulle päin, joten en päässyt näkemään pysäytettiinkö heitä, vai pääsivätkö takasin leirintäalueelle.

Muuten kyllä oli rauhallisen oloista väkeä, ja muutama aivan helkutin nätti pyörä, joutui jäädä tuijottamaan hetkeksi aikaa. Eniten hymyilytti se, miten melkein kaikki näytti HD-kuskin stereotyypeiltä: Iso parta, iso tukka (tai ei tukkaa ollenkaan), nahkaliivit (of course) ja iso maha. Sää näytti hellivän kyllä kunnolla, mutta luulenpa, ettei illalla suoritettu nestetankkaus riittänyt seuraavaan aamuun
biggrin.gif

Siinä oli poliisin kommentit, mut ei ne uskaltaneet alueella
kiertää kuin viiden miehen partioissa  
tounge.gif
tounge.gif

http://www.hs.fi/kotimaa....6389668
Mitäköhän pommia Hirosimaan ne mahto odottaa?

Hienosti järjestäjä suoriutu tehtävästään, ei voi kuin kehua.
Ja kotimatkalla Viinikan aakkosbaarissa oli org tapaaminenkin
biggrin.gif

Jaa, mitä hittoa me Tampesterissä tehtiin? En päässyt vaikuttamaan kotimatkan ajoreittiin.

Mä ajattelinkin eilen ajellessani vastavaloon että mikä on kun juuri kukaan vastaantuleva motoristi ei morjesta takaisin, mutta liikkeellä olikin valiojoukkoa
wink.gif

Pyydän nöyrästi anteeksi kaikilta morjestamiltani HD kuskeilta.. menen katumaan ja kusemaan Hondani päälle  
idea3.gif
mamman kanssa oikein testattiin tämä myytti kun ajelimme Seinäjoelle Petäjäveden suunnasta. Ehkä noin 80% nosti kättä takaisin. Mopomme oli Italialainen muovimopo. Mielestämme myytti on murrettu
062802jumpie_prv.gif

Älä nyt kuitenkaan kustasi pidätä
biggrin.gif

wink.gif

idea3.gif
mamman kanssa oikein testattiin tämä myytti kun ajelimme Seinäjoelle Petäjäveden suunnasta. Ehkä noin 80% nosti kättä takaisin. Mopomme oli Italialainen muovimopo. Mielestämme myytti on murrettu
062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif
Taisivat olla niitä suomalaisia kuskeja. Tänne Turun suuntaan tulleet ja täältä menneet ulkomaanpellet eivät viitsineet edes katsettaan kääntää. Ilmeet näyttivät siltä, että olisivat ampuneet kaikki, mikäli olisi ollut ase mukana. Onneksi olivat jättäneet ne talleille  
smile_org.gif

wink.gif

idea3.gif
062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif
Taisivat olla niitä suomalaisia kuskeja. Tänne Turun suuntaan tulleet ja täältä menneet ulkomaanpellet eivät viitsineet edes katsettaan kääntää. Ilmeet näyttivät siltä, että olisivat ampuneet kaikki, mikäli olisi ollut ase mukana. Onneksi olivat jättäneet ne talleille  
smile_org.gif
Joo no tänne Tampereen suuntaan tulleista (n.30 HD:tä?) mitä mua vastaan tuli niin takasin morjesti ehkä 4..
Vaan sama mulle minä morjestan kevarikuskitkin
033102bebe_1_prv.gif

Hienot megabileet oli. Ilmat loistavat, hyvät bändit ja sapuskat, hienot pyörät ja ihmiset. Eksyin kerran menomatkalla ja toisen kerran kotimatkalla. Ei haitannut yhtään. Sisääntulossakin joutui jonottamaan vain puolisen tuntia. Seinäjoelle tullessa oli puhallus, "ajokortti ja rekisteriote!" ja runkonumeron tsekkaus. Itse kaupunkiin oli mukava ajella, kun ihmiset vilkuttivat ja banderolleissa luki "City of Seinäjoki welcomes bikers". Tunsi itsensä ihan odotetuksi vieraaksi.
Väkimäärän takia jäi monet tutut bongaamatta, mutta vastaavasti tuli uusia tuttavuuksia ympäri Eurooppaa.

Kiitoksia vaan kaikille järjestelyihin osallistuneille. Suomessa kyllä osataan.

Hienot, leppoisat bileet oli. Työn merkeissä meni osa, mutta ehti kyllä  
033102beer_1_prv.gif

Mahtavat kelit ja porukan määrästä huolimatta kaikki sujui rauhallisesti.

Joku orggilainen tunnistikin ja pari sanaa vaihdettiin, muuten nämä treffijutut meni ohi kun lähdin jo tiistaina vaeltamaan.

Poliiseja alueella riitti, mutta eivät tainneet olla kiinnostuneita kuin tietystä osasta (yhdestä prosentista).

Edittiä: minua ei pysäytetty kertaakaan, ei matkalla eikä portilla...vaikka rakennettu pyörä onkin.

wink.gif

idea3.gif
Laiskasti se läsi nousi "hondamieheltäkin" tänään Virago kuskeista puhumattakaan.

Turha siellä on vikistä
033102ass_1_prv.gif

Ylipäätänsä tervehtiminen tienpäällä tehdään kunnolla tai sitten ei ollenkaan, siellä on kaikenlaista staraa liikenteessä, ilmeisesti sellaisilla pyörillä joiden kuljettaminen vie kaikki voimat, vittu se ei näy mihinkään jos nostat kytkinkahvalta puolimilliä pikkurilliäsi kun ajetaan satasta vastaikkain.

wink.gif

idea3.gif
062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif
smile_org.gif
Joo no tänne Tampereen suuntaan tulleista (n.30 HD:tä?) mitä mua vastaan tuli niin takasin morjesti ehkä 4..
Vaan sama mulle minä morjestan kevarikuskitkin  
033102bebe_1_prv.gif
Pettuveen suuntaan kyllä tuli ennemminkin yli sata kuin alle.
tounge.gif

Jos ne Milwaykeen kuskit sitten erottaa Mandellon tuotteen kaukoitäpyöristä
062802jumpie_prv.gif
(tai sitten se oli ihan säälistä
bawling.gif
)

Back