SuperTwin

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja koponen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
BMW pelit huomatkaa että tönärikoneissa kuutiot vapaat
BMW ei ole työntötagoilla. Boksereissa on nokat kannessa vivuilla ja lisäksi uudessa Sportissa on nokat vielä vipujen päällä suoraan. Kyllä tuohon pitäisi nämä sisällyttää, koska kuitenkin on ilma/öljyjäähdytetyistä koneista muuten kyse, eikä noista suhteessa liikaa tehoa oteta.
 
BMW pelit huomatkaa että tönärikoneissa kuutiot vapaat
BMW ei ole työntötagoilla. Boksereissa on nokat kannessa vivuilla ja lisäksi uudessa Sportissa on nokat vielä vipujen päällä suoraan. Kyllä tuohon pitäisi nämä sisällyttää, koska kuitenkin on ilma/öljyjäähdytetyistä koneista muuten kyse, eikä noista suhteessa liikaa tehoa oteta.
Mitenkäs Motoguzzin vanha 4-venttiilinen kone?

Siinähän on nokat "kannen sivussa" ja välissä on lyhyet työntötangot?

Tuskin niistä kovin moni kilpakonetta väsää, mutta aihiot olisi ainakin halpoja.

Jos noilla säännöillä saavat luokan pystyyn, niin mielenkiintoista katsottavaa varmaan löytyy.

Säännöt kuitenkin antavat mahdollisuuden rakentaa kilpapyörä kohtuullisen suuresta valikoimasta koneita.
 
BMW pelit huomatkaa että tönärikoneissa kuutiot vapaat
BMW ei ole työntötagoilla. Boksereissa on nokat kannessa vivuilla ja lisäksi uudessa Sportissa on nokat vielä vipujen päällä suoraan. Kyllä tuohon pitäisi nämä sisällyttää, koska kuitenkin on ilma/öljyjäähdytetyistä koneista muuten kyse, eikä noista suhteessa liikaa tehoa oteta.
Milloinkas BMW:n bokseri muuttui työntötangottomaksi? Jostain olin katselevinani, että vielä 2001 olisi ollut työntötankokoneita. Eli siis niitäkin löytyisi kilpapyörän aihioksi silloin..?
 
Back
Ylös