• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suuri motoristikysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Earthend
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Suuri motoristikysely -

• Wannabe

Ääniä: 0 0,0%
  • (Perus)motoristi

• Tosimotoristi

• Ei mikään ylläolevista

• EVVK

• Ääniä yhteensä
    0
Jaa..a. Ajelen moottoripyörällä lähes kaiket vapaa-ajat ja työmatkat.Onkohan se sitte ihan vaan perusmotoristi? Kilometrejä ei varmaan tule paljoa 10 tkm enempää,mutta nautin joka hetkestä,eli olen tosimotoristi.
wink.gif

mulla on moottoripyörä jolla ajan aina kun voin.
Samoin minulla, mutta ajan vain kun huvittaa. Muutenhan sitä pitäisi ajaa kaikki vapaa-ajat. Aina kun voin on aika paljon ajamista.. No EVVK äänestykseen. Turha lokeroida ihmisiä.
minua huvittaisi ajaa vaikka kokoajan mutta työ rajoittaa,mun duuni vaatii autoa ja menee usein yli 8h töissä. ja tolla mun kommentilla ajoin takaa sitä että en tunne olevani mikään noista vaihtoehdoista.

EVVVVVVVVVVKKKK

ja jos johonkin lokeroon itseni pistäisin niin olen epätosi motoristi, ehkä.

Helvetin kova WannaBE = en osaa ajaa, en osaa pitää pyörästä niin hyvää huolta kuin haluaisin, haluiaisin aina erilaisen mitä on..... Suunnitelmat ovat kovat, mutta toteutus yleensä täysinolla.... Miksi edes harrastan sitä en osaa edes kertoa....

PS. tälläisiä ajatuksia, kun notkuu YÖT TÖISSÄ
bawling.gif

M otoristit
O vat
T odellisia
O nnen
R eissulaisia -
I tsensä
S euralaisia
T iellä.
I tsekin
?

äänestin tyhjää koska vielä ei mikään vaihtoehdoista päde. sitten kun voin päteä niin äänestän uudestaan  
biggrin.gif
eli ehkä muutaman moottoroidun kesän jälkeen...

Ehkä ex-perusmotoristi, nykyinen wannabe-tosimotoristi
biggrin.gif
. Työmatkat ajellaan aina kun ei sada pikku-ukkoja, aloitettu siis uudelleen harrastus 10 v tauon jälkeen... Yhtä mukavaa on kuin 10 v sittenkin
thumbs-up.gif
.

Ehkä jossain wannabe- ja perusmotoristin välissä, kun pyörä on mutta korttia ei
bawling.gif

En oikein tiedä olenko elämäntapa- ,perus- vai tosimotoristi, kun eläissäni en ole vielä autoa omistanut (viime talvena tosin oli vanhempien kakkosauto lainassa about puoli talvea).

Ja mopon vaihtaminen uudempaan ja isompaan on nytkin mielessä, eikä auton hankkiminen, vaikka talvi on tulossa ja olisi mukava kulkea salo-tampere väliä myös talvella.

062802moto_prv.gif

Back