Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs mahdollista haittaa laihalla käymisellä mahtaa olla? Mulla on putki vaihdettu, mutta kaasarit on vakiosäädöissä eikä neuloja esim. ole vaihdettu.Ilman suutinsarjaa menee laihalle ja siitä ei hyvää seuraa.
Edellämainittujen lisäksi, se toimii paskasti.. Ei vastaa kaasuun hyvin, veto on ohutta, pätkii jne.Mitäs mahdollista haittaa laihalla käymisellä mahtaa olla? Mulla on putki vaihdettu, mutta kaasarit on vakiosäädöissä eikä neuloja esim. ole vaihdettu.Ilman suutinsarjaa menee laihalle ja siitä ei hyvää seuraa.![]()
No huh, pitääpä viedä sitten kiireestii neulojen vaihtoon ja säädettäväksi. Mulla tosiaan on 9R Kwakassa Remuksen tehopönttö, mutta mitään muuta ei olekaan tehty.männän ,mäntien ja ventiilien palaminen.
Yleensä ei mene vaarallisen laihalle. Se on siis todella harvinaista..No huh, pitääpä viedä sitten kiireestii neulojen vaihtoon ja säädettäväksi. Mulla tosiaan on 9R Kwakassa Remuksen tehopönttö, mutta mitään muuta ei olekaan tehty.männän ,mäntien ja ventiilien palaminen.
Toi oli hyvä kuulla ettei se nyt välttämättä heti hajooYleensä ei mene vaarallisen laihalle. Se on siis todella harvinaista..
Mutta tulee siitä paljon parempi kun sen säätää oikein!
Haluaisin heittää ihan typerän kysymyksen mutta mielestäin aiheellisen: mihin perustuu tämä laihalle meneminen esim. pelkän sliparin vaihdolla? Sen ymmärän, että esim. vapaavirtaussuodattimella sisään tuleva polttoaineseos muuttuu ja sen seurauksena on mahdollista mennä ns. "laihalle"Yleensä ei mene vaarallisen laihalle. Se on siis todella harvinaista..No huh, pitääpä viedä sitten kiireestii neulojen vaihtoon ja säädettäväksi. Mulla tosiaan on 9R Kwakassa Remuksen tehopönttö, mutta mitään muuta ei olekaan tehty.männän ,mäntien ja ventiilien palaminen.
Kyllä se vaan vaikuttaa. Nokissa on aina overlappia jonkin verran (kun on suht koht tehokas kone kyseessä), joten parantunut virtaus pakopuolella vaatii rikkaampaa seosta.Haluaisin heittää ihan typerän kysymyksen mutta mielestäin aiheellisen: mihin perustuu tämä laihalle meneminen esim. pelkän sliparin vaihdolla? Sen ymmärän, että esim. vapaavirtaussuodattimella sisään tuleva polttoaineseos muuttuu ja sen seurauksena on mahdollista mennä ns. "laihalle"Yleensä ei mene vaarallisen laihalle. Se on siis todella harvinaista..No huh, pitääpä viedä sitten kiireestii neulojen vaihtoon ja säädettäväksi. Mulla tosiaan on 9R Kwakassa Remuksen tehopönttö, mutta mitään muuta ei olekaan tehty.männän ,mäntien ja ventiilien palaminen.
Mutta, mutta..eikös kuitenkin tuonne putkeen menevä tavara ole niinku palamisen jäljiltä olevaa kaasua joka sinne päästetään pakoventtiili(t) avaamalla? Olen kyllä kuullut, että huuhtelun tehostamiseksi imu ja pakovenat ois hetken yhtäaikaakin auki, mikä voinee aiheuttaa muutoksia...
Tämä siis ihan amatöörin kommentoimana (nimim. slipari tilattu kaasari zx-6r 636:seen)
Noin se on joissain tietyissä pyörissä, moni pyörä vaatii kyllä isompaa pääsuutintakin!Se pöntön vaihto vetää ala ja keskialueen laihalle ja ylhäällä käy taas törkeesti rikkaalla.Vakio pääsuutin on usein aika ronskisti mitoitettu kun taas neula on malliltaan sellanen,jolla selvitään ainoastaan päästömittauksesta
Eikö neuloja pysty säätämään esim. pienillä prikoilla?Vt 600:n kaasuttimissa ei ole säädettäviä neuloja. Ainoa mitä pystyy säätämään tyhjäkäynnin lisäksi on tyhjäkäyntipiirin seos.
Kyllä siihen käy ihan mikä tahansa sopivan kokoinen rikka, kunhan katsot, että ovat tasapaksuja. Itse käytin ihan tavallisia, pieniä, rautakaupasta löytyviä. Muistakaatten, että neuloilla tapahtuva säätö vaikuttaa vain osakaasualueeseen. NÄMÄ jos kahlailet läpi, niin pitäisi jotain infoa löytyä.Eikö neuloja pysty säätämään esim. pienillä prikoilla?Vt 600:n kaasuttimissa ei ole säädettäviä neuloja. Ainoa mitä pystyy säätämään tyhjäkäynnin lisäksi on tyhjäkäyntipiirin seos.
Avaa vähän seosruuveja niin loppuu se paukkuminen.Poksuu vain jarrutuksessa ja kaski/yläkierroksilla.....
On se varmaan poksautellut ennenkin, vakiovaimentimessa olevat kammiot vaan vaimensi ne paremmin. On ihan normaalia, että putkessa vähän paukkuu, jos jarruttaa moottorilla korkeilta kierroksilta pienellä vaihteella.Mulla on ZX6-R 636 -02, eli kaasarivehe. Vaihdoin Hurricin bolt-on vaimentimen ja alkoi moottorijarrutuksissa poksahtelemaan inhottavasti. Vaihdoin dynojetin suutinsarjan(pääsuuttimet+neulat), mutta poksahtelu pysyi ennallaan. Tekee oikein pahaa jarruttaa moottorilla vähän korkeammilta kierroksilta paukkumisen johdosta. .Poksuu vain jarrutuksessa ja kaski/yläkierroksilla.....
Takoventtiilitkö paskana