Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaaha mutta miten akun laita... onko se parasta aa+ laatua ? Vaiko halpis akku...No hei, mollaaminen nyt vaan tän Banditin kohdalla on mahdotonta, se ei juuri mene rikki, kone on huippu ja pärjää vertailuissa, siis miten mollaat, täh?![]()
Eipä ole tietoa....jos sopii arvata niin akun päällä varmaankin lukee BMW super power...Mun pyörä lyöty nippuun -99,Yasan orkkis akku vieläkin.Hyvin starttasi käyntiin viikko sitten.Mites Bemun akut kestää?
Juu omaanikin on jo muutamaan otteeseen yritetty parantaa tuon tasakaasun osalta. Tarkoitin tuolla lähinnä sitä että noinkin pienillä kierroksilla voi ajaa ilman että kone kakistelee vastaa. Semmonen muistikuva olis ettei vanhalla oikein alle 3000 rpm viittiny ajaa.Nyt ei ihan ummarra. Nämä eurokolmos-pelithän on jouduttu piästömiäräysten takia säätämään tosi laihalle alakierroksilla, mikä voi aiheuttaa osakaasulla, ja varsinkin tasaisella kaasulla. ärsyttävää nykimistä. Siis jossain 50-60 vauhdissa kaupunkiajossa kaasu ´hakee´ hieman. Tämän voi poistaa säädättämällä.Uudemman kone vetää paremmin pienillä kierroksilla. Voi hyvin ajella työmatkat alle 3000 rpm. Yläkierroksilla uusi tuntuu ikävältä, ilmeisesti toisioläpillä tahallaan pilattu.
Minusta 1250:n polttoaineensyöttö toimii yläkierroksilla ihan siinä missä muutkin, ja enpä kyllä muista alan lehdistönkään jaelleen ko.moottorille muuta kuin melko varauksetonta ylistystä.
En keksi yhtään hyvää syytä, miksi uusi nestejäähykone olisi yhtään heikompaa tekoa kuin legendaarisen lujana tunnettu i/ö-kone.Kiinnostaisi tosiaan tietää paljonko IÖ-kone kestää normaalia käyttöä.