Suzuki Bandit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jänis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jänis

New member
tänne voi laitaa kaikenmoista jutustelua banditeista! kuinka ootte saanu ton pleksin pärinän loppuun? jotain pitäis kait  sinne väliin laittaa... ja mistä sais SUOMESTA tilattu HALVAT kaatuma tapit? oon koittanu ettiä mutta eipä oo sattunu viä silmään
bawling.gif
 
mistähän mä saisin mammalle kahvat tohon takajakkaralle... on joku kehveli ne alkuperäiset irrottanu
veryangry.gif


edit:kahvat hankittu
062802jumpie_prv.gif
 
niitä kauhukahvoja kaipilen kans. mikä olis sopiva leveys takanakille? 180..? vai onko liian levee???
confused_orig.gif
 
Taitaa tuo 180 olla turhan leveä pikku banskuun jolla jänis ajelee. Laitat normikokoisen niin homma toimii niinkuin pyörän valmistaja on ajatellut.
 
Isossa rosvossa 180 takanakki on hyvä, 190 tekee jotenkin kankeen... kesää obotellessa
033102beer_1_prv.gif
 
eiks isossa oo vakiona toi 180? tarttis jarrunestetä laittaa ni mikä olis hyvää?? ihan dot4 vaan?
 
tunti sit kolahti luukusta stormin kuvasto näyttäs olevan bandiittinkin kaiken laista , oli satulaa kuvan kanssa ym.
 
Juu 180 on vakio nakki mutta omassa oli ostaessa 190 takana, pitihän se loppuun ajaa....

Pitäis taas renkaat ostaa, mitä merkkiä suositte isossa rosvossa, ajetaan aikapaljon 2 päällä...
sport05.gif
 
Juu 180 on vakio nakki mutta omassa oli ostaessa 190 takana, pitihän se loppuun ajaa....

Pitäis taas renkaat ostaa, mitä merkkiä suositte isossa rosvossa, ajetaan aikapaljon 2 päällä...
sport05.gif
Omassa rosvossa on ollut madacamit (alkuperäoset) aivan kamalat lopuksi, etu ja taka rengas kulu todella kantikkaaksi.

Metzeler Z4 ja Z6(nyt alla) ovat olleet hyviä kokemuksia, kuluneet tasaisesti...
 
Itselläni on katupyöränä Bandit 1200 S -99, eli vanhempi versio. Olen rakentanut pyörää jonkin verran omaan käteen sopivaksi eli muutoslista on jotakuinkin seuraava:

Moottori
 kannen kanavien työstä ja lievä muotoilu
 1216 JE-männät (puristus 10,8)
 imupuolen nokka-akseli jyrkemmällä nousulla
 suutinsarja + kaasareiden "trimmaus"
 K&N:n suodatin + 5 cm:n lisäreikä koteloon
 syttypyörä
 Harrisin racing -slip-on
 kytkimen toinen lautasjousi jäykempi

Alusta ja muut muutokset
 jäykemmät Progressiven jouset eteen + 15W öljy
 jäykempi Progressiven takapumppu
 LSL-ohjausiskari
 uudet "koiranluut" perän korottamiseksi
 punosletkut jarruihin ja kytkimeen
 jalkatappien siirtosarja
 tumma pleksi
 minivilkut taakse ja katevilkut eteen
 
Banditiin olen ollut alusta saakka erittäin tyytyväinen, mutta muutosten jälkeen se on todella maukas ajettava. Tehoa on noin 146 takasella ja vääntöä 120 Nm. Lisäksi molemmat käyrät ovat erittäin tasaiset, joka katukäyttöön on toivottavaa.

Satula on parhaillaan muutostöiden alla. Eli laitatan kuskin paikalle hiukan kovemman pehmusteen sekä sitä kavennetaan jonkin verran. Samalla takaosaa nostetaan etureunasta, jotta kaveri ei olisi jarruissa aina selässä. Kiihdytyksissä kyydissä pysyminen on kaverista itsestä kiinni!!!

Pauli
 
Paulin pyörä on varmasti maukas ajettava! Vääntävä perusmotti josta houkuteltu lepäilemässä olleet pollet laitumelle. Minkäs verran projektille tuli hintaa, jos sopii kysyä?
 
Saa kysyä, mutta en ole summaa laskenut. Lienee jossakin 3000 - 4000 euron välillä. Mutta pientä se on tuon ratapyöräharrastuksen rinnalla, joka sekin on itsellä aktiivista.

Toisaalta raha ei ole kovin merkityksellinen, kun kyseessä on näin hieno harrastus, vai mitä?

Pauli
 
Tuosta ilmaputsarin kotelon avartamisesta, elikkäs miten se tehdään? Pitääkö säätää avarruksen jälkeen?
 
Back
Ylös