• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suzuki Bandit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jänis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JiiÄm, eikös Bandiitissa oo vakiona 15-piikkinen eturatas? Siis viitaten tuohon sinun kysymykseen tuolla aiempana, onko sulla nyt esim 16-piikkinen eturatas.
Ite oon miettinyt, kun nuo rattaat menee jossain vaiheessa vaihtoon, niin vaihtais eturattaan 16-piikkiseksi.
Korjautuisi tuo +10 % mittarivirhe jonkun verran, matkamittari sitten näyttäis liika vähän. Putoaisi nuo kierrokset vähän matka-ajossa.
Eikä tarvitsisi ajatella 100+mittarivirhe10%+ylitys10%=noin 120 mittarinopeutta.

Onkos kellään ollut sellasta ongelmaa, ettei mittarivalot, jengamittari ja polttoainemittari toimi? Välillä nuo toimii ja sit taas ei, yleensä ei. Paneelissa ainoastaan abs ja vilkkuvalot toimii. Tarkistin polttimot ja ne oli ehjät.

Oisko joku maadotusvika, tai jotain? Vai johdot poikki? Tyyppivika?

Bensamittari? Sitku se alkaa nykii ni bensa alkaa loppumaan
smile_org.gif
On tää avaruusaika ihmeellistä, ei noissa 1900-luvun laitteissa moisia  
tounge.gif

edit. toi biisi on LOISTAVA
062802jumpie_prv.gif

JiiÄm, eikös Bandiitissa oo vakiona 15-piikkinen eturatas? Siis viitaten tuohon sinun kysymykseen tuolla aiempana, onko sulla nyt esim 16-piikkinen eturatas.
Ite oon miettinyt, kun nuo rattaat menee jossain vaiheessa vaihtoon, niin vaihtais eturattaan 16-piikkiseksi.
Korjautuisi tuo +10 % mittarivirhe jonkun verran, matkamittari sitten näyttäis liika vähän. Putoaisi nuo kierrokset vähän matka-ajossa.
Eikä tarvitsisi ajatella 100+mittarivirhe10%+ylitys10%=noin 120 mittarinopeutta.
Aivan olet oikeassa. 16 piikistä olen tarkoittanut. Sitä näköjään tulee pöhnäs kaikenlaista kirjooteltua...
wink.gif

minä päädyin 14 piikkiseen.... koska -97:ssa ei vaikuta mittarivirheeseen ja nopeusrajoitusten vuoksi ei kuluilla oo niin merkitystä.... vaihdon jälkeen mopo tuntui tehokkaammalta ja ei se loppujenlopuksi paljoa nosta kierroksia esim. 100kmh n.400kierrosta...... tottakai jos ajaa paljon/vain matkaa niin ei mitään järkeä......

Miten tämä pyörä toimii kaupungissa, esim. jäähdytys ruuhka aikoina? Ajan aika usein myös keskustassa, tykkään kyllä enemmän maantieajosta mutta kun pitää päästä töihin myös
smile_org.gif

On se varmasti aika iso muutos vaihtaa Yammusta (FZ-6) tämmöseen...?? Mutta kun toi kierroskone ei oikein kiinnostaa enää
sad_orig.gif

Toimiiko Kapan spoileriplexi paremmin kuin originaali? kyse isosta Banditista -05. Tuleeko pahoja pyörteitä? Ja mittaa olisi 180cm. Siis kuskilla...

Itselläni MRA:n "touring"-pleku sigun pyöräsä ja toimii. Pituutta kuskilla 189cm.
Kokemukseni mukaan(tuttava piirissä lisäksi 2kpl B12) soveltuvuus riippuu tapauksesta, riepotteluun vaikuttaa kuskin pituuden lisäksi kypärän muotoilu, käsien pituus, ajoasento ja pleksin korkeuden lisäksi myös muoto.
Tilaat mokoman värkin ja testaat, mikäli et pidä myyt pois. Ei takkiin nyt pitäisi paljoa tulla pahimmassakaan tapauksessa.

Nyt olen myös Bandit 1200 omistaja
smile_org.gif
Kävin kokeilemassa ja se oli vähän sellainen "love at first ride" tyylinen homma, Yammu meni heti vaihtoon, tuli sellainen fiilis että piti saada vähän isompi kone alle...
biggrin.gif
03 mallinen ja ajettu vähän yli 20000. Nyt täytyy vaan odottaa kevään asti
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif

Mikähän mahtaa olla s mallin rosmon korkeus peilien ylälaidassa. Entäpä leveys?
Tarkistaisin vaan että mahtuuhan se varmasti kyytiin.  
confused_orig.gif

Korkeus peilien yläreunaan noin 123 senttiä, leveyttä peilien reunoista mitattuna noin 83 senttiä. Leveys kahvojen kohdalta jotain 78-79 senttiä.
Korkeussuunnassa muuten pleksin yläreuna melkein samalla tasolla kuin peilien, olisko sentin, pari alempana.
Kyseiset mitat -06 vuoden isosta Bandiitista.

Onkos täällä ollut juttua isonrosvon ohjausiskarista? Olen ajatellut sellasen laittaa omaan pyörääni ja haluaisin käyttäjiltä kommentteja sopivuudesta, toimivuudesta ym.

Onkos täällä ollut juttua isonrosvon ohjausiskarista? Olen ajatellut sellasen laittaa omaan pyörääni ja haluaisin käyttäjiltä kommentteja sopivuudesta, toimivuudesta ym.
Mihin ihmeeseen isossa Banditissa tarttee ohjausiskaria? Moneen otteeseen on tullut keulittua (suljetulla alueella tietenkin) yli 100km/h nopeuksiin eikä aina ole tullut eturengas suorassa alas. Noissakaan tilanteissa ei ollut koskaan mitään ongelmia.

Mihin ihmeeseen isossa Banditissa tarttee ohjausiskaria? Moneen otteeseen on tullut keulittua (suljetulla alueella tietenkin) yli 100km/h nopeuksiin eikä aina ole tullut eturengas suorassa alas. Noissakaan tilanteissa ei ollut koskaan mitään ongelmia.
Itse viime kesänä Tanskassa käydessä pääsin hytittelemään pitkää suoraa.kun eturengas tuli alas,mittari näytti n.180km/h
eikä mitään voblaus ongelmia.4 kesää isolla Bandulla ajellut ja olisiko pari kertaa tullut pienet voblaukset leikkiessä.
Mutta jos löydät hyvän/edullisen niin saa informoida,voisihan sitä itsekkin kokeilla onko siitä mitään hyötyä?

Mulla on tommonen LSL-merkkinen iskari. Maksoi muistaakseni n. 200 e ja toimii hyvin, ei kyllä ole mitään mihin verrata. Ainakin tommosissa normaaleissa mutkista kiihdytyksistä ja monttuun ajoissa auttaa sen verran että ne pienetkin woblaukset mitä oli pieneni tai katosi.

Olisi aika hyvä lähtökohta jos hieman kertoisit pyörästäsi.
Mitä vuosimallia?
Onko kyseessä N vai S malli?

Parhaiten hinta ja laatu kohtaa noissa LSL:n ohjausiskareissa.

Itse olen kokeillut omaani 1200S -05 bandiittiin Lsl merkki & mallikohtaista ja Toby joka oli myös merkki & mallikohtainen, mutta kumpikaan niistä ei ole paikalleen käynyt.

Ulkomailta kyllä löytyy sopiva malli osoitteesta http://www.holeshot.com/ ja se on Japanissa valmistettu, sekä siinä on 7 asentoinen jäykkyyden säätö.
s malli 2001+ Faired B-12 'S' Part No. B12S-SDK $339.00
n malli 2001+ Naked B-12 Part No. B12-SDK $339.00

Terevehdys...ja parempaa Uutta vuotta...

Olisi tarkoitus purkaa Bandiitin (1200S, -03) peilit. Näyttää kyllä varsin kompaktilta/suljetulta paketilta
sad_orig.gif

Onko siis joku joskus "operoinut" rosmon peilejä? Eli onko muuta keinoa kuin "hajota ja hallitse"-periaate??
wink.gif

Back