HiTec
New member
Se on nääs omat ongelmansa kullakin ja jos ei muuten löydy niin sitten kaivetaanVakio Banditko suomalaisella mutkatiellä hiukan levoton yli 160 km/t nopeuksissa?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on nääs omat ongelmansa kullakin ja jos ei muuten löydy niin sitten kaivetaanVakio Banditko suomalaisella mutkatiellä hiukan levoton yli 160 km/t nopeuksissa?![]()

Vakio Banditko suomalaisella mutkatiellä hiukan levoton yli 160 km/t nopeuksissa?![]()
Eiköhän tuollainen putkirunkoinen vehje notku tuossa nopeudessa jo suoralla tielläkin...
Vakio Banditko suomalaisella mutkatiellä hiukan levoton yli 160 km/t nopeuksissa?![]()
Ostin tuossa keväällä 1200 gsf banditin. Vähällä käytöllä kauan ollut nii tuli kaikennäköistä huoltoa duunattua. Ite ajellut varmaan reilu 1000km. Ajokäytöksessä ihmetyttää pyörän levottomuus kun mutkateitä ajellaan vähän joutusammin(Varsinkin 160kmh ylöspäin tuntuu vähän käärmeen lailla etenevän).
öhlinsin takaiskari huollettu ja keulaan tuoreet öljyt+uus ohjainlaakeri setti pistetty. Pyörien laakerit kunnossa ja swingin laakeroinnissa ei tunnu mitään feelua,ketjulinja ok. Eturengas hyvä m7rr ja takana sama mut kuluneempi,ei kantikkaaks menny. Rengaspaineet oli nyt näköjää suositusta korkeemmat 2.7 ja 3.1 . Pitäs molemmat 2.5b tienoille puottaa ohjekirjan mukaan josko tuo auttaa mitään. Mut te jotka enemmän tämmösillä ajaneet nii meneekö nää miten rempulaks isommissa vauhdeissa? Mulla ollu ~15kpl 90- ja 2000 luvun japskikyykkyjä niin noihin ja kaikkiin muihin ajettuihin katupyöriin nähden tuntuu vähän peeveeltä![]()
Yleispyörä joka sopii parhaiten sekalaiseen käyttöön, eikä ole varsinaisesti missään hyvä, siltikin useimmille ihan riittävä ja ennen kaikkea luotettava, kestävä, sekä edullinen ylläpitää kokoisekseen.Bandit 1200 ei ole urheilumoottoripyörä moottoriurheiluun. Se on hyvä budjettimalli, mutta ei ole sporttipyörä.


Ei se putkirunko sinällään mikään letku ole (Ducati, KTM jne).
Nyt puhuttiinkin Banditista ja sen rungosta, noissa mainitsemissasi pyörissä runkorakenne onkin aivan erilainen.
Sieltähän tuli kommenttia yllättävän paljon monesta suunnasta,useampi asiallinenkin
Keula on tehtaan korkeudella. Joo en ostanut Hayabusaa kun vasta viime kesänä semmonenkin oli. Btw mukavampi banditilla kurvailla kuin vakio busalla,turbot/modifioidut erikseen on kyllä kokeiltu.
Ja kysymyksen esitin ihan sillä kun ei tämmöisestä pyörästä oo kokemusta. Eli tarkotus ei oo tästä mitään ratatykkiä/mutkatieohjusta tehdä mutta kunhan saa kulkemaan kuten kuuluu. Tälläkin tulee pari ratareissua kyllä käytyä matkaajojen ohella ja tapana on ollu pitää pyörät kunnossa,niin sen takia täällä foorumilla arvotaan.
Voi tosiaan olla että on rungon löysyyttä tuo käytös,mutta eihän tuo normaali ajossa haittaa.
Edittiä; Semmone lisäys vielä tähän kun suositellaan ostamaan sitä ja tätä pyöräks. Meilläkin ajoporukassa todella paljon ihmisiä joilla esim jotain 2000 luvun alkupuolen kyykkyjä 50-100tkm ajettuna eikä mitään ylimääräistä huollettu. Nuokin pyörät ois aivan erilaisia ajaa kun tekee perus keulahuollon,takaiskarin ja säätää painaumat,huoltaa kunnolla jarrut yms. Ei aina tarttee ostaa sitä uutta 30k€ kyykkyä "koska nuo vanhat on ihan pskoja ajaa". Useimmille antaa vähän väärän kuvan tuommone käytetty moottoripyörä ajoominaisuuksiltaan kun tuoreempiin vertaa. Tosiasiassa ei noissa kovin ihmeitä eroja oo kuten joskus jenkit vertas k5 gixxua johonkin +2020 panigaleen,sillon tais jopa vanha gixxeri olla nopeampi![]()
Mut se minkä ehkä vielä tsekkaisin olis takaiskarin pituus vs. vakio? Noihinhan laitettiin milloin mitäkin iskaria taakse ja noissa öhläreissähän on usein pituuden säätö varsinkin, jos se on perujaan jostain ärräpyörästä. Taitaa olla useissa "katukatalogin" malleissakin.
Mulla oli 2006 1200 eli oli jo eri rungolla mutta saman henkinen fillarihan sekin on.
Muuttui omasta mielestä paljon paremmaksi oikeastaan joka paikassa kun laittoi keulaan vähän stydimmät (edelleen kuitenkin progressiiviset) jouset.
Mut se minkä ehkä vielä tsekkaisin olis takaiskarin pituus vs. vakio? Noihinhan laitettiin milloin mitäkin iskaria taakse ja noissa öhläreissähän on usein pituuden säätö varsinkin, jos se on perujaan jostain ärräpyörästä. Taitaa olla useissa "katukatalogin" malleissakin.
Pitääpä tarkistaaMulla on orkkisiskari mukana kans.
