Suzuki gs500

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ritke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sanoisinpa näin mutuna, että tyhjennysreiistä tuleva bensa ei vielä takaa, että neulaventtiilit on oikein kasattu ja että bensaa on kaasareissa riittävästi käyntiinlähtöä varten. Summittaisestihan tuon bensapinnan voi tarkistaa laittamalla tyhjennysproppuun kirkkaan letkun paikoilleen ja kääntämällä letkun kaasarin sivulle, näkee onko siellä oikeasti bensaa vai noruuko juuri sen verran, että valuu tyhjennyspropusta.

Tämä on itse asiassa aika hyvä neuvo, varsinkin jos on joku tieto siitä, missä bensankorkeus edes suunnilleen pitäisi olla.
 
Sanoisinpa näin mutuna, että tyhjennysreiistä tuleva bensa ei vielä takaa, että neulaventtiilit on oikein kasattu ja että bensaa on kaasareissa riittävästi käyntiinlähtöä varten. Summittaisestihan tuon bensapinnan voi tarkistaa laittamalla tyhjennysproppuun kirkkaan letkun paikoilleen ja kääntämällä letkun kaasarin sivulle, näkee onko siellä oikeasti bensaa vai noruuko juuri sen verran, että valuu tyhjennyspropusta.

Tämä neuvotaan joissakin oppaissa, ei ehkä juuri tähän pyörään mutta toimii.

Pystyisiköhän noihin asentamaan kohot ylösalaisin :dunno:?

Kävi sama mielessä.

Tämä on itse asiassa aika hyvä neuvo, varsinkin jos on joku tieto siitä, missä bensankorkeus edes suunnilleen pitäisi olla.

Juuri näin.
 
Joskus +40v sitten oli mennyt pikku roska ( trasselin pala tms) ja oli jumissa siinä neulaventtilin yläpuolella estämästä virtausta. TS125 käynnistyi ihan ok mutta ajossa alkoi bensapula. Vikaa etsittiin aika kauan ennenkuin löytyi, siihen aikaan osaaminen ei ollut parasta A luokkaa :D
 
Onko näissä vielä mekaaninen hana vai tuo "automaattinen"? Meillä on uudempi gs500F ja GSX600, molemmissa ollut automaattihanan kanssa ongelmia.
 
Back
Ylös