Suzuki GSR

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

teude

New member
Onkohan täällä paljon GSR:n omistajia? Olisi kiva kuulla kokemuksia kys. pyörästä.

Viime heinäkuussa tuli hankittua uusi GSR ja mittarissa nyt 4000 km. Pyöriä on vuosien varrella ollut monenlaisia , edellinen oli GSX R 1100 W -97 . GSR on tuntunut tosi kivalta pyörältä . Upean ketterä ajaa, hyvät jarrut , mukava jousitus , tarkka ja kevyttoiminen vaihteisto , hyvä istuin ja muutenkin mukava ajoasento. Suorituskykykin tuntuu riittävältä jopa edellisen pyörän (155hv) jälkeen. Moottori vetää todella upeasti alakierroksillakin ja ohituksetkin sujuvat ripeästi ilman pienemmälle vaihtamista. Upea moottori. Mittaristo on selkeä ja monipuolinen ja selkeä vaihteennäyttö on tosi hyvä. Miinuksia on tosi vähän: Peilit sumenevat 6000 rpm , moottorjarrutustilanteen jälkeen kun lisää kaasua niin on/off ilmiö tulee selvänä esille. Istuimen alla säilytystilaa niukanlaisesti . Erinomainen pyörä , suosittelen .

Toista viikkoa vasta  
sport05.gif
ko pyörällä. Mahtava peli  
biggrin.gif

Nyt tilpehööri hankintoja edessä. Taakse laukku, johon sais kannettavan mahtumaan. Onko joku hankkinut laukkua ?
Oon miettinyt sitä Suzukin omaa keskikokoista pientä pleksiä eteen. Onko jollain kokemusta plekseistä ko pyörään ?  
nixweiss.gif

Hauska  
062802moto_prv.gif
buttrock.gif

Katettujen pyörien jälkeen tuntui GSR  tuuliäänten osalta todella hiljaiselta koska  ilmavirta tulee tasaisesti koko keholle .
Edellissä katetuissa pyörissä  kate ohjasi ilmavirtaa pään alueelle ja kypärämelu oli  kova . Erilaisia katteen laseja tuli kokeiltua  mutta  silti kypärämelu oli selkeästi kovempi kuin nyt  ilman katetta  GSR Suzukissa .  Toki  jatkuva moottoritienopeus  ei ilman katetta ole tietenkään kovin mukavaa mutta itselläni ajaminen onkin pääsääntöisesti     50-150 km "iltalenkkejä" mutkaisia kestopäälysteteitä yksin ajaen  ja mielestäni silloin  GSR on nimenomaan parhaimmillaan.
Suzuki lisävarusteista löytyy erilaisia mallikohtaisia pleksejä ja
mukava olisi kuulla kommentteja kenellä sellainen on.

Jep, viime kesästä lähtien tolla tullu pörrättyä, miinuksia tosiaan noi peilien sumentuminen 5000 kiekan jälkeen (ei niistä muutenkaan nää kuin omat käsivarret), toi on/off kaasu jossain tilanteissa, ehkä eniten häiritsee kun ajelee jotain 90 ja yrittää siitä hieman himmailla, niin laakista lähtee koko kaasu pois. Lisäksi ahtaissa paikoissa yllättää tuo kääntösäde, stongahan ei ole niitä hyvin kääntyviä.
Mutta hyvä pyörä, näppärä liikenteessä, ajoasento hyvä, pirtsakka kone.

Koneesta mieleen, onkos kukaan vielä niitä slipareita ym.
hankkinu ?

Edittii sen verran, säädin tota vaihdepoljinta n. sentin alaspäin, siihen loppui se vaihteiston kevyt ja tarkka toimisuus, oli pakko nostaa melkein samaan asentoon kuin oli, ja taas oli ok.

Kokemuksia slipareista on kyselty aikaisemminkin täällä foorumissa , mutta outoa että kaikilla on vakio vaimentimet pyörissään vaikka monella putkistovalmistajalla on vaimentimia tarjolla GSR Suzukiin .

Kyylä, kyllä on pyörä meikäläisen makuun
buttrock.gif
Moottorissa riittää puhtia jo alakierroksilla ja ylärajaa kun lähestyy niin meno ja kiljunta senkuin paranee. On-off kaasuunkin rupeaa jo näillä kilsoilla tottumaan. Yllätys on koneen vähäruokaisuus, 5,5 l/100 "reippaassa" ajossa sekä olematon pyörteily kypärässä verrattuna muutamaan katettuun peliin.

Juu samaan mieltä kuin yllä kirjoittaneet. 6000km mittarissa omassa GSR:ssä ja pyörä ei ole vielä kertaakaan alkanut kyllästyttämään
smile_org.gif

Tuli tosiaan heitettyä 150km koeajolenkki uudella 1250 Banditilla ja tosiaan kypärämelu oli kovempi Banditilla kuin GSR:llä. Ei hirveesti, mutta niin että sen noteerasi.

Onko kukaan muuten ajatellut modata/vaihtaa kilpitelinettä ? Itsellä käynyt mielessä, että vois jossain vaiheessä rakentaa hieman "sievemmän" tellingin. Rekkari lähes kiinni pönttöön loivemmalla kulmalla, valkoiset piilotetut ledivalot rekkarille ja vilkut ylemmäs ja lähemmäs pakoputkien päitä.......niin ja kai se heijastinkin johonkin täytyisi jemmata

Niin, ja onkos kukaan innostunut käymään noissa ORG:n miitingeissä GSR:llä ?
sport05.gif

Onko kukaan muuten ajatellut modata/vaihtaa kilpitelinettä ?

Niin, ja onkos kukaan innostunut käymään noissa ORG:n miitingeissä GSR:llä ?  
sport05.gif
Iteppä oon aatellu modata, kun joudan ;)
Mä oon käyny kun oon joutanut noissa org!:n meetingeissä ihmettelee  
tounge.gif

Aikamoinen toi kukkalapio kyl on tos gsr:ssä.. ootko tuunannut pyörääs muuten ?  
buttrock.gif

Kerran tuli käytyä teknoshellillä kaffella
smile_org.gif
Mukana taas kun ehtii...

Tuli viimekesänä sen verran modattua, että se tarra lähti tankista
tounge.gif

Iteppä oon aatellu modata, kun joudan ;)
Mä oon käyny kun oon joutanut noissa org!:n meetingeissä ihmettelee
tounge.gif

Aikamoinen toi kukkalapio kyl on tos gsr:ssä.. ootko tuunannut pyörääs muuten ?
buttrock.gif
Eipä ole tuunauksia vielä.... kunhan uutuuden kimallus hieman hellittää, niin viimeistään sitten jotain osia vois lisäillä/vaihdella. Tuosta kilpitelineestä se kai olisi aloitettava. Jotain siistejä tatteja sivuille ja tietysti soundeja vois muutella sitten...

Älkää ny pärkkele ! Keväällä etsin manuaalia, missä lie tallin rojujen seassa, siinä tarrassahan ne rengas paineet sitten olikin !
wink.gif

No juu, perälle vois jotain kyllä tehdä.

Back