Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuusmotorissa on GSR koeajopyöränä johon on laitettu takalaukkuteline, pitäis käydä itsekin ihmettelemässä ja vaikka koeajolla laukun kanssaOnko joku hankkinut laukkua ?
Onkohan kukaan "ehtinyt" vaihtaa putkiaKokemuksia slipareista on kyselty aikaisemminkin täällä foorumissa , mutta outoa että kaikilla on vakio vaimentimet pyörissään vaikka monella putkistovalmistajalla on vaimentimia tarjolla GSR Suzukiin .
Iteppä oon aatellu modata, kun joudanOnko kukaan muuten ajatellut modata/vaihtaa kilpitelinettä ?
Niin, ja onkos kukaan innostunut käymään noissa ORG:n miitingeissä GSR:llä ?![]()
Eipä ole tuunauksia vielä.... kunhan uutuuden kimallus hieman hellittää, niin viimeistään sitten jotain osia vois lisäillä/vaihdella. Tuosta kilpitelineestä se kai olisi aloitettava. Jotain siistejä tatteja sivuille ja tietysti soundeja vois muutella sitten...Iteppä oon aatellu modata, kun joudan
Mä oon käyny kun oon joutanut noissa org!:n meetingeissä ihmettelee![]()
Aikamoinen toi kukkalapio kyl on tos gsr:ssä.. ootko tuunannut pyörääs muuten ?![]()
...modaushan se tuokin onTuli viimekesänä sen verran modattua, että se tarra lähti tankista![]()
Tuon mäkin oon tehnytTuli viimekesänä sen verran modattua, että se tarra lähti tankista![]()
Kuten myös.Tuon mäkin oon tehnytTuli viimekesänä sen verran modattua, että se tarra lähti tankista![]()
![]()