<span style='font-family:Arial black'><span style='font-size:17pt;line-height:100%'>SUZUKI GSX1100EF</span></span>
------------------------------------------------------
* * * * * * * ** * * - Vuosimalli 1987 -
Esittelyvuorossa vihdoinkin meikäläisenkin peli, olkaa hyvät! Kyseessä siis vanha mutta hyväkuntoinen
puna-musta sotaratsu mielenkiintoisella designilla höystettynä ja legendaarisella moottorilla varustettuna.
Itse ostin pyörän 53 000km ajettuna, nyt on mittarissa 72 000km. Ostopäätös oli aikoinaan helppo,
etsinhän tuolloin pelkästään EF:ää välilä 86-87 (eli juuri tällä värityksellä). Prätkästä löytyy fyysistä kokoa
ja näköä. Moottorikin näkyy tankin alta päältä katsottaessa ja tekniikka on sellainen, että itse voin tallissa
kaiken tarvittavan tehdä.
Pyörä koivun varjossa suojassa kesäauringolta. Prätkä on alkuperäinen lukuunottamatta Laserin Pro d'Or
tehoputkea (+Factoryn suutinsarjaa)
Varusteena moiseen mammuttiin on asennettu Kapan teline ja laukut. Matkalle mukaan löytyy myös Heldin
tankkilaukku.
Laukut ja putki toimivat hyvin yhteen, putki ei tule liian lähelle laukuja ja enin metakka jää matka-ajossa
laukun taakse.
80-luvun designia, ah *
. Etuvalo on mahtavat 8" ja se luo keulasta melkoisen muhkean junakeulan
(pyörähän menee kuin juna, joten...). Takavalosta on aistittavissa pientä ritariässämäisyyttä.
Yksityiskohtana pyörässä on tankinsuojat - vakiona. Startrekkimäinen mittaristo on täyteläinen
vaihdenäytöstä etu- ja takavalon varoitusvaloihin (palaa silloin kun ko. valo on palanut) sekä akkunesteen
vähyydestä kertovaan varoitusvaloon.
Ja se Pro d'Or: ääni on muhkea ja vääntö on mahtava! Tekniset tiedot lupaa vakiona 105Nm, tehopenkki
sanoo 103Nm takapyörältä. Ja 92% tuosta on käytössä 3500rpm:ssä, kaikki pelissä 6000rpm. Eipä tarvia
vaihteita vaihdella...
Ilo on ollut ajella, tosin tällä hetkellä vaivaa - yllätys yllätys - latausprobleemit. Noh, sateisina kesäiltoina
on tallissa mukava äherrellä...
Kesäterveisin,
KooMHooN
------------------------------------------------------
* * * * * * * ** * * - Vuosimalli 1987 -
Esittelyvuorossa vihdoinkin meikäläisenkin peli, olkaa hyvät! Kyseessä siis vanha mutta hyväkuntoinen
puna-musta sotaratsu mielenkiintoisella designilla höystettynä ja legendaarisella moottorilla varustettuna.
Itse ostin pyörän 53 000km ajettuna, nyt on mittarissa 72 000km. Ostopäätös oli aikoinaan helppo,
etsinhän tuolloin pelkästään EF:ää välilä 86-87 (eli juuri tällä värityksellä). Prätkästä löytyy fyysistä kokoa
ja näköä. Moottorikin näkyy tankin alta päältä katsottaessa ja tekniikka on sellainen, että itse voin tallissa
kaiken tarvittavan tehdä.
Pyörä koivun varjossa suojassa kesäauringolta. Prätkä on alkuperäinen lukuunottamatta Laserin Pro d'Or
tehoputkea (+Factoryn suutinsarjaa)
Varusteena moiseen mammuttiin on asennettu Kapan teline ja laukut. Matkalle mukaan löytyy myös Heldin
tankkilaukku.
Laukut ja putki toimivat hyvin yhteen, putki ei tule liian lähelle laukuja ja enin metakka jää matka-ajossa
laukun taakse.
80-luvun designia, ah *
(pyörähän menee kuin juna, joten...). Takavalosta on aistittavissa pientä ritariässämäisyyttä.
Yksityiskohtana pyörässä on tankinsuojat - vakiona. Startrekkimäinen mittaristo on täyteläinen
vaihdenäytöstä etu- ja takavalon varoitusvaloihin (palaa silloin kun ko. valo on palanut) sekä akkunesteen
vähyydestä kertovaan varoitusvaloon.
Ja se Pro d'Or: ääni on muhkea ja vääntö on mahtava! Tekniset tiedot lupaa vakiona 105Nm, tehopenkki
sanoo 103Nm takapyörältä. Ja 92% tuosta on käytössä 3500rpm:ssä, kaikki pelissä 6000rpm. Eipä tarvia
vaihteita vaihdella...
Ilo on ollut ajella, tosin tällä hetkellä vaivaa - yllätys yllätys - latausprobleemit. Noh, sateisina kesäiltoina
on tallissa mukava äherrellä...
Kesäterveisin,
KooMHooN
Viimeksi muokattu: