• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suzuki Gsx 600F

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snowman_86
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Snowman_86

New member
Apuva.
Pyörä alkoi oikuttelee viime syksynä. Kun käynnistää kylmänä, ni starttaa ihan hyvin, mut ekaan n. 10min ei ota kierroksia. Prötpröttää vaa ja kiekat nousee johki max 6000-7000 rpm tai sit vaihtoehtoisesti tukahtuu/sammuu. Sit ku se hiuka lämpee, ni tasa kaasulla toimii hyvin, mut jos koittaa kiihdyttää (vaik ohittaa tai lähtee valoist) ni tiputtaa yhden pytyn pois pelistä. Sit taas ku on kiihtyny ja jatkaa tasa kaasul ni toimii moitteetta. Mulla ei oikee riitä ymmärrys ton tekniikan päälle.
withstupid.gif

Jos sais jonkun sortin vika arvion ja turun seudulta jonku hyvän suosituksen minne viedä korjattavaksi (hinta/laatusuhde kunnossa) ni olisin todella kiitollinen. Ehkä jos joku osais jopa remontti hintaa veikata ni se olis viel hienompaa.

Vaikuttaa selvästi kaasutin ongelmalta. Voiskohan olla mahdollista et ryyppy vivussa tai vajerissa vikaa-> jää päälle yhden kaasuttimen osalta.

Tuossa kun sanoit, että kiihdytettäessä tiputtaa yhden pytyn pelistä -> se pytty saattaapi saada liikaa soppaa ja näin kastelee tulpan.

Esimerkkinä omakohtainen kokemukseni: -96 Suzuki rf ajettu 48tkm. Startattaessa lähti ihan hyvin käyntiin mutta, liikkeelle lähtiessä kasteli aina yhden sylinterin tulpan. Ongelmana oli kuluneet neulaputket kaasuttimissa.
Tilasin uudet neulaputket Jaappanista asti (100€/4kpl).

Itsekkin epäilen et se saa liikaa yhteen pyttyyn, ku yks tulppa ainaki oli muita huonommas kunnos jo viikko vaihdon jälkee. Ja sit ku helppaa kaasust ja pitää tasa kierrokset, ni se alkaa lähes heti käymää taas kaikilla.

Onko kaasareiden kaikki synkkaustulpat paikoillaan. Tuon ikäisessä voi olla kumi hapertunut. Mulla oli omassa 1 kadonnut, ja samanlaisia oireita.

Tossa latailin akun ja kokeilin tänää pyörää, ni ei lähteny käymää... Nyt loppu ymmärrys, ku ei edes luvannut. Tammikuun lopul viimeks käytin ja sillo lähti aika helpol käymää, nyt ei mitää merkkejä... Onko kellää kokemusta tost tr-pyörästä turussa, sitä mulle yks puol tuttu suositteli? Jos heittäis fillarin kärryl sinne, ni kai ne sen toimii saa tai ainaki osaavat sanoo jos ei enää herää eloon.

Oletko millon vaihtanu tulpat? Mulla röpelsi samalla lailla oma pyörä viime syksynä. Vaihoin sit tulpat niin rupes käymään ja kukkumaan ongelmitta.
smile_org.gif
Luulin aluksi että kaasareissa on jotain hämminkiä mut ei onneksi ollut.
smile_org.gif

RF600R
062802moto_prv.gif

Back