Suzuki rgv 250 -95

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MCL
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MCL

New member
Lienee ehkä liian aikaista julistaa asia täällä,mutta tulipa ostettu kyseinen värkki eräältä engelsmannilta.Pyörä odottaa edelleen myyjän tallissa.Pyörä noudetaan Markku Kähärin toimesta viikolla 37,eli pyörä saapunee tänne joskus vkl 38-40.Pyörä on vuosimalliltaan 94®,otettu käyttöön vasta 95.Kysessä on keskeneräinen lucky strike projekti,katteet ja tankki on vedetty primerillä.Kaikki tarvittava tulee mukaan,jopa maalit&tarrat.Kone rempattu,uudet nikkonit putket,ebc kelluvat jarrulevyt,ketjut,renkaat. . .
Hinnaksi ollaan sovittu tuhat puntaa,kuljetus e500,verot500e,vastaavuustodistus 100e ja ensirekisteröinti 150e.Kokonaiskuluiksi tulee siis 1450+500+500+100+150=karkeasti 2700e jonka pidän kohtuullisen halpana tuosta pyörästä.

IMG_0419.jpg

IMG_0420.jpg

IMG_0421.jpg

IMG_0422.jpg

IMG_0423.jpg

IMG_0430.jpg

IMG_0432.jpg

IMG_0441.jpg

Enempää en jaksa tältä illalta tilittää.En muuten löytänyt mitään kuvaa lucky strike suskasta äkkietsinnällä.

Sais jo tulla
inlove.gif

Ompa rumasti paikattu takakumi!
baaa.gif

EIvaan, hienoaihio ja hieman sieltä harvinaisemmasta päästä.
062802jumpie_prv.gif

On se kyllä kivan näköinen noin kokovalkoisenakin. Ei taida löytyä sähköstarttia, tai ainakin starttipoljin löytyi?
confused_orig.gif

Kyllä tolla pääsee kunnon kaksitahti-tunnelmaan...
biggrin.gif
Vaatteet tuoksuvat hyvälle ym. kivaa
smile_org.gif
No juu, ripeä peli varmasti, eikös tuossa se joku 60hp pitäisi ainakin löytyä?
Hinta oli kyllä aika sopiva!

Ei saakeli!! Just tommosta mäkin oon himoinnut pitkän aikaan!! Aivan pirun hieno laite... Ja 2-tahtista voittanutta ei ole!
buttrock.gif

Muista ihmeessä laittaa projektikuvia kunhan niitä tulee... Jos vaikka talvenaikana etsiskelis itellekin tommosen ratapeliksi.

Noilla putkilla ja tuurilla saadaan 60 rwhp
smile_org.gif
,kun putket vielä keventävät pyörää lähes kymmennen 10kg,saadaan mukava 60rwhp/130kg suhde.Pyörässä on ihka uudet bridgestone bt 90 pallot.

Vihdoinkin joku joka ymmärtää,2-tahtinen tuoksuu,ei haise
tounge.gif

Pyörää on ilmeisesti päätetty keventää jättämällä sähköstartti pois,mä otan vielä sen pois ja alan työntämään pyörää käymään
idea3.gif

Ilmoittelen kyllä kun pyörä saapuu ja edistyy.

hieno peli 2-tahti magiaa oon itsekkin harkinnut saksasta tuoda rgv,tai aprilia rs kakkos pyöräksi niitä saa tosi halvalla nyt
062802jumpie_prv.gif
tounge.gif

Mun mielestä 2-tahtinen tuoksuu paljon paremmalta kuin 4-tahtinen. Nelari lähestulkoon haisee
smile_org.gif

Varmaan aika näky kun joku polkee tota käyntiin
062802moto_prv.gif

post-2-1089063627.jpg

Mulla on tarvittavat tarrat tohon,en ole vielä päättänyt minkä lucky striken väritykseen maalaan pyörän.Miettii sitä sitten muutaman kk päästä.

Mitä virkavalta mahtaa tykätä tuosta röökin mainostamisesta?Saan kuitenkin syytteen jostain murhasta kun joku kuolee röökin aiheuttamaan sairauteen
crazy.gif

Noniin,pyörä noudetaan 18syyskuuta.Unohdin tottakai tohkeissani kysyä kuinka kauan kestää ennen kuin pyörä saapuu suomeen
withstupid.gif

Tuo maalaus ei ole mitenkään ajankohtainen.Vaikka kompura ja joku halppis maaliruisku löytyy,niin ajattelin maalauttaa katteet jossain muualla.Jotain ehdotuksia minne kannattaisi viedä,niin liikkeet kuin yksityiset kelpaavat,laadukasta jälkeä haeskellaan.

Yksi hienoimmista pyöristä mitä olen pitkään aikaan nähnyt, täytyy sanoa. Ja tietenkin 2-tahtisavu tuoksuu suorastaan huumaavan hyvältä, varsinkin vaatteissa, olipa se sitten tarttunut prätkästä, kelkasta tai sahasta... Meillä on vielä kakkossahana vanha kone jossa käytetään 4-prosenttista, siinä on oma arominsa.
cool.gif
(Toki itsellä on 2T pärrä myös, RD.)

Varmistin asian myyjältä eli tarrat ovat tuohon lucky strike väritykseen josta postasin kuvan.

Itse ostin kans tuossa muutama viikko sitten RGV:n. Tosin se ei ole läheskään yhtä hienossa kunnossa kuin tämä yksilö... Kaikkea pientä laittoa on. Toivottavasti joskus rikastun sen verran,että saan sen maalattua uudelleen ja hommattua vähän viripalikkaa... Saas nähä.. Toistaseks kaikki rhat menee siihen,että yleensäkkään saa sen jonkin laiseen kuntoon,että se kestää...

Ja jos joskus maalaan,niin väri luonnollisesti Lucky Strike...

Dodiin,pyörä noudetaan näillä tunneilla.Tässä oli jo kaikki katastroofin ainekset kun kuljettaja oli sekoittanut yhteystiedot,puhelimeen ei vastannut ja myyjä on menossa viikoksi pois huomenna.Onneksi saatiin järjestettyä.

Viikko vielä niin saatte nähdä mun ottamia suttuisia kuvia
biggrin.gif

Sit pikkasen risiinä lisäks,ni avot...tuoksu on kohillaan...Googletappa Tmi:Gerhard Mariud...on varmasti yksi hyvä maalari...

Pyörä tuotiin pihalle asti 1 1/2 tuntia sitten ja pakko sanoa että näyttää ihan MAHTAWALTA.Ois vaikka kuinka paljon kerrottavaa,mutta pyörä kutsuu.
inlove.gif

Ja täydet pojot muuttopalvelu Markku Kähärille,suosittelen vilpittömästi jos joku harkitsee ulkomaan tuontia.
062802jumpie_prv.gif

Back