Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole, R1:ssä on kokonaan uusi kone!Menee pikkasen off topic, mutta onko thunderacessa ja R1:ssä sama kone? tyhmä kysymys mutta yamaha tietoisuus ei ole ihan se parhain...
kiitokset tiedosta!Ei ole, R1:ssä on kokonaan uusi kone!Menee pikkasen off topic, mutta onko thunderacessa ja R1:ssä sama kone? tyhmä kysymys mutta yamaha tietoisuus ei ole ihan se parhain...
Riippuu mikä on mittapuuna..?suitsa ruiskulla ja yammu kaasareilla.Jammulle pisteet....... vaikkei oo kummastakaan kokemusta. Omasta mielestäni tuossa R1:sessä on vähän uudempaa tekniikkaa?!
Samaa kokeiltu yammussa kyytiläinen,gixerissä pelkkä kuski,niin yammu menee paremmin.(molemmat kiihdyttäny 6vaihteella)
Ei tainnut kukaan puhua 1000 gsxr:stä mitään, vaan seiskapuokista vs. R1Vääntääkö vanhempi R1 noin paljon paremmin kuin gixer?? Oliko yammussa kenties lyhyempi välitys (pienempi eturatas)?? Mä oon aina kuvitellut että -01-02 1000 gixerissä olis tosi hyvä alavääntö....
Ei ku ymmärtääkseni tässä puhutaan nyt 750 gixusta...Vääntääkö vanhempi R1 noin paljon paremmin kuin gixer?? Oliko yammussa kenties lyhyempi välitys (pienempi eturatas)?? Mä oon aina kuvitellut että -01-02 1000 gixerissä olis tosi hyvä alavääntö. Esim. parempi mitä -03 gixerissä. Mut ei pärjää vai?
Mutu pohjalla tässä sinänsä, että en ole ajanut kumpaakaan pyörää, ainoastaan mitä täältä ja lehdistä lukenut.
Asiasta toiseen, taasSamaa kokeiltu yammussa kyytiläinen,gixerissä pelkkä kuski,niin yammu menee paremmin.(molemmat kiihdyttäny 6vaihteella)
Vääntääkö vanhempi R1 noin paljon paremmin kuin gixer?? Oliko yammussa kenties lyhyempi välitys (pienempi eturatas)?? Mä oon aina kuvitellut että -01-02 1000 gixerissä olis tosi hyvä alavääntö. Esim. parempi mitä -03 gixerissä. Mut ei pärjää vai?
Mutu pohjalla tässä sinänsä, että en ole ajanut kumpaakaan pyörää, ainoastaan mitä täältä ja lehdistä lukenut.