Suzukiko tylsä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rupi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

rupi

New member
No tuli täs mieleen,että mimmosia visiota teillä olis omasta ihanne suikasta,mielestäni Suzukin tarjonta on menny vähä tasaseks.
Itellä ollu gsx 1400 viitisen vuotta, hyvä peli ei siinä mitään.
Nyt kun uutta kattelin niin ei oikein sopivaa löytyny.
Bandiitti varmaan tasasen hyvä mut ei nappaa.
Kingi muuten,mutta muotoilu ei ihan jees ja kyytiläinenkin pitäs kuskata enemmänkin ku 200 kilsaa laaki.
Busa tietty ihan kunkku mutt tavallaan meikikselle turhan kova(huippujen suhteen).
Kiksutin ei käy..mitään ihan kustomia en osta.Jaa Tonnista V-Stormia sai ostaaEE-Speediltä??

Kanssa mietin tuota uutta bandittia.. ainakin paperilla ominaisuudet vaikuttaa hyviltä
ja muutenkin lukenut siitä hyviä arvosteluja, mutta ei se tosiaan jotenkin iske.
Custom-kruiseri ei ole ihan munkaan juttu, muuten m-1800 olisi kyllä komia.

leirinvaihtoa ja isoa rosmoa minäkin olen ajatellut mutta onko se niin tylsä kuin miltä näyttää?

yonez

Mä taas ajattelin koeajopäivien jälkeen, että Suzukilla on aika vahva mallisto tällä hetkellä.

Supersporteista löytyy perusmallien lisäksi 750cc ja Hayabusa (joista jälkimmäinen on ehkä hienoin koskaan ajamani laite), eikä nuo perusmallit 600cc ja 1000cc käsittääkseni huonoja ole nekään.

Street mallisto on kattava, mutta ehkei kuitenkaan vahvin alue - tai ainakin omasta mielestä esim. Yamaha hoitaa tämän alueen paremmin. Suzukiltakin löytyy kaikkea kaikille.

B-King, iso ja pieni Bandit, GSR, GSX-F ja Gladiukset. Noh tavallaan tuosta puuttuu se 750-1000cc malli tällä hetkellä.

Cruiserilinjasto on erinomainen, etenkin nyt 1500 kuutioisen Intruderin myötä. M1800R:ää parempaa kustomia on vaikea keksiä ja M/C800 on pätevä pyörä luokassaan. Myös isosta Intruderista löytyy C malli ja kaipa sellainen joskus tulee 1500cc malliinkin.

Katuenskapuoli näyttääkin olevan heikoin lenkki. Vain yksi malli käytännössä, eli 650cc V-Strom.

Mielestäni suhteellisen pirteä mallisto kokonaisuutena.

leirinvaihtoa ja isoa rosmoa minäkin olen ajatellut mutta onko se niin tylsä kuin miltä näyttää?

yonez
No enpä tiedä tylsyydestä ja lisäksi olen jäävi sanomaan kun on tuommonen ollut jo kolmatta kautta. 10K egellä paljon iloa. Kone on aivan loistava (mulla on ruiskukoneella), vääntöä löytyy riittävästi.
Parempi kun käyt testaamassa ja tunnustelet. Vaikea on täältä palstalta löytää puolueetonta mielipidettä
tounge.gif

sanoi:
Busa tietty ihan kunkku mutt tavallaan meikikselle turhan kova(huippujen suhteen).

Eikös tässäkin Suzuki mallissa ole oikean käden käytössä portaattomasti säätyvä kahva, joka rajoittaa kulkua tilanteiden mukaan. Pitääkö aina ajaa täysillä, sillä tälläkin mallilla tosiaan voi ajaa hiljaakin.

Koeajoja, koeajoja, silllä ongelmat ja mieltä askartavat asiat valoittuu.

sanoi:

Eikös tässäkin Suzuki mallissa ole oikean käden käytössä portaattomasti säätyvä kahva, joka rajoittaa kulkua tilanteiden mukaan. Pitääkö aina ajaa täysillä, sillä tälläkin mallilla tosiaan voi ajaa hiljaakin.

Koeajoja, koeajoja, silllä ongelmat ja mieltä askartavat asiat valoittuu.
Ja onhan siinä vissiin ne valittavissa olevat tehokartatkin. Siis jos se oma ranne temppuilee.

Minusta aika hyvä valikoima katupuolella. Ehkä vähän Giksun ja Busan välissä jokin ninjan kokoinen mustalintumainen aukko.

Jotenkin mielikuvissa siintelisi sportti, jolla voisi myös kyytsätä... mutta silti vähän Bussia kevyempi kokonaisuus. Tietty onhan siinä Bandit, mutta vähän kyykympään pitäisi saada asentoa.

On tässä kans kauheet huolenaiheet ja tarpeet, voi nenä....  
tounge.gif

-hh-

Busasta ehkä matkamallimpi versio,vois olla hieno,tosin se sektori on kyllä kovin kilpailtu..kaikki fjr gtr pannari jutut.
Itelle uppois kyllä parhaiten tollanen 1400 tyylinen,mut vielä hienommalla mootorilla..siis yllätyksettömästi tehokas ja vääntävä.Tehot vielä alle 9000 kiitos.

Mites BMW 1300 nakumalli? On voimaa ja olettavasti mukava myös matkustajalle. Tekis itse ainakin mieli kokeilla ja verrata nykyiseen pyörään(B-King). Vai onko Suzuki ainoo vaihtoehto?

Vai onko Suzuki ainoo vaihtoehto?
Mulle oli ainoa käytännössä mahdollinen vaihtoehto nyt viimeksi kun pyörän ostin (vaihdoin). Ainoa kilpailija, eli uusimoottorinen Night Rod olisi kustantanut noin 8 000-10 000e enemmän joten ei tarvinnut kauaa miettiä. Tällä hetkellä muita kustomeja, joissa olisi ominaisuudet sopivasti mulle kohdallaan ei vain ole.

Nyt lähti GSX 1400 k6 takana 42000km,pyörässä ei ainuttakaan moitteen sijaa, mutta naku alkoi tympiä, eilen tuli talliin uusi Bandit 1250 21km on jo ajettu, että kokemukset aika vähissä, Se oli kuitenkin heti havaittavissa ettei tuuli repinyt kuin ennen. Kokeilin lähes kaikki mielestäni sporttiset matka pyörät ja hinta laatusuhde napsahti rosmoon.

Itse myös käynyt koeajamassa myös aidan toisella puolella pyöriä jos se ruoho olisi se vihreämpää.. Kaikki kun tuntuu niin mopoilta kun on tottunut ajamaan tuolla Isolohkolla. Huippu tehoja kyllä löytyy muista paperilla enempi. Mutta kun tuolla väännöllä juuri ajetaan 95% kaikista ajoista. Tällä hetkellä ei ole kilpailioita kuin B-King ja BMW 1300 R! <-- ON muuten todella hyvän tuntunen pyörä . Valinta olisi Bemari jos hinta vaan olisi varusteilla japanialaisten tasolla
sad_orig.gif

Eli valinta on B-king
bowdown.gif

V-Stromia suosittelisin, käys aja. Eihän siinä mitään menetä.
062802moto_prv.gif
Joo jos tota tonnista sais kokeilla,ollaan ton kaverin kanssa senverran, ei keijukaisia,et joku pieni vääntönen kone vois olla karvas kalkki,toi 1400 on kuitenkin sin suhtees aika peto...
Täs olen hakenut sitä et motissa vois olla tehoo vaikka sen noin 180hv,mut en tosiaan tartte huippua kuin jotain vaikka 200,mut nämä kaikki pitäs kyllä saada..siis teho siinaä ainakin alle 9000.Kierrosta siis.

Sanonpahan vaan että ennen kuin ostat mitään, niin käy koeajamassa kingi niin että annat sille oikein kunnolla kenkää
cool.gif

Toiselle koeajolle voitkin sit ottaa eukon mukaan, kingin takapenkki kuulemma tärisee juuri sopivasti....  
blush.gif

Back