SV 1000 S Apuja!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TiKaw
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TiKaw

New member
Jep?
Ostin tossa SV:n ajettu 42tkm.
Onko keneltäkään mennyt syyläria rikki...?

Onko kukaan vaihtanut tankoa ns. touring malliin,
mistä ostit, minkälainen, onko parempi ajaa?

Kuinka vaihdetaan kytkin nesteet?

Pärrän mukana tuli teräspunos jarruletkut, mutta
edessä kun mittasin alkuperäiset 2kpl ovat erinmittaiset,
paketissa lukee SV ovat saman mittaiset...???

Oletteko asentaneet Huggeria, mistä ostitte jne...?
Entä pelkääjän penkin kuuppaa...?

Onko asennettu vaihteen ilmaisinta ja jos niin minkälaista
ja kuinka toimii???

Kiitos vastauksista ynm... tv. Timo
062802moto_prv.gif
 
Terve Timo!

Voisin kommentoida tohon seatcowl hommaan, että mene johonkin Suzuki liikkeeseen ja tilaa sieltä Suzukin alkuperäinen seatcowl. My Webpage
Ehdottomasti parhaimman näköinen, saat valmiiksi alkuperäisväreissä ja mukaan tulee ne täytepalat niiihin takakahvan koloihin. hintakaan ei mielestäni ole paha, kun ottaa huomioon että on valmiiksi maalattu. Kysy samalla huggeria löytyy myös varmaan Suzuki liikeestä tilaamalla.

Toinen vaihtoehto on sitten ermax, kannattaa katella Stormilta noita. Saa myös valmiiksi maalattuna, mutta varsinkin toi seatcowl on omasta mielestä kökömmän näköinen.

Muitakin vaihtoehtoja on paljon tossa vaan muutama ehdotus.

Niihin teräspunosletkuihin en osaa muuta sanoa kuin, että ne pitää vetää vaan erilailla kuin ne orginaali jarruletkut...
 
Eihän jarruletkujen pituudella taida olla mitään käytännön merkitystä kunhan yltävät eivätkä ole liian pitkät jotta ovat tiellä. No, ylipitkät vie enemmän nestettä mutta sehän on puoli-ilmaista.
 
Kiitos vastauksistanne!
Jarruletku propleema selvisi...
Vanhat 1pitkäletku ylhäältä alas josta
jako 2letku menee lokarin yli.

Uusi punosletku 2 lähtee ylhäältä molemmille
puolille Oma... ja sitte Ilmausta Toimii
wink.gif


Osia etsiskelen vielä ebaystä ja jos rahat riittää
niin suoraan Suzuki maahantuojalta....

Niin ja toi syykäri ei ollut onneksi rikki vaan vesisateen
ja pesun jäljiltä märkä... joten
062802jumpie_prv.gif
 
Multa löytyisi noi Suzukin omat touring-cliparit  
062802moto_prv.gif

Ajoasento nousee niillä sopivasti olematta kuitenkaan pysty.
Laitoin privaa.
 
Kyselin Tampereelta RM-Heinolta sv650 huggeria niin tilaamalla saattaisi saada mutta neuvoivat käymään Stormissa niin saa halvemmalla ja helpommalla.
 
OK!
biggrin.gif

Kiitos kaikille vastauksista eikun Liikeisiin etsiskeleen...
wink.gif

Mutta oletteko vaihtaneet pyöräänne noita teräspunosletkuja
esim. öljysyylärin tai syylärin tai kytkin nesteelle
tounge.gif

Mistä ja mitä on maksanut???
cool.gif


Turvallisia ajokilometrejä vaikkakin satelee...

Tv Timo
 
Elikkä tässä mennään...
Koetin ostaa ebay saksa clipareita mutta meni mönkään,
mutta täältä eräältä orgin kävijältä löyty joten ostan ne!

Sitten Hugger etsitty kaikkialta, mutta päädyin ostaa sen
http://www.banditmaniashop.co.uk/
tälläisestä osoitteesta, samalla tilasin punosletkun kytkin-
nesteelle ja kaikki hintaan 160e.

Kohta palikat kiinni ja menoks
062802jumpie_prv.gif

ps.jarrupalat vaihdettu eteen ja taakse+nesteet
kiinnitetty perälaukku myös (osat R.M Heino)
 
Moikka!
Kiitos avuista kaikki osat saatu ja ovat kiinni...
062802jumpie_prv.gif

Mutta talven aikana olisi tarkoitus saada jostain joko
uusi tai käytetty vaihteen ilmaisin tai miten sen nyt
ilmaiseekin joten jos jollain olisi käytetty se kävisi tai?
 
Itse laitoin omaan vessaan G.P.T:n vaihdenäytön talvella. Hyvinkin perse homma. Etukate auki ja näytön piuhat pitää kolvata mittariston piuhojen väliin
mad.gif
Mulla oli aikasemmin kiinni toinen yläkolmio mihin sai crossistongan. Kokemuksesta voin sanoa, että se ei ainakaan kannata. Ajo muuttuu pirun kankeeksi. Orkkistangot vaihdoin keväällä paikalleen ja perkeles, kun rupesikin taittumaan mutkiin
062802jumpie_prv.gif
 
Back
Ylös