Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mun käsitykseni olisi että pitäisi saada kyseiselle alueelle lisää kakkuaEikö tuosta sais tuota keskikierrosten kuoppaa pienennettyä laihentamalla seosta siltä alueelta?
Saahan sitä laihemmallekkin säädettyä.Tossahan oli toi sininen käyrä pelkkä putkisto ja toi vihree oli kun oli vielä tankkia nostettu. Sillä oli käsittääkseni haettu lisää pa-painetta ja oli saatu lisaa huipputehoa, mutta tossa yhdessä kohtaa oli teho laskenu entisestään. Suzukin ruiskuahan voi säätää ilman commanderia tai vastaavaa, mutta saako sitä säädettyä laihemmalle?
Terve!Mo
pari selventävää kyssäriä![]()
Mulla on SV:ssä kiinni yoshin Race, onko yhtä hengittävä ?
Onko airkit reikä ilmanputsarin kannessa vai suodatin vai...
Kuka säätää SV:n omaa boxia ?
Onko kukaan pienentän etu ratasta......?
Elän toivossa että mullakin olis n. 130 hv !!!!!
- Jani
Nuo Pipercrossin putsarit ei paljoa maksa ja tuon lätkän kanttaa vaikka alumiinipellista pienellä vaivalla, jos ei ole pakko olla hiilikuitua. Putsareita saa ainakin Free Technicsiltä. Oisko reilu 10€/pari, en muista.
Just..eli paino kuitenki inhimillinen.S malli eli varttikatteellinen on 189 kg ja naku 186 kg muistaakseni.
Niinhän ne tonniset V2:t on ennenkin kilpailleet samoissa luokissa 750 nelimukisten kanssa ja 750 V2:t kuussatasten nelikoiden kanssaAika mopohan tuo tonniseksi on...paljos SV painaa?!?Ja lisäksi, missä on se V-koneiden ylivoimainen vääntö![]()
Provoaa minkä kerkiää...sori.![]()