• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SV1000S, 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viltsu81
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

viltsu81

New member
Uusi perheenjäsen, vasta 2 tuntia laumaan kuuluneena, ja jo niin kovin rakastettuna  
inlove.gif


Vanhan pyörän tarina päättyi varkauteen

-Nyt Lahti-Helsinki reissun jälkeen (jonka aikana meni 21000km rikki) joitain pikku huomioita näiden kahden välillä

+V2:n äänet hakkaa I4:sen 6-0
+Vääntö alhaalta saakka saa hymyn huulille jota on vaikee pyyhkiä pois
+Pyörä oli luonnossa paaaaaljon kauniimpi kuin kuvissa
+Istuma-asento on toiselta planeetalta gixxuun verrattuna
-Vähän epävakaampi motarilla kuin gixxu
-Poltin perkele vasemman nilkkani pakoputkeen kun en ole tottunut että sielläkin menee pilli

Viikonloppuna pitää repiä Devilin noise_killerit pois niin pysyy naapurusto ruodussa  
smile_org.gif


Summa summarum, olen enemmän kuin tyytyväinen ostokseen!! Iso kiitos myyjälle, jos sattuu tämän lukasemaan.

PS: Huomaa kuvassa näkyvä lukko  
tounge.gif


kuvaw.jpg
 
On se kyllä magee..
Mukava lukea, että uusi omistaja tyytyväinen hankintaan.
 
No johan on hepoiset rykäissyt  
omg.gif


En muista nähneeni SV:ssä ikinä noin kovia tuloksia  
bowdown.gif


Mitäs vireitä SVessassa on?
 
No johan on hepoiset rykäissyt  
omg.gif


En muista nähneeni SV:ssä ikinä noin kovia tuloksia  
bowdown.gif


Mitäs vireitä SVessassa on?
Tota, mä en tiiä
tounge.gif


Änkkärit vaihettu, karttaa viilattu, mut muuten käsittääkseni vakio. En ole vielä tutkinut tarkemmin. Jos pitää ääneen sanoa niin veikkaan että noi on "aika" optimistiset luvut. 105-110hp taitaa olla sitä keskiotantaa, ulkolaisilla sivustoilla puhaltimen kanssa saatu 135-140hp. Mutta mistä noista sitten tietää
nixweiss.gif
 
Luulisin vireiksi: vaimentajat, TRE, K&N ja tietysti säätö.
biggrin.gif

Veikkaisin minäkin, että jonkinverran positiivisempaan päin pyöristelty noita lukemia. Vaikka kyllähän tuo aika mukavasti hönkii noin persdynollakin.
 
Luulisin vireiksi: vaimentajat, TRE, K&N ja tietysti säätö.  
biggrin.gif

Veikkaisin minäkin, että jonkinverran positiivisempaan päin pyöristelty noita lukemia. Vaikka kyllähän tuo aika mukavasti hönkii noin persdynollakin.
Oo sä Flezet hiljaa ku et tosta pyörästä mitään tiiä... Eiku... Siis... Vittu.
tounge.gif


Persdynolla voimaa on "riittävästi"+1. 4000rpm saakka vetää niin maan helvetin hienosti. 4000-6000rpm tuntuu jotenkin vähän kuolleelta alueelta. Äskösellä hki-hämeenkoski räkäsyllä tuli vedettyä motarilla 130km/h pinnasta ja +6000rpm sellainen tukeva repäsy kahvasta maustettuna kiire_juomaan_kaljaa_eikä_nää_kotilot_osaa_ajaa-fiiliksellä. Sama tuttu fiilis kuin gixxerillä: tuntuu että pyörä ampuu alta ja kuski roikkuu mukana
062802jumpie_prv.gif


On tää vaan niin ihQ

 
buttrock.gif
 
Eikö nämä tarvitse powercommanderia säätöjen tekemiseen?
Ei, suitsan omilla säädöillä saa samat esiin, ei tosin itse ja karttoja vaihdettua
Oman boksin säätö on kylläkin todella karkea verrattuna commanderiin. Olen pari kertaa seurannu kun omaa ecua ronkitaan sillä yoshin säätökapulalla. Ellen aivan väärin muista niin siinä sai säädettyä seosta vain muutamalle eri kaasun asennolle kun taas commanderilla voi rukata yhdeksällä eri kaasunasennolla koko kierrosalueen läpi 250 kiekan välein. Usein säätäessä esim. täyden kaasun karttaa tarpeen  lisätä keskikierroksilla soppaa ja korkeammalla jopa vähentää syöttöä. tällaiseen säätöön ei taida tuo oman ecun mulkkaus riittää. Oikaiskaa jos on parempaa kokemusta asiasta.
 
Eka kausi tällä pyörällä oli sitten siinä. Akku irrotettu ja kevään odottelu voi virallisesti alkaa.
biggrin.gif
 
Back
Ylös