• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SV650:n tankkaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.A
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

J.A

New member
Täytyy vähän tehdä galluppia SV650:n tankkauksesta. Mulla kun rupeaa bensavalo palamaan n. 160 km kohdalla. Heti jos siten kurvaan tankkaamaan niin tankkiin mahtuu hätäiset 8 litraa. Kuulostaako toi normaalilta kun SV:n tankki on sentään 16 litraa(vai oliko17  
nixweiss.gif
)?

Sorry vaan! Trakoitus oli pistää topic vaan kerran mutta tuleepahan kysymys selväksi!
crazy.gif

No kukaan ei näköjään tosta tankkauksesta pukahtanut...
mulla menee GR650:een yleensä 9 litran paikkeilla kun ei ihan hikiä pohjalta vedä eli varatankin puolella ajetaan n. 200 km jälkeen seuraavalle huoltsikalle.. ei ole tullut kokeiltua paljonko sieltä hätävaran puolelta vielä riittäis.
blush.gif

Omaan sv:hen mahtuu tuo 12.5l mikä käyttö ohjeessakin ilmoitetaan. Kilometrithän riippuu ajotavasta..

niin ja pyörä oli vm -99

Mulla rupes bensavalo palamaan jossain 200 km:n kohdalla. Sitten sinne meni n. 12 l.

Pyörä oli 2001.

bensavalo alkaa vilkkua kun 4 (vai 3.5?) litraa jäljellä, ja palaa jatkuvasti kun enää litra.. itse en ole saanu yli 13 litraa menemään tankkiin vaikka olen joskus muistaaksen ajanut valon vilkkumisen alkamisen jälkeenkin jotain 20-40km...

Mulla on 2003 svs ja tankin koko on 17L. Tankkaan sen yleensä aika täyteen ja bensavalo alkaa palamaan n. 220 kohdalla. Sen jälkeen olen ajanut vielä 60 kilsaa, eikä silloinkaa ole loppunut... Silloin kun valo alkaa palamaan on vielä jäljellä n. 4 litraa, joten kyllä sillä vielä huristelee  
062802moto_prv.gif

Manuaalissa on kuva siitä kuinka täyteen tankin "saa" tankata, mut kyllä mä ainakin laitan ihan piripintaan, ettei tartte jatkuvasti tankilla olla...  
wink.gif

Käyn yleensä tankkaamassa kun valo syttyy ja sillon mun -99 s-malliin menee 16-17 eurolla pensaa eli oisko jotain 14 litraa.

tankin tilavuus on 16 litraa ja bensavalon pitäisi ruveta vilkkumaan kun on 3,5l jäljellä ja valo jää palamaan kun määrä laskee 1,5l.nämä ovat ainakin minulla pitäneet kutinsa,kun on tankkaamassa käynyt.parhaimmillaan olen saanut tankattua 16.01 litraa
tounge.gif
kulutus on ollut n.4,5-9,5l/100km riippuen ajotavasta...piheimmillään on päästy 3,8l/100km,mutta se olikin ennen neulojen nostoa
wink.gif

Oma Sv on vm.2002 ja valo alkaa vilkkua n. 250km kohdalla, tankkiin menee silloin noin 12l. Syttypyörän (kiilan) asennus laskee hiukan kulutusta ja parantaa muutenkin moottorin toimintaa.
tounge.gif

Voi ajaa edelleen 95:llä, koska moottori säädetty vakiona 91:lle.

Samaisen laitteen ostin ja ekalla tankkausreissulla valon palaessa kokoajan sain tankkiin uppoamaan 15,2litraa menovettä ja tripissä oli oikein 222km
tounge.gif

Kulutus on ainakin kohdallaan
062802moto_prv.gif

Tankki on muistaakseni -03 16litraa josta 3-4 litraa varatankki( minkä kohdalla alkaa valo palaa)minä ajan sellaisen 200-250 tankilla. kulutus jo n.5- 6L/100km välillä...

Back