Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on parikymppiä halvemmat kun avokin 650:sessä!Sitä paitti 650:ssä on halvemmat vakuutukset.
parhaimman näköisen lopputuloksen saat kun ostat undertailin siihen, itse en jaksanut alkaa mitään leikellä sen empää vaan vanha kurakaari n.puolesta välistä poikki ja undertaili tilalle ja avot, kyllä tuli hianoei varsinaisesti ole virittämistä enkä viitsi uutta triidiä tehdä...
eli mitä olette tehny tolle sv:n rumalle kuraläpälle/kilventelineelle?
joutuuko sen saahaamaan vai onko jotain helpompia tapoja tehdä kauniista perästä vielä kauniimpi?
ei oikeen tällä hetkellä pääse noi mahtavat takavalot oikeuksiinsa..
Joo, jos menee perä samalla tavalla kun 1000:ssa, niin vähän pääsee sahailemaan. Itse revin aluksi sen vakkaritellingin sieltä pois. Se ainakin oli omassa pyörässä osa takaboksin pohjaa. Sitten sahailin sen pohjaosan irti, porasin siihen pari reikää ja kiinnitin alumiinilistan, jonka taivutin ulos takaboksin pohjan läpi. Siihenhän jää vähän tilaa, kun ei ole enää tuota alkuperäistä roiskeläppää.eli mitä olette tehny tolle sv:n rumalle kuraläpälle/kilventelineelle?
joutuuko sen saahaamaan vai onko jotain helpompia tapoja tehdä kauniista perästä vielä kauniimpi?
Ilman muuta lineaariset jouset alkuperäisten tilalle. Progressiiviset on vain paska kompromissi pyörässä jonka pitää toimia erilaisille kuskeille erilaisessa ajossa.mites porukoilla on nuo uudet prog. etujouset vaikuttanut? omasta laitteesta menee nyt takanakki, ketjut/rattaat, takajarrupalat, etustefat yms. pientä vaihtoon, niin kyllähän ne jousetkin sinne eteen samalla voisi vaihtaa. nykyinen keula on mukavan löysä, eikä omaa kunnollista paluuvaimennusta kiitos maahan valuneiden keulaöljyjen
.![]()
Mulla piti pientä ääntä kilsoilla 5-40 tkm ja aika tarkalleen aina muutaman tuhannen kilsan välein. Pyörän takuuaikanakaan tuolle ei tehty mitään, eikä sitä pidetty huollossa vaaralllisena.ainiin, unohtui kysyä: pitääkö täällä kellään muulla nokkaketju() säkätystä? onko vaarallista?![]()
mites, minkälaisessa paikassa ne kiristimet ovat? mutta siitä ei kuitenkaan mitään hirveämpää haittaa pitäis olla?Nokkaketjun rallatus johtuu ketjunkiristimen kouleentumisesta. On vissiin ainakin ennen 2003 malleja varsin yleinen ja etenkin etummaisen sylinterin ongelma ja juu kyllä se mullakin rallattaa.