Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainahan virittäminen maksaa. Tollanen paketti maksaisi sen jonkun 2000 euroa, mutta tulostakin alkaisi tulla ja noi kaasarit on helppo säätää jos innostuisi virittelemään vielä enemmän.eikä maksa paljoa. sliparin voisi hankkia, jotta jotain ääntä tuosta ulos saisi...
Eihän niissä olekkaan välttämättä mitään järkeä. No kuitenkin tonninen painaa huomattavasti enemmän ja on isompi kokoinen. Ja siittä jos haluaa melua irti pitää ostaa taas siihen äänenvaimentimet ja se on kuitenkin vaan "tonninenSV" mitä tulee vastaan joka toisella nurkalla.vastaanhan tulee aina se järkikysymys (mitä moottoripyöräilyssä ei paljoa ole, mutta tuollaisessa projektissa ei pätkän vertaa): kannattaako maksaa n.30% mopon hinnasta, että saa sen jokusen konin lisää? riippuu toki vm:stä, mutta tuohon kahteen tonniin vielä tonni-kaks lisää, niin 1000cc SV:n saisit talliin....
SV650parhaimman näköisen lopputuloksen saat kun ostat undertailin siihen, itse en jaksanut alkaa mitään leikellä sen empää vaan vanha kurakaari n.puolesta välistä poikki ja undertaili tilalle ja avot, kyllä tuli hianoei varsinaisesti ole virittämistä enkä viitsi uutta triidiä tehdä...
eli mitä olette tehny tolle sv:n rumalle kuraläpälle/kilventelineelle?
joutuuko sen saahaamaan vai onko jotain helpompia tapoja tehdä kauniista perästä vielä kauniimpi?
ei oikeen tällä hetkellä pääse noi mahtavat takavalot oikeuksiinsa..itselläni siis oli tuo -00 malli.![]()
klick klick
klick klick2
Joo eli mistä hankittuSV650parhaimman näköisen lopputuloksen saat kun ostat undertailin siihen, itse en jaksanut alkaa mitään leikellä sen empää vaan vanha kurakaari n.puolesta välistä poikki ja undertaili tilalle ja avot, kyllä tuli hianoei varsinaisesti ole virittämistä enkä viitsi uutta triidiä tehdä...
eli mitä olette tehny tolle sv:n rumalle kuraläpälle/kilventelineelle?
joutuuko sen saahaamaan vai onko jotain helpompia tapoja tehdä kauniista perästä vielä kauniimpi?
ei oikeen tällä hetkellä pääse noi mahtavat takavalot oikeuksiinsa..itselläni siis oli tuo -00 malli.![]()
klick klick
klick klick2
onko toi pissis siis sun fillari ? mistäs ton undertailin hankit ?
Joo minun vanhassa sv:ssä oli samainen putki (carbon kuorella). Alkukäyrät tulee takapytyltä kokonaan ja etummaiselta siitä koneen alapuolella olevasta liitoksesta eteenpäin.http://www.ustuonti.fi/index.php?main_page=product_info&products_id=1388
polenko ymmärtäny oikein, että tässä setissä tulee änkkärin lisäksi myös alkukäyrät? eli kokonainen putkisto?![]()
onko hyvät äänet?Joo minun vanhassa sv:ssä oli samainen putki (carbon kuorella). Alkukäyrät tulee takapytyltä kokonaan ja etummaiselta siitä koneen alapuolella olevasta liitoksesta eteenpäin.http://www.ustuonti.fi/index.php?main_page=product_info&products_id=1388
polenko ymmärtäny oikein, että tässä setissä tulee änkkärin lisäksi myös alkukäyrät? eli kokonainen putkisto?![]()
No onhan se aika edullinen verrattuna muihin putkiin jossa on osa alkukäyrästöö mukana, mutta ei kyllä ihan samaa laatua ole kuin kalliit putket. Joo äänet oli oikein mahtavat ja siellä putkessa on sellanen reikäkartio joka ilmeisesti toimii liekinsammuttimena se rälläkällä pois nii voi sit paukutella. Muistaakseni takapyörältä oli penkitetty vähän alle 69hp.onko hyvät äänet?Joo minun vanhassa sv:ssä oli samainen putki (carbon kuorella). Alkukäyrät tulee takapytyltä kokonaan ja etummaiselta siitä koneen alapuolella olevasta liitoksesta eteenpäin.http://www.ustuonti.fi/index.php?main_page=product_info&products_id=1388
mites tehon suhteen?
suositteletko?
Pitäiskö ton tre modin piuhojen irtisaamiseen käyttää paljonkin väkivaltaa ? Tossa iltasella yritin niitä irti saada, mutta eipä lähtenyt suosiolla, enkä viitsinyt katkoakkaan. Mitään ehdotuksia ? CrC tä väliin...lähteekö koko se muovihärpäke auki ja lähteekö piuhat sitten irti vai onko vaan liittimet työnnetty sinne sisään ?Viimekesänä ton TRE modin duunasin, LeoVincen splipari on ja Dynojetin suutin sarja + K&N ilmasuodatin.
Vielä en ole dynoon kerinnyt, mutta en tavoitellut huipputehoa vaan halusin V2 koneen äänet esille noi muut tuli vähän niinkunkun samalla.
Viimetalvena ruuvasin Progressive suspensionin etujouset ja takapumpun. 300km kokemuksella on parantanut vanhuksen ajettavuutta. Michelin Pilot Sport tuntus olevan ok rengas pikku vessaan - tyytyväinen olen ollut.
Pari hyvää lontoon kielistä foorumia SV:n ympäriltä.
SV Downunder
SV650.org