Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ne johdot lähtee nätisti irti,kun otan tosi pienen tasapääruuvarin,katsot sinne liittimen sisään,ja nostat/painat siellä näkyvää lukitusnastaa.sitten vain vedät johdot pois,ja suojaat vaikkapa kutistesukallaPitäiskö ton tre modin piuhojen irtisaamiseen käyttää paljonkin väkivaltaa ? Tossa iltasella yritin niitä irti saada, mutta eipä lähtenyt suosiolla, enkä viitsinyt katkoakkaan. Mitään ehdotuksia ? CrC tä väliin...lähteekö koko se muovihärpäke auki ja lähteekö piuhat sitten irti vai onko vaan liittimet työnnetty sinne sisään ?Viimekesänä ton TRE modin duunasin, LeoVincen splipari on ja Dynojetin suutin sarja + K&N ilmasuodatin.
Vielä en ole dynoon kerinnyt, mutta en tavoitellut huipputehoa vaan halusin V2 koneen äänet esille noi muut tuli vähän niinkunkun samalla.
Viimetalvena ruuvasin Progressive suspensionin etujouset ja takapumpun. 300km kokemuksella on parantanut vanhuksen ajettavuutta. Michelin Pilot Sport tuntus olevan ok rengas pikku vessaan - tyytyväinen olen ollut.
Pari hyvää lontoon kielistä foorumia SV:n ympäriltä.
SV Downunder
SV650.org
niinpä lähti......kiitos....ne johdot lähtee nätisti irti,kun otan tosi pienen tasapääruuvarin,katsot sinne liittimen sisään,ja nostat/painat siellä näkyvää lukitusnastaa.sitten vain vedät johdot pois,ja suojaat vaikkapa kutistesukallaPitäiskö ton tre modin piuhojen irtisaamiseen käyttää paljonkin väkivaltaa ? Tossa iltasella yritin niitä irti saada, mutta eipä lähtenyt suosiolla, enkä viitsinyt katkoakkaan. Mitään ehdotuksia ? CrC tä väliin...lähteekö koko se muovihärpäke auki ja lähteekö piuhat sitten irti vai onko vaan liittimet työnnetty sinne sisään ?Viimekesänä ton TRE modin duunasin, LeoVincen splipari on ja Dynojetin suutin sarja + K&N ilmasuodatin.
Vielä en ole dynoon kerinnyt, mutta en tavoitellut huipputehoa vaan halusin V2 koneen äänet esille noi muut tuli vähän niinkunkun samalla.
Viimetalvena ruuvasin Progressive suspensionin etujouset ja takapumpun. 300km kokemuksella on parantanut vanhuksen ajettavuutta. Michelin Pilot Sport tuntus olevan ok rengas pikku vessaan - tyytyväinen olen ollut.
Pari hyvää lontoon kielistä foorumia SV:n ympäriltä.
SV Downunder
SV650.org![]()
onkos pyöräsi 99-02?jos on niin mulla on pieniä varauksia sen wileycon suhteen...sitä kun on tehty ainakin kahta erilaista versiota,ja mulla oli molemmat kiinni.toinen toimi ja antoi vakioputkeen nähden n.5000rpm:n ympäristöön 8hp lisää,ja teho/vääntökäyrä oli todella hyvä,mutta se toinen putkisto(en tiedä olisiko suunniteltu uudempaan ruiskupeliin,mutta takasylinterin pakokäyrä aivan erilainen ja muutenkin tosi mehupilli)vei tehot ja väännön.asia todettiin ajamalla ja penkissä.nyt lähti wileycon putki tilaukseen, saas nähdä mitä tuleman pitää...
ainii, mites, jos ostaisin vielä K&N suodattimen, niin olisiko mopo hyvissä säädöissä, jos heitän dynojetit kiinni?
eli mites, saitko sen huonomman putken tilalle sen "toimivamman" mallin vai? kysyin tuolta etukäteen, että käykö tuo huilu tuohon vanhempaan peliin, sanottiin et valmistajan sopivuustaulukon mukaan kyllä. saas nyt nähdä.onkos pyöräsi 99-02?jos on niin mulla on pieniä varauksia sen wileycon suhteen...sitä kun on tehty ainakin kahta erilaista versiota,ja mulla oli molemmat kiinni.toinen toimi ja antoi vakioputkeen nähden n.5000rpm:n ympäristöön 8hp lisää,ja teho/vääntökäyrä oli todella hyvä,mutta se toinen putkisto(en tiedä olisiko suunniteltu uudempaan ruiskupeliin,mutta takasylinterin pakokäyrä aivan erilainen ja muutenkin tosi mehupilli)vei tehot ja väännön.asia todettiin ajamalla ja penkissä.nyt lähti wileycon putki tilaukseen, saas nähdä mitä tuleman pitää...
ainii, mites, jos ostaisin vielä K&N suodattimen, niin olisiko mopo hyvissä säädöissä, jos heitän dynojetit kiinni?
Laitatko käyrät näkyviin. mullla on tossa Renegaden koko yläputket, röhisee kivasta ja ilmeisesti jotain on tapahtunutkin...siinä kävi että se tehokkaampi putki vuosi laipasta(lämmetessään vääntyi ihan banaaniksi)ja sekin käytettiin kerran italiassa takuukorjauksessa.olivat vissiin smirklanneet tms. sen suoraksi,ja se kestikin ajoa noin 200km ennenkuin oli taas takahaarukka mustanasieltä reitin varrelta sitten soitin maahantuojalle v..un vihaisena et alkaa mennä hermo,lupasivat vaihtaa sen uuteen,joka oli sitten sopivuustaulukon mukaan käypäinen,mutta ilmeisesti ahisti liikaa.ja toisen samanlaisen tapauksen tiedän,koska kirjoitin tänne orgiinkin tilityksen tapauksesta,ja kaveri otti yhteyttä ja kertoi samoista ongelmista.myös hän sai rahansa takaisin maahantuojalta,(kiitokset tokimoto/koivulehto)ja sen jälkeen en olekaan nähnyt kyseisen firman katalogissa 99-02 malliin sopivaa wileycoa...tehtaan kanta oli silloin todella tympeä,vastauksia kysymyksiin sai odottaa kuukausia ja kun vastaus tuli,niin oli rivien välistä luettavissa että putki on hyvä,mutta mulla vikaa korvien välissä.tämän jälkeen pyörä dynoon ja sieltä se totuus paljastui,tehot putos 6000rpm:n jälkeen kuin lehmän häntä.dynokäyrät on mulla sähköpostissa,voin sen sulle laittaa jos haluat.![]()
Voithan sä laittaa sen tonne kuva-albumiin ? Rekistöröit itsesi sinne..ja kaikki mopokuvat kansan ihaseltaviksi..laittakaahan mulle joku s-postiosoite,mihin voin sen dynolapun lähettää.kun ei ole konetta kotona,ja töissä ei pysty mtn suurempia tekemään![]()
vanhemmassa kaasaripelissä se on helppoa, ja tiien miten se tapahtuu. ruiskusta ei tietoaTakalokaria tekisi mieli keventää undertray:lla ja kevyellä rekisterinkilpi/vilkku -telineellä. Onko kenelläkään kokemuksia / suosituksia asian suhteen ? Minkälainen työnä ?
Saanko kysyä mistä ostit tuon kilpitelineen vai teitkö itse? Undertraytä ainakin myydään http://www.motohell.fi/nettikauppa/easyshopmaker/easyshopmaker_11.htmlvanhemmassa kaasaripelissä se on helppoa, ja tiien miten se tapahtuu. ruiskusta ei tietoaTakalokaria tekisi mieli keventää undertray:lla ja kevyellä rekisterinkilpi/vilkku -telineellä. Onko kenelläkään kokemuksia / suosituksia asian suhteen ? Minkälainen työnä ?![]()
e: siinä kuva: http://irc-galleria.net/view.php?nick=^JuhaS^&image_id=60779653