• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SV650

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu, huomattu on -03:nen uusi 9000 euron hintaan, tai 9200 oikeastaan toimituskuluineen.Mutta ei tuo niin iso alennus ole, kun -04:n saa ennakkotilauksessa 9500eurolla.Mutta -03 on tietenkin vielä hopeanvärinen, ne roistot meni poistamaan sen värin -04 mallistosta.
hopeinen se olla pitää...
tounge.gif

Myös kokemukset tehoputkista ovat tarpeen, semmoinen on myös ostoslistalla.Saa myös kertoa osista, joiden vaihtaminen muunlaiseen tekee parannusta (pleksi ainakin?) olennaisesti pyörän ajo-ominaisuuksiin ja käyttäytymiseen.

Kiitoksia etukäteen!
teho putkista sen verran että elä osta ainakaan wileyco rs 46 putkea...sitä edeltävä versio oli tosi hyvä(ja äänekäs)mutta minun ajokilometreillä tuli ongelmia...putki kävi niin kuumana että änkkäriä vasten tuleva laippa meni kieroksi ja villat paloivat n.500km välein.takuuseen sain sitten uuden version putkesta ja pyörän kulku loppui siihen.epäilen käyrästön olevan liian ahdas,niin pientä rööriä se on.ja suureksi iloksi tehdas ilmoittaa"me emme valmista emmekä markkinoi putkia jotka tuottavat vähemmän tehoa kuin alkuperäinen putki.vika löytyy todennäköisesti käyttäjän korvien välistä.asia on loppuunkäsitelty,onko selvä"näin ollen pyörä pakettiautoon ja dynoon hakemaan todisteita ja niitähän saatiin,minun edukseni
smile_org.gif
nyt vaan odotellaan mitä tehdas seuraavaksi sanoo..vaikka että dyno missä käytin on paska tms.jos saan sähköposti osoitteen niin voin laittaa käyrät tulemaan,siinä on vertailu molemmista wileycoista(hyvästä ja huonosta)sekä tietty alkuperäisputkesta.pleksiksi tilasin ulkomailta fabbrin tuplakuplan,hienon näköonen ja ajaa asiansa.kyseisessä tuotteessa herättää ihmetystä sen loistava viimeistely ja laatu,ollut kiinni noin 28000km ja on aivan naarmuton.suosittelen
smile_org.gif

No laitappas mailiin galigula@hotmail.com dynokäyriä, ihan mukava olisi seurailla.

Nyt on alkanut tuo 03-> malli näyttämään silmissä paremmalta kuin ennen, joten semmosen tahtoisin.Hopeinen olisi kiva, nyt saisi 9000eurolla + toimituskulut -03 hopeisen, mutta ihan vielä ei ole ostoaika.

Elikkäs jos jollain tulee kesällä/loppukesästä myyntiin sv650s 03-> niin mulle tietoa vaan, jos hinta on kohtuullinen (uuden vuosimallin saa talvella 9500e pintaan)..

Laitakkaapas nyt muuten sivustoja joista löytyy sv650s: ään kivaa osaa, eli lähinnä pleksejä, bugspoileria, huggeria, undertailia ja muuta kivaa.Molempiin malleihin kaivataan, mutta lähinnä uudempaan -03 -> malliin kaikennäköistä.On vaikea lähteä kaivamaan jokaisesta topicista erikseen osotteita...

Laitakkaapas nyt muuten sivustoja joista löytyy sv650s: ään kivaa osaa, eli lähinnä pleksejä, bugspoileria, huggeria, undertailia ja muuta kivaa.Molempiin malleihin kaivataan, mutta lähinnä uudempaan -03 -> malliin kaikennäköistä.On vaikea lähteä kaivamaan jokaisesta topicista erikseen osotteita...
Katsopa mitä löytyy team Métisseltä. Minä tilasin sieltä -02 -malliseen pyörään alakatteet ja pleksin. Ei ehkä ihan viimeisen päälle viimeisteltyjä tuotteita mutta ihan kelpo tavaraa.

jarppa hoi...paljonko tuli alakatteelle hintaa?itseäkin vois kiinnostaa,lähinnä olen kyllä ajatellut bugspoilerin hankkimista
smile_org.gif

Onhan tuolla ihan kivaa kamaa.Ensiksi osui silmään tommonen kiva takapenkin kate, ja undertaili.Tosin, noitakin voi jostain löytyä vielä hienompia, jos vaikka saisi valmiiksi pyörän värisenä...

Minkäs verran normaalisti maksaa sv650s:n uusi huggeri, aidosta hiilikuidusta? olisiko jollain tietoa?mulla olisi mahdollisesti pikapuoliin myytävänä tuommoinen...

Alkuperäisee aiheeseen: uskalsin !

Svheebo hoi: just tilasin Bellypanin Tokimotosta, reilulla 100 €:lla

Tuolta löytyy vaikka mitä kivaa, niitä diilaa Tokimoto Oy

www.powerbronze.co.uk
jepjep,huomasin itsekin tuossa mp-näyttelyn aikaan että kaikkea herkkua rupiaa löytymään...duellilta löytyis kanssa ihan hyvän näköinen undertray,hintaa 37 erkkiä enemmän kuin tokimoton tuotteella mutta olis saatavana valmiiksi maalattuna
wink.gif
ei vaan saa vissin suomesta vielä sellaista mihin kuuluisi se ns.racingvalo mukaan...www.whaccessories.com:sta löytyisi sellainenkin.

jepjep,huomasin itsekin tuossa mp-näyttelyn aikaan että kaikkea  herkkua rupiaa löytymään...duellilta löytyis kanssa ihan hyvän näköinen undertray,hintaa 37 erkkiä enemmän kuin tokimoton tuotteella mutta olis saatavana valmiiksi maalattuna
wink.gif
ei vaan saa vissin suomesta vielä sellaista mihin kuuluisi se ns.racingvalo mukaan...www.whaccessories.com:sta löytyisi sellainenkin.
Ainakin mun mustaan se tulee tuoltakin maalattuna, musta on tietysti kaikista helpoin väri, kun se ei voi olla muutakuin musta
biggrin.gif

Palikkaa ainakin löytyy ! Se on hyvä !

Onko täällä muuten ketään joka olis ajanu uudella ja 2003 vanhemmalla sv650llä? Kokemuksia kaipailisin. Onko alustaa parannettu? Tuntuuko paremmalta ajaa? Toimiiko ruisku paremmin kuin kaasutin, noin perstuntumalta? Mitä merkittäviä eroja?

Onko täällä muuten ketään joka olis ajanu uudella ja 2003 vanhemmalla sv650llä? Kokemuksia kaipailisin. Onko alustaa parannettu? Tuntuuko paremmalta ajaa? Toimiiko ruisku paremmin kuin kaasutin, noin perstuntumalta? Mitä merkittäviä eroja?
olen koeajanut 03-mallisen,en kokenut mitään tarvetta vaihtaa pyörää...jousitus tuntui aika samanoloiselta kuin 02-mallin jousitus,eli ei lötkö muttei jäykkäkään.riippuu kaiketi kuskin painosta.itse sain huiman parannuksen kun vaihdoin"joustimet"ruotsalaismerkkiin.mut käyt kokeilemas,sillähän se asia selviää.tuusmotoris on ainakin vaihdokkina vanha sv(olisko ollu-99,jossa ei ole edes etupään jousien esijännityksen säätöä)ja uusia on kans
smile_org.gif

Muuten hyvä, mut en saa ajaa vielä moneen vuoteen noita, kun ei oo isoo aata. Ajattelin kyllä, että pistän ton ukon ajamaan, että pääsee ite kokeilee. Ite tykkään jotenkin tosta vanhemman ulkonäöstä enempi ja hinnasta. Jos tuo uus olis jotenkin merkittävästi parempi ni sitten vois sellasta harkita. Mites sen moottorin ostalta, onko se ruisku parempi ajossa? Papereitten mukaan on toi vanhempi ainakin ripeempi.

Back