• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SV650s -04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tinke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tinke

New member
Elikkä olis talven pimeinä tunteina tarkoitus asentaa slipari ko. ajopeliin.Mites se oikeen käytännössä onnistuu ku siinä ei mitään pulttiliitoksia ole
nixweiss.gif
. Täytyykö käyttää katkasulaikkaa??. Täytyykö ruiskuu säätää,mitään power commanderia en aio hankkia,pystyykö omaa ruiskua säätämään ,miten?
Antakaa jotain hyviä sliparimerkkejä,joka olis normaaliajossa suht hiljainen mut ärjyis käskettäessä.Varmaan tulee hommattua sellainen jossa on irroitetava huilu.Mistä kannattaa hommata?Mitä maksaa?

Miten ois G.P.R. Hi-pipe
Saa myös hyväksytyllä vaimentimella.
Hintaa varmaan n.500€
Duell tuo maahan.
Kiinnitys heti pakosarjan jälkeen...
Ruiskua pystyy säätämään merkki huollossa +-10%
SV650-04AL%20%20TERM2.jpg

Hinta oli muistaakseni 930€. Iltalian hinnat oli keväällä ainakin käytännössä samat.
Nämä minun putket saattaa kohta tulla myyntiin jos kinnostaa.

Tuolta meinasin tilata noista jomman kumman. Hintakaan ei ole paha 300$ TRS slip-on ja 530$ race system.. Isäukko kun käy tuolla rapakon takana yhtenään niin ei tule edes kummempia kustannuksia.. Mitenkäs tollanen laitetaan kiinni [ja vanha irrotetaan]? Merkkihuoltoon pitää vissiin viedä että saa säädöt kohdilleen?

Yoshin slipari vaati muistaakseni alkuperäisen putken poikki sahaamisen.
Koko putkisto menee pulttaamalla.

Säätöjä varten tarvitaan oma laitteistonsa. Joistain merkkihuolloista ainakin löytyy.

Asennuksista ja muista en tiedä, mutta itse ajattelin hankkia Ixil underseat -putket sv'hen, jos sv'n hankin. Ja kyllä, valinta perustuu pelkästään ulkonäköön.

Omaa silmää ei oikeen noi mivv-putket miellytä kun nousevat tuolla lailla epäsymmetrisesti perän kanssa. Ixil:t taas nousevat perän kanssa samassa kulmassa - NAM!  
buttrock.gif

Sen verran off-topic että kysymykseni oikeastaan koskee sitä aiempaa korimallia (vm.99 alkaen), onko SV 650 Suzukissa keskiseisontatukea vai pelkästään sivutuki? Kävin yhtä katsomassa ja siinä oli ainoastaan sivutuki...

Nuo MIVVin putken on jostain syystä pystymmässä tuossa kuvassa, kuin mitä mulla oli.

Sen verran off-topic että kysymykseni oikeastaan koskee sitä aiempaa korimallia (vm.99 alkaen), onko SV 650 Suzukissa keskiseisontatukea vai pelkästään sivutuki? Kävin yhtä katsomassa ja siinä oli ainoastaan sivutuki...

ei ole keskitukea, pelkkä sivujalka vaan. ainakaan '02:ssa.

saahan siihen tietty halutessaan keskituenkin lisättyä.

Uskallan suositella DEVIL trophy. Mulla on wanha malli, eli -01, mutta lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen. Mallina mulla on high-pipe ja tietysti hiilikuitu. Trophyssä on se kiva juttu, että sen saa tarvittaessa e-hyväksytyksi, eli sisäputkella, joka on yhdellä popniitillä kiinnitettynä. Ja menee symmetrisesti perän mukaan. Ja ääntä löytyy. EIkä tehot huonontunut
smile_org.gif
Ainakin vanhassa mallissa jouduin sahaamaan putken poikki, mutta siinä ei nokka kauan tutissu, rälläkkä laulo, ja naapurit olivat onnellisia puolestani  
biggrin.gif

Edit: TÄSTÄ löytyy yksi kuva. Pikkasen huono, ja on muutettu vähän tuon jälkeen, mutta suuriin piirtein noin.

Edit: TÄSTÄ löytyy yksi kuva. Pikkasen huono, ja on muutettu vähän tuon jälkeen, mutta suuriin piirtein noin.
Putki on siistin näköinen, samoin kuin toi alakate. Mistä toi alakate muuten on hommattu? Minkä merkkinen?

Nim. tuunausta suunnittelemassa... vaikkei sv:tä vielä omistakaan!
Alakatteen ostin Storm Motorilta ja merkki muistaakseni Pyramid. Putkesta katkaisin noin 13 senttiä pois, kun en jaksanut enää ruveta vilkkuja moddaamaan
tounge.gif
Eikä äänet siitä kärsinyt yhtään
wink.gif

Tuolta meinasin tilata noista jomman kumman. Hintakaan ei ole paha 300$ TRS slip-on ja 530$ race system.. Isäukko kun käy tuolla rapakon takana yhtenään niin ei tule edes kummempia kustannuksia..

Kokoputkiston laatikko on sitten aika uitun iso joten isäukko varmasti mielellään raahaa sitä pisnesmatkoillaan hotellissa ja lentokentillä.

Kivat pörinät semmoisella saa kyllä svessaan joten ehkäpä se isin hikoilu tuottaa lapsosen kasvoille kivan hymyn.

Putki on siistin näköinen, samoin kuin toi alakate. Mistä toi alakate muuten on hommattu? Minkä merkkinen?
Kokeilen nyt tikulla jäätä ja ilmoitan että mulla on myynnissä tollanen SV:n alakate täällä.  
smile_org.gif

En sit tiedä miltä toi näyttää tossa vanhemmassa pyöreälamppuisessa SuperVessassa...

// Sipe

Eli nyt olis mahdollisuus ostaa `04 GSX-R 600:ssa ollut yoshin TRS putki. Kysymykseni koskee siis onko gixerissä ollut putki sopiva SV:hen...

Back