• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sweep & matrix & gpa ???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ukekkone
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olipas mielenkiintoista luettavaa , mie olin ajatellut Eukolle tota Sweep-asua , mut taidanpa jättää väliin
sad_orig.gif

Emännällä käytössä X-Radial takki ja hyvin on vettä pitänyt (siis ulkopuolella..
wink.gif
) ja on ollut tyytyväinen. Noita takkeja kun soviteltiin huomattiin selkeä ero ns. normaalitakin ja erikseen naisten leikkauksella myytävien takkien eroissa, eli onneksi mallisto löytyi sopiva takki naisten leikkauksella, istuvuus on huomattavasti parempi vrt. normaalileikkaukseen joka on kait suunniteltu miehiä varten.

Matrixin ja Gpa:n kypäristä ei ole käytännön kokemuksia, kädessä olen pitänyt ja vaikuttavat erittäin laadukkailta, noi kypäräthän ovat euroopassa valmistettuja, eivätkä mitään halpaa bulkkitavaraa.

Noissa vetoketjuongelmissa kannattaa ottaa yhteyttä maahantuojaan tai myyjään, eipä ole pitkäkään aika kun täällä oli topicci dainesen vetoketjujen kestätämättömyydestä ja korjauksista, eli ei ne aina kestä kaikilla muillakaan..
tounge.gif
Tottakai vetoketjun pitäisi kestää normaalikäyttöä koko takin käyttöiän.

Sweepeistä sen verran että niissä on vuoden takuu ollut yleisesti, ja en ole moneen niiden asuihin törmännyt jossa olisi hajonnut vetskari... Mutta luonnollisesti sellaista käy kun vetskarit kuitenkin ovat vain muovia...

Ihan vaan tiedoksi, jos tarkistaa vetskarit, ne ovat SAMOJA vetskareita mitä esim Dainese ja Richa käyttää jossain malleissa... Eli jos on vetskari mennyt, eikun mars liikkeeseen josta se on ostettu...
withstupid.gif

Joo noi sweepin kamat on kyllä vähän mitä sattuu
Mulla ja emännällä on niiden condura puvut joita ei ole kyllä kovin paljon käytetty, ne on toiminu tosi hyvin .Tuli niillä satessa kuitenkin pari turneeta heitettyy.
Mun parilla työkaverilla on kanssa niiden puvut ,tosin vähän eri mallit ,niistä on molemmista vetoketjut hajonneet melkein uusina .
Mä ostin ite niiden ajohanskat, muistaakseni malli oli volverine niissä ei pysyny vuoret sisällä ne oli tosi vittumaiset kun kädet hikos ja otit hanskan pois niin vuori tuli mukana eikä sitä saanut millään takas

Back