• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sweepin laatu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla kokemusta Sweepistä Urpan housujen verran. Kolmas kesä menossa ja nappi lensi ensimmäisten kilometrien jälkeen mäkeen. Uusi nappi paikoilleen ja housut pysyneet sen jälkeen ylhäällä  
sad_orig.gif
Ei tosin IXSn laatua jota muut ajokuteeni ovat. Ostin housut edullisen hinnan vuoksi kaupunkipörräilyyn ja vettä eivät pidä nimeksikään vaikka "vettähylkivää?" kangasta onkin. Mutta sitä laatua ovat mitä odottelinkin niiden olevan...

Muuten pidän, että Sweepin mallisto on aika tyylikästä, eritoten nahkatakit.

Sweep Elite -nahkatakki kesti hyvin asfalttiin hiomisen 80-90 km/h
withstupid.gif

Breeze-tekstiilipukukin on ihan vedenpitäväksi ja muutenkin perustoimivaksi todettu, tosin mikään kovin mittava kestotesti ei vielä kyseessä.

Mulla Sweepin 2-osainen nahkapuku ja muuten toimii ku junan vessa vieläkin, mutta tuppaa talven aikana housut kutistumaan kaapissa...
nixweiss.gif
tounge.gif
wink.gif

Minä olen sinnitellyt 2-osaisen nahkapuvun kanssa vajaat 100tkm. Se on vähän sinneppäin, ei oikein istu kunnolla... Pahuksen kankea liikkua pyörän päällä. Yhä.

toisaalta 400 egeä... ihan jees

Kangaspökät kai jotku Urbaanit. Suojat on miten sattuu ja kun ottaa sisätoppahousut pois, niin tarranauhat tuntuu ikävältä paljaalle iholle.

Taitaa olla pukujen päivitys ensi kesälle, taidan kokeilla jotain muuta samaa kökköä eri paketissa seuraavaksi.

Sweepin metrohousuista rispaantunut sauma reisitaskusta. Ei juurikaan haittaa menoa. Tarrat ovat huonolaatuiset, eivät pysy enää oikein kiinni. Housut eivät pidä vettä ollenkaan vaikka niin luvataankin. Olkaimien kiristysmekanismi ei pidä kireyttä yllä, vaan olkaimet valuvat äärimittaansa. Housuilla ajettu 6500/3kk. Pieni pettymys siis..

Vetoketjut ovat kyllä heikot.
Kaksissa Sweepin asuissa vetoketjut eivat toimi kunnolla enää.

Mua on F4 nahat suojannut menestyksekkäästi kaksissa ratalipossa, nyt alkaa olemaan vaihtokunnossa.
Jotkut Sweepin nahkahanskat meni kyl päreiks jo ensimmäisessä syöksyssä...

Löytyy Chopper takki ja Skipper housut, ehjänä ovat pysyneet muutoin paitsi housujen taskun kangas on repeytynyt. Tosin olen itse saattanut sen avaimilla hajottaa... Mutta eipä ole laadussa valittamista, eiköhän noita sitruunoita löydy joka valmistajalta.

Sweepin nahkatakki (mallia en muista) 2½ kautta ollu käytössä. Istuu hyvin ainakin mun päälle. Vetoketjusta tuli tunnit täyteen kauden alussa ja suutari vaihtoi siihen metallisen vetoketjun tilalle. Suutari kyllä ihmetteli miksi siinä alunperin oli muovi ketju. Halvemmaksi toi ketjun vaihto tuli kun uuden takin ostaminen
wink.gif

Merkistä ei muuta moitittavaa ole eteen tullu.

Back