No niin nyt on puola vaihdettu. Koeajo suoritettu ja "nykiminen/rykiminen on (paha) muisto vain.
Lopuksi kun ei omat mittarit riittäneet tuohon tarkkuuteen ja vika ilmeni vain lämpimänä, vein puolat Stokiksessa; sähkö ja diesel verstaalle jota suositeltiin, ja muutaman päivän jälkeen tuli tieto että yksi puolista missaa lämpimänä, ensimmäisen kerran elämässäni olin tyytyväinen kun verstaalta kerrotaan jotain olevan rikki
Olinhan kuluttanut aikaa hukkaan putsilemalla polttoainesysteemit ja kaasarit moneen kertaan. Opetus jos Triple jossa vielä on puolat "tulpanjohtojen alussa" alkaa juonitella < 3k/rpm niin kannattaa mittauttaa nuo sytytys puolat ensimmäisenä jos ei selvästi huomaa, että kysymyksessä on kaasari/belnsan saanti ongelma.
Pyörä kävi hyvin siihen asti kunnes se lämpeni n 10 km maantieajon jälkeen ja vian huomasi oikiastaan vain juuri n 3K kierroksen tienoilla, esim huollossa olivat tehneet lyhyen koeajon ja väittivät pyörän toimivan niinkuin pitää, toisessa uollossa kysyttäessä arvelivat venttiili vikaa jne.
Niin sen puolan tilasin "Triumph ant":ista jonka löysin täältä ORG:ista KIITOS. Maksoi n 360 SEK rahteineen Walesista, ja tuli viikossa, luottokortilla maksoin.
Hadissäni tilasin sitte vielä kokosatsin NOLOGYn puolia jotka ne maksoivat n 3000SEK eivätkä ole vielä tulleet.
Ne voisivat olla myytävänä koska pyörä on ihan OK noilla "vanhollakin"
Edit: no, siellä triumph ant:in kotisivulla ei ollut mitään erityistä listaa osista niin mailasin sinne pyörän nimen ja osan nimen ja vastasivat osan löytyvän ja mihin hintaan