• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sytytyspuola (ignition coil)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jskanerva
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jskanerva

New member
Onko kukaan vaihtanut/korvannut alkuperäisiä puolia esim Nologyn puolilla ja HINTA.
Kertoivat paikallisessa Triumph edustuksessa puolien, alkuperäisten, maksavan 1800 SEK= 190 euro.
Nology jonka "arvot" vastus jne ovat sopivat 960 SEK/ kpl
Mutta, Nology suosittelee vaihtamaan kaikki kolme ja alkuperäisillä tarvitsee vain vaihtaa se rikkinäinen.
No, niin pyörä on Legend TT 900
 
Ei ole tarvinnut vaihtaa, mutta ulkomaisilla foorumeilla ovat kovasti tykästyneet Nologyyn...
Jos hinta kirpaisee, niin yritäpä hankkia puola(t) jostain kolaripyörästä. Kaipa noita löytyy Saksasta, Britanniasta tai jopa Ruotsista?
nixweiss.gif
 
No, olen kyllä seurannut keskusteluja esim Triumph rat:issa, ja siellä on niistä kerrottu, mutta mielestäni en ole löytänyt oikeaa "tuotenumeroa", eikä se hinta ole juurikaan halvempi mitä täällä Ruotsissa. Nologyn täkäläinen edustaja lupasi ottaa selvää mitkä ovat oikeat,ja oli hieman skeptinen noihin inernetin asiantuntija lausuntoihin!!!
confused_orig.gif
biggrin.gif

Spinninwheel:issä oli kolme puolaa 92 vm Tridentista, jotka olivat varatut jollekkin Triumph verstaalle??, ei tiennyt jos ostavat kaikki kolme vaiko vähemmän, hinta sielä oli 450SEK/kpl
 
Näköjään Trumpan puolat pitävät hyvin hintansa, niinkuin pyöräkin...
biggrin.gif

Voisi kuvitella, että jokin muukin pyörävalmistaja käyttäisi samoja puolia. Tuskin niitä on pelkästään Trumpalle tehty.
Villi arvaus: Löytyisikö autopuolelta??
nixweiss.gif
 
No niin nyt on puola vaihdettu. Koeajo suoritettu ja "nykiminen/rykiminen on (paha) muisto vain.
Lopuksi kun ei omat mittarit riittäneet tuohon tarkkuuteen ja vika ilmeni vain lämpimänä, vein puolat Stokiksessa; sähkö ja diesel verstaalle jota suositeltiin, ja muutaman päivän jälkeen tuli tieto että yksi puolista missaa lämpimänä, ensimmäisen kerran elämässäni olin tyytyväinen kun verstaalta kerrotaan jotain olevan rikki
confused_orig.gif

Olinhan kuluttanut aikaa hukkaan putsilemalla polttoainesysteemit ja kaasarit moneen kertaan. Opetus jos Triple jossa vielä on puolat "tulpanjohtojen alussa" alkaa juonitella < 3k/rpm niin kannattaa mittauttaa nuo sytytys puolat ensimmäisenä jos ei selvästi huomaa, että kysymyksessä on kaasari/belnsan saanti ongelma.
Pyörä kävi hyvin siihen asti kunnes se lämpeni n 10 km maantieajon jälkeen ja vian huomasi oikiastaan vain juuri n 3K kierroksen tienoilla, esim huollossa olivat tehneet lyhyen koeajon ja väittivät pyörän toimivan niinkuin pitää, toisessa uollossa kysyttäessä arvelivat venttiili vikaa jne.
Niin sen puolan tilasin "Triumph ant":ista jonka löysin täältä ORG:ista KIITOS. Maksoi n 360 SEK rahteineen Walesista, ja tuli viikossa, luottokortilla maksoin.
Hadissäni tilasin sitte vielä kokosatsin NOLOGYn puolia jotka ne maksoivat n 3000SEK eivätkä ole vielä tulleet.
Ne voisivat olla myytävänä koska pyörä on ihan OK noilla "vanhollakin"
062802jumpie_prv.gif

Edit: no, siellä triumph ant:in kotisivulla ei ollut mitään erityistä listaa osista niin mailasin sinne pyörän nimen ja osan nimen ja vastasivat osan löytyvän ja mihin hintaan
biggrin.gif
 
Back
Ylös