• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Syylarin korjaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tabuli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tabuli

New member
Pyörä 600 gixxeri -97

Sattuipa tuossa käymään niin, että siinä oikealla puolella syyläriä oleva pieni vesiletkun "ulostuloputki" tjsp, pääsi murtumaan. Eli ei kokonaan tipahtanu, mutta pari tippaa nestettä pääs tulemaan jo pihalle, että eipä taida enään olla kovin tiivis
withstupid.gif

Mitenkäs tuan saa korjattua hyvin, että se olis siistin näköinen ja pitäis nesteet sisällä? Mitäköhän materiaalia tua syyläri on?
Ja onko sillä mitään merkitystä mitä nestettä sinne lykkää sisälle?

hmm...mulla on joku avaamaton pullo, jossa lukee.. "Korjaa pienet jäähdytinvuodot nopeasti ja pysyvästi." ..Carlake on valmistaja ja alunperin tuota autoa varten ostin,mutta enpä keksi syytä miksi ei pyörään kävisi...
nixweiss.gif
..käyttö ohjeen mukaan vaan kaataa tuota oikean suhteen syyläriin ja kama sitten "hakeutuu" oikeisiin kohtiin tukkien ne..
tuon käytöstä ei siis ole kokemuksia kun ei se syyläri loppujen lopuksi vuotanutkaan..
baaa.gif

Miggi löytyy, muttei tiggiä, eikä kukaan tuttukaan tunnusta omistavansa..

Unohtuipa mainita, että mitään mömmöjä en kaada syyläriin. Oon pitänyt nissanin kantta kädessä josta oli joskus korjattu jäähdytinvuoto mömmöillä.. Tukkii vesikanaviakin..

Niin ja käykö tuonne ihan tavallinen jäähdytinneste, vai pitälö olla jotain erikoista?

On olemassa ihan oikeita jäähdytinkorjaamoita. En tiedä onko teilläpäin. Eivät yleensä kauheita hintoja tuollaisista hommista ota.

Pääkaupunkialueella suosittelen Jäähdytinhuolto Kinanen, Ala-Malmilla.

Teki minun kustomi kaarevaan jäähyyn nopeasti ja ammattitaidolla uudet korvakkeet, poisti turhia ulostuloja ja täyttökorkki kanssa lähti newadaan. Todella hienoa hitsausjälkeä. Olisi voinut jättää alumiinin väriseksi, jos ois sopinut pyörän väriin.
Hinnat ei päätä huimaa siellä.

Kantsii käyttää...

-H-

Back