EDIT:
Testattiin juuri illalla toimivasta adventurerista vaihtamalla sytkäboxi mun birdiin, ei vaikutusta, eli sekin on nyt poissuljettu mahdollisena vikana ja käyntihäiriöiden aiheuttajana.
Sitä boxin valmistusnumeroa en tullut ottaneeksi ylös, toisaalta pyörä toimi aikaisemmin hyvin tälläkin boxilla.
Mitenkä on tuon seosruuvin toiminta näissä vacuumeissa, se säätää ilman määrää, on käsittääkseni näin?
Eli kun seosruuvia avataan niin meneekö seos rikkaammalle vai miten se pitää ajatella
Perusjuttu on tuo seoksen oikea säätö, se on myös muuttunut reilusti tässä matkan varrella, Haynesin manuskan mukaan perusasetus on kaikille 1.5 r auki, nyt on siis 1. ja 3. 2.25 r ja 2. 2.5 r auki
Tätä ketjua kun lukee alusta asti niin huomataan että tässä tapauksessa on ollut useita vikoja päällekkäin käyntihäiriöitä aiheuttamassa.
Eli kun joku vika on tullut eliminoitua niin aina on palattava lähtöruutuun ja aloitettava alusta koko show.
Tää mun T-B oli tosi hyvin toimiva ja miehekkäästi vääntävä pyörä aina viime kesän loppuun asti asti. Ja kyllä, on tuontipyörä saksasta.
Syy miksi tämä on niin hankalaa on yksinkertasesti se että on kova halu tehdä kaikki työt itse ja oppia ymmärtämään pyörän sielunelämää paremmin.
Käyntiongelmat asettuvat tällä hetkellä ns. välialueen kierrosalueen paikkeille, mutta kun kakkua alkaa saamaan koneelle pääsuuttimelta niin meno maistuu, esim. 110 lasissa ja kevyellä ranneliikkeellä kaasua antaen mennään heittämällä ohi kotiloista pikiksellä.
Edit 2:
Vedin tossa 500 km lenkin nopeusrajoitusten mukaisella vauhdilla ja hyvin toimii matkanopeuksissa, kulutus 5l/100km.
Nostin neuloja, kolmospykälästä prikka alimpaan, ei vaikutusta.
Laskutomituksella sain aikaiseksi että kantava imuvena oli n. 0.08 mm auki, olettaen että imunvenan varren lämpolaajentuma olisi 0.05 mm.