• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Taas lipat :-(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petteri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hiljaisuus on hyvä asia jos sitä haluaa... minä kuuntelen musaa ja aina parempi jos ei suhinakolina häiritse kuuntelunautintoa.... Lisäksi on kypäräpuhelimet jotta takamatkustajakin saa urputtaa
Itsekin kuuntelen musaa aina ajellessa, tosin vaikka kypärä on äänekäs (Z-one) niin se ei haittaa kun oon nyt tottunut tulppien kanssa ajamaan. Musa tulee Autocomin kautta ja hyvin kuuluu tulppienkin kanssa... En aja nykyään metriäkään ilman tulppia.

sanoi:
taidan olla ORG web-shopin kanta-asiakas...

Ja se seuraava S1 tietenkin Malminkartanon noutopisteestä
062802jumpie_prv.gif

(ole hyvä Pekka)
biggrin.gif

..."lipat"..."joo kyllä minäkin"..."vesisateella kerran".."männä viikolla kaaduin"..."siitä sitä oppii"..."joo joo - kovaa ajoa"..."rotvalliin reunaan vähän"..."öljyä oli tiellä"..."vähän hiekkaa oli" jne jne...

Älkää ny vittu sit ainakaan TE parkuko noitten vakuutusmaksujen perään...kokemus karttuu - muilla maksut  
veryangry.gif
Bullshit!
Onhan ne v****maksut liian korkeat mutta laskepa ite paljonko miinus 20% maksaa mulle.
En itke koska mälli oli omaa syytä vaan maksan. Sinä et!

Niin..se koira älähtää johon kalikka kajahtaa...kö?

Siis sitä koitin kysellä, että melko moni kitisee niistä korkeista
vakuutusmaksuista...että kyllä niille katettakin saa.

Tietysti pitämällä pyörän pystyssä saa bonukset kohdalleen, mutta mitäpä jos ne pyörät pysyisivät lähes kaikki pystyssä...

Mutta hei - se on highway one - anna palaa - ukemit rulezz...

Tietysti pitämällä pyörän pystyssä saa bonukset kohdalleen, mutta mitäpä jos ne pyörät pysyisivät lähes kaikki pystyssä...

Minähän tässä älähdin ku kalikka kalahti ja aloitin tämän topicin.
Vakuutusmaksuilla saa katetta... ainakin etukatteen ja etummaisen sivukatteen... so....
Luuletko että tahallani kaatuilen?
Toivottavasti olet itse niin hyvä kuski että pysyt pystyssä ja saat bonukset kohdalleen.
Itse meinaan vielä yrittää....

Jos vain kypärä korvataan kaskosta, muut ajovarusteet menee kotivakuutuksesta (mikäli sellainen on). Toki kotivakuutuksen omavastuu tulee taas itse maksettavaksi.
Itsellä kokemusta Tapiolasta kun yhteen vahinkoon sattuu kahdesta vakuutuksesta korvattavia juttuja. Vain yksi omavastuu ja niistä se suurempi tietty.

Ja omiin muroihin kuseminen on ihan vitun fiksua.

062802jumpie_prv.gif

Oli kiva hymiö, pakko laittaa, söpöö eiks je.

Back