Tähdet tähdet...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No mä haluun ainaki nähä miltä ne speciaalitähdet näytti ku en ehtiny
biggrin.gif
5-stars.gif
Yäk
biggrin.gif

No eipä tähtien määrä korreloi millään tavalla kirjoittelun tasoon. Määrä korvaa laadun.
...

Ihan oikeasti - olisi kivaa, jos turha kirjoittamisen-takia-kirjoittaminen loppuisi ja näppäimistöä hakaaisiin silloin, kun on oikeasti jotakin ilmaistavaa mielessä.
idea3.gif

No eipä tähtien määrä korreloi millään tavalla kirjoittelun tasoon. Määrä korvaa laadun.
...

Ihan oikeasti - olisi kivaa, jos turha kirjoittamisen-takia-kirjoittaminen loppuisi ja näppäimistöä hakaaisiin silloin, kun on oikeasti jotakin ilmaistavaa mielessä.
idea3.gif
Mutta...olisiko se tosiaan kivaa, ja kenen määrittelemänä?

Hauskaa on vain silloin kun erilaiset ihmiset kohtaavat. Jos kaikki jotka kohtaavat, ajattelevat samoin, ei synny yhtään mitään. Miksi edes puhua kun kaikki tietävät jo aiheenkin, miksi kirjoittaa kun kaikki sanat on jo käyty läpi?

Jälleen pitää laittaa tähänkin se lause jonka joku, en muista kuka, kirjoitti tänne: Nollainformaatiota ei ole.

No Hei ja mullakin on tähtiä
062802jumpie_prv.gif

Pystyykös tota Nickkin alapuolella olevaa tekstiä jostain muokkaan vai onko se jotenkin ansaittava
nixweiss.gif

Sain tähdistä melke paskahalvauksen ja mietin
nixweiss.gif
mitä artiklaa oon rikkonut...mut et ihan ylipäällikkö
biggrin.gif

Mulla tais nuo täydet tähteep posahtaa kun liityin .Orgin maksavaksi jäseneksi. Sitä olen ihmetellyt miten pääsee vipiksi. Ja tuo avatarin luokitus ei ole pahemmin newbiesta noussut. Onpa väliä...

Mulla tais nuo täydet tähteep posahtaa kun liityin .Orgin maksavaksi jäseneksi.
Kyllä, juuri noin kävi.

sanoi:
Sitä olen ihmetellyt miten pääsee vipiksi
Vipiksi pääsee tavallinen käyttäjä joka ei ole maksanut jäsenmaksua, mutta on kirjoittanut 100 viestiä. Eli sinä et halua vipiksi koska heillä on suppeammat oikeudet / palvelut kuin sinulla MotOrgin maksavana jäsenenä.

sanoi:
Ja tuo avatarin luokitus ei ole pahemmin newbiesta noussut.
Joo, sen muuttaminen onnistuu normaalisti 100 viestin jälkeen. mulla on tosin jo idea miten tehdään tuon muutos mahdolliseksi motorgin jäsenille ja tämä tullee lähiviikkoina ajoon.

Siihen asti MotOrgin vuosimaksun maksaneet jäsenet voivat pyytää tuon tittelin vaihtoa mailitse : yllapito @ moottoripyora.org

Back