Tahtoo maxin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lehtijussi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kymcolla(kin?) 2 vuoden maahantuojan takuu , ajeltu on nyt noin 3500 km , ei vielä? mitään ongelmia , kaksi päällä kulkee 110 hyvin , soolona viel mukavammin , kuskin penkki alkuun tuntui kovalta ja puudutti jalat mutta hommasin AirHawk:in ja nyt ei mitään muutakuin ajoa. Kokeilemalla tietysti pystyy vertailemaan laitteita ettei tartte sikaa säkissä ostaa....

ostin huhtikuussa xevo 400
ollaan ajaeltu vaimon kanssa 4800 km ; viikossa meni 1800 km ;
hyvin on keretty ,mutta kyllä satanen on aika kova matkanopeus tosin kasikympillakin kerkiää
mietitään ensikesäksi Euroopan reissua
biggrin.gif

Minulla on viimevuotinen Piaggio mp3 400, ajettu reilut 5000 km. Menee kaksi päällä satasta helposti ja vakaasti, mutta tuulen takia kahdeksan- yhdeksänkymppiä on mukavampi. Pyörässä on nyt tehdasvaruste korkeampi pleksi, jota madalsin sen verran ettei tarvitse katsoa läpi. Jenkkilästä on tulossa Laminar Lip -lisäpleksi. Katsotaan mitä se tekee.

Niin mukava ja vakaa pyörä kuin mp3 onkin, on minulla ruokahalu kasvanut syödessä ja olen ostamassa moottoripyörää. Jos kiinnostaa käy katsomassa Nettimotossa ID 791304.

Viiminen vehje toi mp3 mitä hommaisin! - aattelin ennen.
Viimeaikoina on kuitenkin pieni mielenkiinto nostanut päätään aina vehkeen kuvia nähdessä.. ( mp3 :sen)

Ei tässä vaan pääse edistymään mihinkään suuntaan, kun ei toi mönkijä mene kaupaksi. Hinnan laskin siitä jo kipurajan alle ja todellakin pitäisi olla kohdallaan, mutta ei.....

"Ilmaiseksi" en anna edes mönkkäriä.. ei tässä tiedä mitä tekis.  
nixweiss.gif

Jos ihan rahalla ajattelis ja pitäisi mönkijänkin itellä, ei taida ihan parilla tonnilla saada vanhenpaa hyväkuntoista maxiskodea..
sad_orig.gif

Odotas vain, jos saat omasi kaupan vaikkakin tuskahinnalla, suoralla kaupalla taas netto voi olla plussille päin. On nuo muutamat koneet olleet sen verran pitkään kaupan, että jos myyjä haluaa kaupat syntyvän niin nyt on varmaankin sopiva aika. Mutta kuten aiemminkin on todettu, odottavan aika on pitkä!

Jep jep... kuukausi takana ja mönkkärin myynti-ilmo män vanhaks. Kaupaks ei käyny ja näillä näkymin en uutta ilmoa laita.

...Tarkoittaa sitä, että kootterin kuutiot putos siihen 250:aan, ja vanhempikin kelpaa ny - mönkkärin kaveriks.

Jos jollakulla on tarjolla tuon kokoinen peli, ei lähellekään loppuun ajettu, näköisin puolin nykymuodin mukainen, ja mihin emäntä mahtuu mukaan, hinnaltaan max 2500 eur..(mielummin alle kaks) saapi tarjota sähköpostiin.
Kiinan peleistä ainoastaan Kymco kelpaa, esim. Kymco Grand Dink 250

Huomasin tänä aamuna paikallislehdestä, että eräässä autoliikkeessä oli myytävänä -06 vm hopeanvärinen Aprilia Atlantic aj. 8000km hintaan 3900 euroa. Tinkaamalla varmaan hintakin putoaa, ei meinaan ole autoliikkeiden leipälaji seisottaa maxia nurkissa talven yli kuluttamassa liikkeen katetta. Halpa siis jo nyt, kannattaisi koettaa onneaan pluutaamalla? Siitä jollekulle oiva ajopeli!

Kyllä se ny näyttää vahvasti siltä että talliin ilmaantuu kymco grand dink 250, Kymco MXU 500 tieliikennemönkijän kaveriksi.... ja toivottavasti ens viikon aikana viimeistään jo.
smile_org.gif

Sellainen hytinä, että skootteri tulee ny jäädäkseen.

Ny se tuli.
062802jumpie_prv.gif

2002 vuoden mallia, 6600 ajettu - tai ainakin mittarissa ko. lukema.

Sen verran piti kokeilla että pihatien liittymässä kävisin kääntymässä... No, käännyin vasta kangasalalla.
nixweiss.gif

Mitä siitä ny tulee kaikkinensa, joku 70 km. Jääty näpit, muuten olin taivaissa.
Paljon tukevampi ajaa kun mitä People 200cc oli. Pelkäsin noita pienten renkaiden ajoominaisuuksia mutta yllätys oli positiivinen. Soratielläkään ei ollut mahdoton ajaa.

Toivottavasti ajokelejä riittäää pitkään.
tounge.gif

^ minulla oli myös kolmisen vuotta tuollainen Kymco. Siinä oli monia kivoja ominaisuuksia, kuten sähköisesti kääntyvät kookkaat ja tukevat peilit (eivät tärisseet ajossa), suuren suuri, penkin alla oleva tavaratila, joka nielaisi vaivatta sisuksiinsa syntymäpäiväkakun lisäksi pari purkkia maitoa, salaattivihanneksia yms. ruokatarviketta
omg.gif
 . Takapaksille ei koskaan tarvetta tullutkaan. Matkustajan tilatkin näyttivät olevan mukavanlaiset, vaikka itse en niitä kokeillutkaan. Muistaakseni valotkin olivat ihan kohtuulliset kaksipyöräiseksi ja mittaristo todella helposti luettava. Kuutiot loppuivat vain minun kohdallani kesken yhden kauden jälkeen.

Mutta nytpäs aloin muistelemaan menneitä ja unohdin kokonaan sen, mitä pitikin tehdä eli PALJON ONNEA MYÖS LEHTIJUSSILLE PERHETAPAHTUMAN JOHDOSTA!  
smile_org.gif

Back