Tahtoo Speed Triplen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tipe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tipe

New member
Voi elämä että tekis mieli mennä hakemaan itelle tommonen!!Minkäs verran toi Triple muuten kuluttaa? Enemmän kiinnostaa siis nää uudemmat vm. 05-06.
Onko se niiiiin hyvä ja kiva pyörä niinkuin kaikki siitä kertoo. Täytyyhän niissä olla jotain "sanomista"
confused_orig.gif

Kannattaako siihen ostaa heti se pikkukate siihen eteen? Onko siitä oikeasti jotain hyötyä vai onko se pelkästään hyvän näköinen. Laittakaapas kommenttia ko pyörästä.

Kiitos

Kulutus ajotyylin mukaan, mulla jotain 7 hujakoilla.Kokemusta ei oikeestaan ole kuin 750 Zetasta ja triplen eduksi hyvät jarrut, tukeva runko, helppo ajaa kaupungissakin , emäntäkin kyydeistä tykänny, vääntöä mukavasti ja kerää aina huomiota, niinku kaikki trumpetit. Naku pyörästä kun on kysymys, niin 140-160 alkaa olemaan siinnä meikäläisen etenemis maximit. Se etu läpyskä tuskin suojaa antaa niin paljon että sen takia kannattaa ostaa, enemmän ulkonäkö asia.
Maku asioita, mutta alkuperäiset peilit ja taka" häntä" vaatii aika heti riisuntaa.

lisäys: huippuja ei saa kun n.240 mutta "mutkasta pääse ulos" aika tohinalla, eikä ole niin nuuka mikä vaihde silmässä.
biggrin.gif

Itsellä tulee kohta 500km täyteen kyseisellä pärrällä. Vaarallisen hauska peli kyllä ajaa
smile_org.gif
Itselläni kulutus mittarin mukaan 6.1l/100km. Ollut kuitenkin enimmäkseen kaupunkiajoa ja sisäänajoon kuuluvaa rajua kiihdyttelyä
biggrin.gif
Maantieajossa kulutus tippuisi varmasti alle 6 litran.

Rajoitusten kukaan maantiellä menee parhaimmillaan alle viiden litran, mutta kahvaa kääntämällä kulutus nousee aika vahvasti.

Eipä siinä mitään erityisen huonoa ole ilmennyt. Tyytyväinen olen ollut ja mittarissa kohta 10000km. Hyvä alusta, hyvät äänet ja erittäin hyvä ulkonäkö
biggrin.gif
. Kaksi päällä syvältä.

Tiedä niistä äänistä nyt sitten. Kävin muuan firman pihalla kerran tolla omalla pyörähtämässä. Joku oli siitä uuden uutukaisella Triplellä just lähdössä, piti sammuttaa oma pyörä että kuuli käykö se Triple
omg.gif

Tiedä niistä äänistä nyt sitten. Kävin muuan firman pihalla kerran tolla omalla pyörähtämässä. Joku oli siitä uuden uutukaisella Triplellä just lähdössä, piti sammuttaa oma pyörä että kuuli käykö se Triple
omg.gif
no kaikkihan noi uudet on aika nuhapumpun kuuloisia ilman slipareita.... ja oman koeajon perusteella kyllä tuo vakioputkillakin kivasti pörisee ja etenkin moottorijarrutuksen pauke..
inlove.gif
...voin vain kuvitella mitkä on saundit mökäpöntöillä..
cool.gif

omg.gif
no vakio putkilla tietysti se ei nyt tyhjäkäynnillä miltään kuulosta! Ajossa tosin jo vakioputketkin antavat kivan kuullosta röpötystä. Usko vaan on siinä pirun kivat äänet
smile_org.gif

Ajelin paripäivää Zardin sliparilla ilman db-killeriä ja kyllä ajossa alko ottamaan korvaan niin paljon että laiton killerin takas.Äänet oli kyllä miehekkäät
mad.gif

No eihän moottoripyörän hankintaa voi perustella järkisyillä, eikä pelkän ajelu konepyörän varsinkaan. Mutta, jos semmonen hankkia pitää, niin kannattaa silti verrata muihin. Koeajelut on mukavaa ajanvietettä ja sillä saat varmuuden, että ei S3 tosiaankaan ole huonompi vaihtoehto. Rahakin voi ratkaista, onhan noita hauskoja vaihtoehtoja vaiks Bemarin himmelikeulainen K1200R, mutta sekään ei ole Triumph.

Vaikuttaakohan kate tai välitykset noin paljon kulutukseen, kun Daytona syö vaan 4-5.5 litraa vaikkei kukaan ole kaasukättä kevyeksi kehunut?

Vaikuttaakohan kate tai välitykset noin paljon kulutukseen, kun Daytona syö vaan 4-5.5 litraa vaikkei kukaan ole kaasukättä kevyeksi kehunut?
n. reipas 100 mittarissa kierrokset n.4000 joten olisko välitykset ja kate sekä laiha seos?
Nimittäin nyt on päässyt jopa n.5l/100 kun normi putkella ja ohjelmalla n.5,7l/100...
Kyllä ilmanvastus on kai suurin tekijä...
Mutta, eihän sitä mopoa sen takia osteta että se kuluttaa vähän tai paljon...
062802moto_prv.gif

Pari viikoa oon ulkoiluttanu tripleä ja pelkkää hymyä sedän naamalla. Helvetin hieno pyörä! Kulutus on jääny alle 6:n. Toistaiseks ei oo flyscreeniä tarvinnu. Aika napakan hintanen muovinpala vielä.
Eilen eka reissu daamin kaa, ei tartte toiste vaivautua.

Pari viikoa oon ulkoiluttanu tripleä ja pelkkää hymyä sedän naamalla. Helvetin hieno pyörä! Kulutus on jääny alle 6:n. Toistaiseks ei oo flyscreeniä tarvinnu. Aika napakan hintanen muovinpala vielä.
Eiköhän sillä kaksipäälläkin pärjää, vaimennusten haku vain riesana...
Ainakin Daytona tuntui ensin ihan löysältä, mutta kuukauden kun haki säätöjä niin johan kelpaa...

Ei rouwa ole kyllä valittanut, tosin jos on tottunut nukkumaan laukkujen välissä niin sit ei varmaan kelpaa. Mut eikai kukaan tällästä pyörää luumusukan ajeluttamiseen hankiikkaan?

hae ihmeessä! hain kaupasta omani viime to ja nyt ajellu ekan 1000km todellakin hymyssä suin
biggrin.gif
perjantaina tulee uudet putket ja se etuhässäkkä, ainakin ulkonäköseikkojen vuoksi.. kulutus tais olla jotain kutosen luokkaa ja testattiinpa kaks päällä koeajopyörää, niin kyllä minä siinä istuisin ihan mielelläni kyydissäkin
smile_org.gif
(ainut ns. negatiivinen juttu allekirjoittaneella on se, että matalammaksi sitä pitäs mulle saada, koska olenhan huikeat 158cm "pitkä")

No TIPE haitko mopon??
Taas täytyy kehua omaa mopoa. Rovaniemen keikka tehtiin ilman ongelmia
062802jumpie_prv.gif
Trumppa puski eteenpäin kuin juna ja "banditti" pysyi päässä. Tai ehkä en tiedä paremmasta?...

Voi elämä että tekis mieli mennä hakemaan itelle tommonen!!Minkäs verran toi Triple muuten kuluttaa? Enemmän kiinnostaa siis nää uudemmat vm. 05-06.
Onko se niiiiin hyvä ja kiva pyörä niinkuin kaikki siitä kertoo. Täytyyhän niissä olla jotain "sanomista"
confused_orig.gif

Kannattaako siihen ostaa heti se pikkukate siihen eteen? Onko siitä oikeasti jotain hyötyä vai onko se pelkästään hyvän näköinen. Laittakaapas kommenttia ko pyörästä.

Kiitos
Ei muutakuin mopokauppaan ja Triple alle. Itselläni tosin on ST, mutta olen kokeillut Tripleä joka kerta kun on ollut koeajopäivät radalla tai muualla. Pyörä tuntuu todella näppärältä ajaa. Kaasun kanssa saa olla hieman tarkkaavainen, tahtoo nostaa etupyörää ilmaan, mutta sehän ei tietenkään haittaa. Paras nakupyörä jota olen ajanut.
bowdown.gif

Minä oon miettiny Triplen ja Bulun (12S) välillä, mutta hankala kuvien perusteella ollu valintaa tehdä...

No pääsin vihdoin Bulua kokeileen sebringin pöntöillä ja saundit oli mahtavat,mutta tärinä oli niin kovaa,että on ruvennut vaaka kallistumaan Tripleen vaikka en sitä ole vielä koeajamaan päässyt...

Back