• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tahtoo Speed Triplen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tipe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minä oon miettiny Triplen ja Bulun (12S) välillä, mutta hankala kuvien perusteella ollu valintaa tehdä...

No pääsin vihdoin Bulua kokeileen sebringin pöntöillä ja saundit oli mahtavat,mutta tärinä oli niin kovaa,että on ruvennut vaaka kallistumaan Tripleen vaikka en sitä ole vielä koeajamaan päässyt...
kävinpä minäkin koeajamassa 12S bulun ja päätös oli sillä kertaa selvä
biggrin.gif

Vastatkaa trumpan omistajat miten niillä toimii huolto stadin alueella, hinta, laatu ja jonot.
Nimimerkillä kiinnostaa itteäkin

Vastatkaa trumpan omistajat miten niillä toimii huolto stadin alueella, hinta, laatu ja jonot.
Toukokuun lopussa kun soitin hd-centeriin ja kyselin 800km:n öljynvaihtoon aikaa, niin heinäkuun alkuun ois joutunu oottamaan.
Tampereella hoitu fixtremessä homma sen kummempia jonottamatta.

edit: väärät ja puuttuvat kirjaimet

Minä oon miettiny Triplen ja Bulun (12S) välillä, mutta hankala kuvien perusteella ollu valintaa tehdä...

No pääsin vihdoin Bulua kokeileen sebringin pöntöillä ja saundit oli mahtavat,mutta tärinä oli niin kovaa,että on ruvennut vaaka kallistumaan Tripleen vaikka en sitä ole vielä koeajamaan päässyt...
Molemmat laitteet omistaneena, vaikkakin Triple oli vanhempi 955i, niin ei noiden välillä oikeasti mitään kilpailua ole.
Nyt on alla Buelli ja ehkä äänentuotossa se voittaa Triplen, muuten on joka ikisellä osa-alueella huonompi mopo.
Tehot kateissa, helevetin pieni, lyhyt akseliväli tekee siitä vähän levottoman ajella (vaikka voi vika kyllä olla huonossa tiessä ja persieellään olevassa alustassa)

Buelli on tyttöjen pyörä, vaimo sillä tykkää ajaa mutta itse kyllä mieluummin ajelisin Triplellä tai SuperDukella. Ei vaan pysty vaihtamaan kun pitää tuo Buelli säästää vaimolle, notta joutuu säästämään rahat kasaan
confused_orig.gif

HD Centerillä monopoli. Asiallisesti on ainakin minulle Kaide tuolla määräaikaishuollot tehnyt kun on kerinnyt ja takuumurheet korjaillut ihan muutamien päivien sisällä.

Hinta on kai samaa tasoa kuin Bikeworldit ym. muilla merkeillä eli ei nyt varsin halpaa mutta normaalia mp-rokotusosastoa.

Jonoa on eli parhaaseen sesonkiaikaan pieni huoltokin menee jonnekin parin viikon päähän vähintään. Takuukeissejä ovat ilmeisesti survoneet jonnekin kalenterin rakoihin väkisin, jos nyt ei mitään isompaa ole ollut.

Lyhyesti: on toiminut kyllä, jos varautuu siihen että hommaa ei saa työn alle samalla viikolla.

Koeajelut on mukavaa ajanvietettä ja sillä saat varmuuden, että ei S3 tosiaankaan ole huonompi vaihtoehto. Rahakin voi ratkaista, onhan noita hauskoja vaihtoehtoja vaiks Bemarin himmelikeulainen K1200R, mutta sekään ei ole Triumph.
Vaihdoin viime viikolla 04' Tripleni uuteen BMW K1200R:ään. Ei tuossa Triplessä mitään vikaa ollut. Täysin virheetön ja toimiva peli. 955i moottori on todella väännökäs ja jotenkin äkäisemmän oloinen kuin puimurin kone - vaikka polleja onkin Trumpassa vähemmän. Ja kolmosen koneessa oli todella mukavat äänet. Se on helppo käsitellä ja kevyt ajaa. Bemarissa on parempi alusta ja iskunvaimennus, mikä tekee siitä mukavemman huonokuntoisilla asfalttiteillä; ja niitähän täällä Satakunnassa piisaa. Vaimokin innostui kesällä istumaan kyydissä, joten piti senkin vuoksi katsella vähän sopivampaa retkeilypyörää. Eihän tuo KR silti mikään täysverinen matkapyörä ole.

"Vanha" roulette red Tripleni on myynnissä Tampereen R.M. Heinolla. En ole uskaltanut katsoa vielä mitä he siitä pyytävät. Voi ruveta vielä kaduttamaan. Mittarissa on vain vähän yli 5000km ja tehdastakuuta melkein vuosi jäljellä. Sitä on pidetty kuin "kukkaa kämmenellä" (säilytetty talvi lämpimässä, ajettu sisään tooodella nätisti). Pyörässä on kiinni Mivvin high level slipari (E) ja rear hugger (korkkaamaton vakioputki tulee mukana). Noissa 04' pyörissähän on takapenkin suoja ja flyscreen vakiona.

Back