• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Takajalkatapit

Double Trouble

New member
Takajalkatapit olisi hakusessa pyöränä on 750 s ja laitettuna olis termignon sliparit ylämalliset. Nyt tarvitsisi ne jalkatapit, jos joskus tarttee ajella 2päällä. Oletekko tilannut kyseisiä tappeja jostain vai suosiolla kääntänyt nokan kohti kalukkalaa.

niin ja jos jollain sattuu pyörimään nurkissa ylimääräiset niin olen kiinnostunut.

Eipä ole vastausta näkynyt, eikä sitä tule myöskään multa
confused_orig.gif

Mutta sama juttu olisi siis mulla.
Pyöränä SS750FF Termignonin yläputkilla ja voisi joskus olla tarvetta takajalkatapeille.

Ei tosin ihan akuuttia tarvetta, kun meidän perheessä nykyisin kaksi pyörää.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Jostain muistelen lukeneeni, että joku olisi tuohon käynyt sorvauttamassa ihan vaan sellaiset välitapit, joilla ainoastaan siirretään orkkistapit vähän ulommas. Miten tuollainen systeemi sitten kestää arkikäytössä onkin sitten asia erikseen.

Soitto klaukkalaan ja ja melkein taju pois vau mikä hinta...
jalkatappi pari maksaa melkein saman verran kun pari putkia.
taidanpa teettää ne tai käydä stormilla siellä oli jotain siirto tappeja ducatiin.

Sorry että poikkeaa aiheesta, mutta...mistä ootte noita termignonin kannuja hommannu? Messuilla powerBike:n myyjä niitä esitteli, vaan ei ainakaan niiden sivuilta moisia löydy.

Sorry että poikkeaa aiheesta, mutta...mistä ootte noita termignonin kannuja hommannu? Messuilla powerBike:n myyjä niitä esitteli, vaan ei ainakaan niiden sivuilta moisia löydy.
Omani hain Hailacilta oli jokun näköinen alennus myynti.
Kohtuu hintaiset olivat ne suorastaan halvat melkein ilmaiset niihin jalkatappeihin verrattuna...

ebayn kautta puoleen hintaa reilu vuosi sitten syksyllä. Briteistä tulivat ja halvalla Hailacciin verrattuna.

^ Juu, niin täytynee vissiin tehäkkin...aattelin vaan jos niit ois löytynt täst lähistöltä.

Jostain muistelen lukeneeni, että joku olisi tuohon käynyt sorvauttamassa ihan vaan sellaiset välitapit, joilla ainoastaan siirretään orkkistapit vähän ulommas. Miten tuollainen systeemi sitten kestää arkikäytössä onkin sitten asia erikseen.
Välitapit saattaa olla toimiva ratkaisu.
Satuin käymään päivänä yhtenä pyöräkaupassa ja silmiini osui joku japanin pyörä siinä oli takatapit siirretty ulos päin.
Näytti aika toimivalta ratkaisulta.

Tarkoitushan minulla on se, että voin helposti laittaa tapit paikoilleen tai ottaa ne pois.
En meinaa pitää niitä paikoillaan jatkuvasti.
Enimmäkseen ajelen itsekseni ,takatappeja tarvitsen ehkä noin 4 kertaa kesässä.

Kaikkein halvimmaksi tulee sorvata sopivat tapit, jotka samalla kiinnittävät putket runkoon tulevaan kiinnikkeeseen.

Pyörääni tehtiin tänä kesänä näin ja ainakin
mulla läpäisivät testeistä vaativimman eli "emännälle kyytiä" -testin.

tounge.gif

Jos kiinnostaa, millaset tuli, niin voin laittaa kuvan sähköpostilla.

Back