Mitenköhän tuo fjr rautakasa taittuu mutkapätkällä hyperiin nähden? Pakkohan sen on voittaa kun on niitä hevosvoimia enemmän, eukko vielä kyytiin ettei lähde lapasesta!
.
Ylipäätänsä nuo japanilaiset saisivat keskittyä painonpudotukseen, melko ylipainoista
Tämä oli jotenkin nähtävissä
Siis se että streetfighter s:n kokemuksista puhuminen ajautuu siihen että aletaan vertailla kahden täysin erilaisen mopon, ja täysin erilaiseen käyttötarkoitukseen suunnitellun vehkeen ominaisuuksia.
Pitänee ehdottaa ducati-kauppiaille että antakaa jokaiselle ostajalle itsetunto kaupanpäälle.
Eli se tästä hiekkalaatikkoleikistä.
Summa summarum: MINUN mielestäni Streetfighter S, on mieletön laite, niin teknisesti kuin optisesti arvoiden.
Se että MINUN mielestäni 26 tuhatta nakupyörästä on vitsikäs veto, ei tarkoita sitä etteikö siihen olisi varaa.
Se että MINUN mielipiteeni mukaisesti muut näkemäni ducatit eivät houkuttele edes kokeilemaan taas johtuu siitä että MINÄ en halua ostaa mopoa joka aiheuttaa MINULLE kakomisreaktion pelkällä ulkoisella olemuksellaan. Enkä kuulu siihen kansanosaan joka koeajelee huvikseen liikkeiden fillareita. Tämäkin SF kokeilu lähes pakkoajatettiin, josta toki Hailacille suuri kiitos.
Mutta se että SINÄ alat vertailla FJR:ää johonkin riisuttuun kaupunkiporaan, on lähinnä sama kuin vertaisi Fiat Punto Abarthia S-sarjan mersuun. Siksi en alunperinkään puhunut vertailuista mitään, vaan puhtaasti omasta kokemuksestani SF:sta. Mutta ei hätää, menkööt uhosi nuoruuden ja kokemattomuuden piikkiin
olisi huiman houkuttelevaa aloittaa "meidän isä on vahvempi kuin teidän isä" vääntö, mutta annetaan moisen nyt olla.