Tallinna 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ace
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täytyy lisäksi muistaa ettei sadan henken ryhmä ole ikinä helppo homma kirjautua hotelliin tai saada safkaa nopeasti.
Jep, eikä nyt kirjautumisessakaan ollut mitään muuta kuin että ko. hotelli EI ANNA huoneita ennen klo 15:00 määräaikaa. Oli niitä sitten siivottuna tai ei. Majoituskortteja tms. tietoja ei tietääkseni kenenkään tarvinnut täytellä, nimellä sai avaimet.  
wink.gif

Ruoka oli itsellenikin ihan ok, sopivan rasvaista...
biggrin.gif
Eikä tuossa nyt hirveästi köyhtynyt koko reissuun verrattuna.  
tounge.gif
wink.gif

Mutta ymmärrän kyllä että ihmiset haluavat rahoilleen vastinetta.

Täytyy lisäksi muistaa ettei sadan henken ryhmä ole ikinä helppo homma kirjautua hotelliin tai saada safkaa nopeasti.
Jep, eikä nyt kirjautumisessakaan ollut mitään muuta kuin että ko. hotelli EI ANNA huoneita ennen klo 15:00 määräaikaa. Oli niitä sitten siivottuna tai ei. Majoituskortteja tms. tietoja ei tietääkseni kenenkään tarvinnut täytellä, nimellä sai avaimet.  
wink.gif

Ruoka oli itsellenikin ihan ok, sopivan rasvaista...
biggrin.gif
Eikä tuossa nyt hirveästi köyhtynyt koko reissuun verrattuna.  
tounge.gif
wink.gif

Mutta ymmärrän kyllä että ihmiset haluavat rahoilleen vastinetta.
Me täytimme majoittumiskortit ja saimme huoneen käyttöömme n. klo 13.45!!! Menin pikku nousumyötäisessä tyhmänä kysymään huonetta ja meitä onnisti, mutta tosiaan sen majoittumiskortin kyllä jouduimme täyttämään.

ÖÖH  
ghostface.gif
valittaisin kaikesta jos muistaisin mistä voisin valittaa  
biggrin.gif
Kotona eräs ihmetteli sokerinpaloja miun housuissa ( miten ihmeessä ne oli siellä pysyny koko kotimatkan) heh oikein herkkuperse  
tounge.gif

Kiitos ja ..... jos muistaisin  :;

Nyt on kyl sillee että on kohtuullisen monta hetkeä kadoksissa matkan varrelta, liekö syynä siihen ne muutama nautittu mustekala jo menomatkalla, tai ehkä sillä parinpäivän Levin turneella ennen reissua..
No jokatapauksessa taksi oli hemmetin hyvä satamasta hotelliin, kylpylä oli asiallinen ainakin siihen asti kun jotain muistan.. Huoneenki oon saanu jossain kohtaa ilmeisesti ihan ookoo, kai. Huonetoverikin oli jossain kohtaa hukkumisensa jälkeen löytäny paikalle, tosin se kerto jo etukäteen viestillä lentäneensä alakerran baarista ulos =D
Mä jatkoin suihkuun.
Illallinen sujui kevyemmissä merkeissä, kauheen rasvasta en ainakaan muista nauttineeni. Kaikki kamat olin levittäny huoneen lattialle, osan aika märkinä.
Ja seuraavaan aamuun, aamupala palveluineen ihan ookoo, tärinä oli senverran kova et oli turha kuvitellakaan mitään kahvia nauttivansa. Ja taas alakerran baariin, yrmeä paarineiti soi jopa hymyn, taisin näyttää senverran komealta.
Takastulolaivallakin sai lonkeroo paarista, ja saipa siellä juoda omia litkujakin kenenkään huomauttelematta..

Ihme et kotona on ollu hiljasempaa pari päivää, ehä mä oo ollu ees paikanpäällä =D

Loppujen lopuks erittäin positiivinen reissu, kuten yleensä.

Jees, kiitoksia kaikille, etenkin Kriisille huonebileistä! Meikällä oli skumppaa silmässä kiitos mekanikin...

Käsittääkseni Treen porukka oli tulossa piakkoin tänne Turguseen pikkareihinkin...? Vai onko vaan tyhjiä puheita?
wink.gif

Tällanen reissu erottuu mukavasti kaikkien opiskelijabileidenkin joukosta. Ekaa kertaa olin mukana, mutta tod. näk. osallistumassa tulevaisuudessa uudestaan.

Terveisin "likainen nainen"

Back