Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hanskat.Mitä te teette teidän moottoripyörästä talvella?
Très drôle. Comme parfait est votre Français?Hanskat.Mitä te teette teidän moottoripyörästä talvella?![]()
Useimmilla meistä on lämmin tallipaikka moottoripyörälle. Pyöriä siis säilytetään 2-5kk autotalleissa, mc-clubien talleissa, moottoripyöräkauppojen varastotiloissa, työpaikkojen varastotiloissa, sukulaisten tai ystävien autotalleissa jne.Mitä te teette teidän moottoripyörästä talvella?
Mä etsin töitä Suomessa ja, jos saisin eräs työn siellä, mä haluaisin, ettÄ mun moponi seuraa mua. Mutta, mihin jäädä sen talvella?
oui oui,le very very funny le rukkanènTrès drôle. Comme parfait est votre Français?Hanskat.Mitä te teette teidän moottoripyörästä talvella?![]()
C'est facile et amusement. Au moins jusque à la première courbe. Mais la Finlande n'est pas endroit pour des humains pendant l'hiver. Trop froid et foncé.Onko kiva ajaa moottorikelkka? En ole koskaan yrrittänyt ...
non,la naige et lhiver cest la merdeNo niin, te olette onnekkaita saada lunta.
Täällä sataa vain vettä![]()
Onko kiva ajaa moottorikelkka? En ole koskaan yrrittänyt ...
Ei puhuta! Mutta moottorikelkalla ajaminen On todella hauskaa puuhaa, suosittelen kokeilemaan heti kun on mahdollisuus.No niin, kaiket puhuvat ranskaa tällä foorumilla.
Niin en enää tarvitse oppia suomea![]()
Sympa de lire du français ici![]()
Sinäkin kirjoitat hyvin suomea ollaksesi ulkomaalainen?Sä puhut tosi hyvin![]()