• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Talviajeluun laite

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toisaalta Adventure on niin ruma, että se on miltei kaunis omalla tavallaan. Hyvältä yleispyörältä kyllä vaikuttaa, toimii yllättävän hyvin mutkateilläkin.

On se kyllä niin ruma että. Hotsittais itsekkin laittaa nastat alle...

Liitetiedostot

• image.jpg
    image.jpg
    99,1 KB · Katselut: 97
On se kyllä niin ruma että. Hotsittais itsekkin laittaa nastat alle...

Ärrä onkin hienomman näköinen kuin karvalakki. Itselle vähän liian korkea, harmi vaan. Tosin on tämä vakiomallikin aika loistavan tuntuinen peli. Nastarenkaat hommaan ihan lähiaikoina.

Mistä kannattaisi katsella laukkusettiä?

itse hommaisin mönkijän(tieliikenne).

vaikka itsekkin olen ajellut mp:llä 20 vuotta, niin vasta viime vuotena olen kokeillut mönkijää(maastoversio) ja se on kyllä hauska. Vaikka se ei kallista kaarteessa kuten pyörä, niin se kallistelee maastossa, pyörähän ei kallista maastossa, vaan on pystyssä. Lisäksi talvella ja jäällä ja lumessa se on täysin yliveto ja hauska peli.

Siinä on tiettyä moottoripyörämäisyyttä, se että istutaan satulassa ja ohjataan tangosta.

ja voi siihen hommata auran, jolloin talveen saa lisää hauskuutta, kun voi aurailla.

aiemmin kun syksyllä rupes olemaan huonoa keli, niin melkein masentui kun pyöräkelit loppui, nyt taas odottaa, että tulis lunta ja pääsis mönkijällä ajelemaan lumessa.

Vai haukutaan täällä advea :rant:

No joo käytännöllisyys kaunistaa, harva tonninen sopii soralle paremmin... :boring:

Eipä tuo mönkkäri oikein ole verrannollinen mopolla ajoon. (vaikakin crossimönkijä enskanastoilla onkin aika hauska laite)

Ehdoton totuus on kuitenkin se, että hauskin tapa nauttia mopoilusta kadulla on valkokilpinen kevyt kilpaenska ja ralli-nastarenkaat... :D

Back