Tampere hohtokeilaa la 16.2.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bren

New member
Yleisön pyynnöstä ja siitä huolimatta järjestetään helmikuussa pallonviskontailta.

Aika: Lauantai 16.2.2013 klo 18-19, jatkot jossain päin Tampereen keskustaa.
Paikka: Kaatopaikka, Jäähallinraitti 3 (Kalevan Prisman läheisyydessä).
Kokoontuminen hallin sisääntuloaulassa klo 17.50.

Osallistuminen ei edellytä Motorg ry:n jäsenyyttä, vaan kaikki ovat tilaisuuteen tervetulleita. Keilaamisestakaan ei tarvitse ennalta tietää mitään, muut auttavat kyllä parhaansa mukaan.

Ratoja on varattu alustavasti kolme kappaletta ja suositeltava määrä heittäjiä yhtä rataa kohti on neljä. Ratamaksu / rata on 33 euroa, jonka lisäksi tulee kenkävuokra 2 euroa / hlö. Pidätän itselläni oikeuden tasata pelaajien määrää radoilla ja tarvittaessa muuttaa varattujen ratojen määrää.

Ilmoittautuminen on nyt suljettu ja maksutiedot laitettu osallistujille. Maksujen eräpäivä on keskiviikko 13.2.

Ilmoittautuneet:

Rata 1
- Bren
- LaMasquerade
- Terwo
- Kujakolli

Rata 2
- Wolferin
- Flyer 1
- Flyer 2

Rata 3
- Manaan
- iideetee
- Ari

Viimeksi muokattu:
Lähden seuraavana päivänä lomareissulle, joten en taida uskaltaa tulla mukaan :)

Mä kans! Voin tulla näyttään teille, et oon tasan yhtä hyvä kaataan keiloja kuin mun pyöräänikin :grin:

Päivitin aloitusviestiä. Huomaattehan, että osallistuminen ei edellytä Motorg ry:n jäsenyyttä, eikä edes tamperelaisuutta. Kaikki ovat tilaisuuten yhtälailla tervetulleita.

Joo toi on ihan helppoo hommaa: palloo vaan kohti keiloja, niin kylä lähtee :p

Toi videohan oli ihan kuin mun keilakerroilta kuvattu. Tosin mä yleensä teen ne piruetit ja korkeuslentoennätykset jo ennen varsinaisen radan alkua. Myös pallon vieritys taaksepäin onnistuu oikein sujuvasti.

Mieli tekis lähteä mutta matka kiusaa näin talvisin.
Olis oikeesti kiva nähdä aina välistä muittenkin alueitten porukat.
Mites se menikään makkaranpaistoa taas odotellessa.

:grin: Just mietin että olis voinut vaikka käydä junalla Turuus kaljalla, ellei olis rahat tuhlattu moottoripyöriin ja aikakin on just nyt hiukan niijanäi…

:grin: Just mietin että olis voinut vaikka käydä junalla Turuus kaljalla, ellei olis rahat tuhlattu moottoripyöriin ja aikakin on just nyt hiukan niijanäi…

Niin sullahan on nyt opiskelu uuteen mopoon, ja onnea suitsasta vaikka hiukan väärä merkki onkin ..

No, nyt on hiukan niin että voi olla että olen tossa just maalla laittamassa XJ:tä myyntikuntoon ja tekemässä RF:ään pintaa syvällisempää tarkistusremppakierrosta ajokauden alkua varten… Mut en tiedä nyt vielä…

No, nyt on hiukan niin että voi olla että olen tossa just maalla laittamassa XJ:tä myyntikuntoon ja tekemässä RF:ään pintaa syvällisempää tarkistusremppakierrosta ajokauden alkua varten… Mut en tiedä nyt vielä…

Kait sentäs käytät sitä vanhaa kynnäripurkkia hyväksi, on sama sävy siinä.

Onko tässä nyt koko porukka, vai onko osa vaan niin hitaasti syttyvää, että viimeisenä päivänä tulee hirvee ryysis ja radat loppuu kesken :p .

Back