Isompia drinksulaseja toivonmukaan!Katsotaas mitä tarjouksia nyt tulee?![]()
NoFuel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isompia drinksulaseja toivonmukaan!Katsotaas mitä tarjouksia nyt tulee?![]()
NoFuel
Kysy tarjouksia myös siideristä, ettei alea tuu pelkästään bissen lipittäjille!Isompia drinksulaseja toivonmukaan!Katsotaas mitä tarjouksia nyt tulee?![]()
NoFuel![]()
![]()
Jees eli 18.11 on se päivä kun ryypätään!! Nyt on hyvää aikaa järkätä vapaita, hoitaa emänniltä/isänniltä luvat kuntoon, jne.
Lisää infoa myöhemmin!![]()
Kysele alennuksia lonkerosta! siideri ale jo mainittiinkin tuolla edellä.. viimeksi joutui kiskomaan ainoastaan täysihintaisia juomiaMoro.
Huomenna menen siperiaan töihin, niin järkkään sen höyryn taas meidän poppoolle.
Katsotaas mitä tarjouksia nyt tulee?![]()
NoFuel
Kannatan myös. Kaljankiskonta ei innostaKysele alennuksia lonkerosta! siideri ale jo mainittiinkin tuolla edellä.. viimeksi joutui kiskomaan ainoastaan täysihintaisia juomiaMoro.
Huomenna menen siperiaan töihin, niin järkkään sen höyryn taas meidän poppoolle.
Katsotaas mitä tarjouksia nyt tulee?![]()
NoFuel![]()
Ne jotka narisee, niin ei pääse osallistumaan, kippis silleIhme narinaa... Tässähän on reilusti aikaa siirrellä omia ja muiden tapahtumia eri päiville, niin että toi 18. pvä on vapaa.![]()
Samoin kävi mulle...![]()
Just se ainoo päivä minkä tiedän varmaksi ei-käy-päiväksi. Tai illaksi..![]()
Kaikkia juttuja ei vaan voi siirtää - valitettavasti....Ihme narinaa... Tässähän on reilusti aikaa siirrellä omia ja muiden tapahtumia eri päiville, niin että toi 18. pvä on vapaa.![]()
Ihme narinaa... Tässähän on reilusti aikaa siirrellä omia ja muiden tapahtumia eri päiville, niin että toi 18. pvä on vapaa.![]()
Juurikin näin!Ihme narinaa... Tässähän on reilusti aikaa siirrellä omia ja muiden tapahtumia eri päiville, niin että toi 18. pvä on vapaa.![]()
![]()
Terhi täällä hei. Voitaisko siirtää työpaikan pikkujouluristeilyä että mä pääsen mopokavereiden kanssa juomaan?![]()
Olen pahoillani, jos jotkut ovat tyytymättömiä baarimiitin ajankohtaan.Juurikin näin!Ihme narinaa... Tässähän on reilusti aikaa siirrellä omia ja muiden tapahtumia eri päiville, niin että toi 18. pvä on vapaa.![]()
![]()
Terhi täällä hei. Voitaisko siirtää työpaikan pikkujouluristeilyä että mä pääsen mopokavereiden kanssa juomaan?![]()
![]()
Ei tarvii äänestyksiä, mennään vaan Infernoon!Jatkopaikkojakin on kyselty, eli pitäisiköhän siitäkin laittaa jonkin sortin äänestys pystyyn?