Paska paikka... Ei sinne kannata mennäEi tarvii äänestyksiä, mennään vaan Infernoon!![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paska paikka... Ei sinne kannata mennäEi tarvii äänestyksiä, mennään vaan Infernoon!![]()
![]()
![]()
TaNpereella on aika vähän niitä hyviä paikkoja....Paska paikka... Ei sinne kannata mennäEi tarvii äänestyksiä, mennään vaan Infernoon!![]()
![]()
![]()
![]()
Oot vissiin käyny? Kerropa kokemuksia!Paska paikka... Ei sinne kannata mennäEi tarvii äänestyksiä, mennään vaan Infernoon!![]()
![]()
![]()
![]()
niin no... lähetään sit sinne eteläänTaNpereella on aika vähän niitä hyviä paikkoja....Paska paikka... Ei sinne kannata mennäEi tarvii äänestyksiä, mennään vaan Infernoon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enpä oo, mutta oon kuullu huonoaOot vissiin käyny? Kerropa kokemuksia!Paska paikka... Ei sinne kannata mennäEi tarvii äänestyksiä, mennään vaan Infernoon!![]()
![]()
![]()
![]()
Olen yllätyksestä mykistynyt, mekanik muodostaa mielipiteitä ilman omakohtaisia kokemuksia!Enpä oo, mutta oon kuullu huonoaOot vissiin käyny? Kerropa kokemuksia!Paska paikka... Ei sinne kannata mennäEi tarvii äänestyksiä, mennään vaan Infernoon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()